facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Εμμένει η εισαγγελέας Τσατάνη στις καταγγελίες κατά Παπαγγελόπουλου

Εμμένει δίχως να αλλάζει ούτε φράση, όπως είπε χαρακτηριστικά, σε όσα έχει προσάψει η εισαγγελέας Εφετών Γεωργία Τσατάνη κατά του αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης Δ. Παπαγγελόπουλου καταγγέλλοντας παρεμβάσεις εκ μέρους του στο έργο της, παρεμβάσεις στις οποίες παρεμβάσεις μάλιστα απέδωσε η ίδια κακουργηματικό χαρακτήρα. Σχετικά με τις σχετικές καταγγελίες που περιέχονταν στην αναφορά της προς την εισαγγελία του Αρείου Πάγου, η κυρία Τσατάνη δήλωσε στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι «είναι αληθής από την πρώτη φράση ως την τελευταία», ενώ δήλωσε αρκετές φορές: «Είμαι θυμωμένη και αγανακτισμένη, αλλά όχι φοβισμένη γιατί είμαι όρθια». Ενώ υπογράμμισε ότι: «Δεν έχω σχέση με το σκοτεινό πρόσωπο της διαπλοκής και με μαφιόζικα χτυπήματα».

Στην μακρά ακρόασή της, η κυρία Τσατάνη αναφέρθηκε στη συνάντησή της με τον κ. Παπαγγελόπουλο στο γραφείο του και στην τηλεφωνική επικοινωνία τους, λέγοντας ότι «δεν είχε ποτέ περάσει από το μυαλό μου ότι θα είχα δεχθεί με τέτοιο περιεχόμενο παρεμβάσεις όπως έγινε στις 16.11.2015 στη συνάντησή μας και στην τηλεφωνική επικοινωνία στις 22.11.2015». Ωστόσο, συμπληρωματικά σε όσα έχει καταγγείλει περί παρεμβάσεων προκειμένου να επιστρέψει την δικογραφία για την υπόθεση Βγενόπουλου στον εισαγγελέα Διαφθοράς, την οποία η ίδια έθεσε στο αρχείο, είπε ότι «δεν αμφισβητώ την εντιμότητά του αλλά την σοβαρότητα με την οποία χειρίστηκε το θέμα». Αναφορικά δε με όσα έχει πει ο κ. Παπαγγελόπουλος αρνούμενος ότι παρενέβη στο έργο της εισαγγελέως, είπε ότι ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης «δεν μπόρεσε να συμφιλιωθεί με την αλήθεια και να απαντήσει σε κρίσιμα ερωτήματα για τις δυο επικοινωνίες μας και προβληματίζομαι για την ανησυχία του και τον προβληματισμό του και στη Βουλή και στην επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής και στις καταθέσεις του στην Επιτροπή Θεσμών». Μάλιστα του καταλόγισε ότι «προσπαθεί να παρεκτρέπει το όλο περιεχόμενο της αναφοράς μου σε παλαιότερες υποθέσεις που έχω χειριστεί ιδιαίτερα με την υπόθεση του Βατοπεδίου».

Η κυρία Τσατάνη υπερασπίστηκε με ιδιαίτερο πάθος τον ρόλο και το ήθος της ως εισαγγελέως, λέγοντας ότι από μέρους της «όλοι αντιμετωπίζονται ως έλληνες πολίτες και τα περί αυστηρότητας και υποχρεώσεώς μου να εξαιρούμαι από υποθέσεις που ενδεχομένως εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα, δεν με αγγίζουν».

«Δεν συνέτρεχε κανένας λόγος εξαίρεσής μου από την υπόθεση», δήλωσε με έμφαση, καθώς, όπως σημείωσε, «δεν είχα καμία φιλία ή σχέση με εμπλεκόμενο πρόσωπο ώστε να εξαιρεθώ». Αναφορικά δε με τις πολιτικές σχέσεις με συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα συγγενικών της προσώπων είπε ότι δεν την επηρέασαν ποτέ ούτε κατ’ ελάχιστον, ενώ διέψευσε ότι ζήτησε από τον κ. Παπαγγελόπουλο οποιαδήποτε βοήθεια για την κόρη της: «Δεν εμπλέκομαι στην δραστηριότητά της και την είχα συμβουλεύσει να μην ακολουθήσει το δρόμο του πατέρα της (στην πολιτική)», είπε, διαψεύδοντας ότι «εγώ πήγα να κλάψω στον ώμο του για να βοηθήσει την κόρη μου». «Δεν συνηθίζω να κλαίω στις πλάτες πολιτικών», ανέφερε, ενώ υπογράμμισε ότι «δεν έχε βρεθεί κανείς να προσδώσει στο πρόσωπό μου κάποιο ψόγο μετά από 36 χρόνια υπηρεσίας στο εισαγγελικό Σώμα με τον σταυρό στο χέρι στην κυριολεξία».

Ακόμα κατηγόρησε τον κ. Παπαγγελόπουλο ότι «όταν μίλησε γα δικαστικά πραξικοπήματα εννοούσε την εισαγγελέα Τσατάνη όμως ακολουθεί τον δρόμο της αναλήθειας». Επικαλέστηκε δε συνάντηση του κ. Παπαγγελόπουλου με την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Γκουτζαμάνη για υποθέσεις που αφορούσαν απώλεια εσόδων για το Δημόσιο, κατά την οποία ο αναπληρωτής υπουργός φέρεται να μίλησε για «πιθανές παρανομίες μου» λέγοντας μάλιστα «τι την κρατάτε, ασκείστε της επιτέλους πειθαρχική δίωξη». Και με την κυρία Γκουτζαμάνη να φέρεται ότι του υπενθύμισε πως η κυρία Τσατάνη είναι εκείνη που επέβαλε αυστηρή εγγυοδοσία στον αείμνηστο Αγγέλλου (άλλοτε στενό συνεργάτη του πρώην πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή που ενεπλάκη στην υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου), λέγοντάς του μάλιστα, όπως υποστήριξε η εισαγγελέας Εφετών, ότι «ο Αγγέλου πολιτικά πρόσκειται εκεί που πρόσκειται η οικογένειά της και μήπως τελικά κάνει την δουλειά της η γυναίκα;».

«Εις βάρος μου εξυφαίνεται ύποπτος ιστός, ιστός αράχνης», τόνισε η κυρία Τσατάνη, λέγοντας ότι «δυσανασχετούν και δεν τους είναι αρεστή ο δικαιοδοτικός μου ρόλος»: «Υπηρετώ το νόμο, τα πραγματικά γεγονότα, τον όρκο μου και την συνείδησή μου», είπε χαρακτηριστικά, ενώ σημείωσε ότι η εκ μέρους της πράξη αρχειοθέτησης της επίμαχης υπόθεσης «είναι αποτέλεσμα βασανισμού, έρευνας κρίσεώς μου στο σύνολο των στοιχείων που είχα ενώπιόν μου». Και διευκρίνισε ότι «δεν παράγει η πράξη αρχειοθέτησης δεδικασμένο». «Εάν εμφανιστούν νεώτερα γεγονότα, ο εισαγγελέας ανασύρει την υπόθεση και ζητώ από τους κυπρίους: ΄΄στείλτε μου το πόρισμα αν έχετε νεώτερα στοιχεία να ανασύρω την υπόθεση΄΄».

Κατηγόρησε ακόμα τον κ. Παπαγγελόπουλο για «λάσπη»: «Πίστευα ότι ενδεχομένως μπορεί να έχει και κάποια σφαλερή πληροφόρηση, όμως είχε αποκρυσταλλώσει την άποψη όφειλα να επιστρέψω την δικογραφία, ότι ήταν στην θέση που ήταν για να καθαρίσει την Δικαιοσύνη από βρώμικα φαινόμενα», είπε.

Αναφέρθηκε δε και στο περιστατικό κατά το οποίο ο κ. Παπαγγελόπουλος επιχείρησε να συμμετάσχει σε κοινή συνάντηση με κυπρίους δικαστικούς, από την οποία τον έδιωξε ως αναρμόδιο η κυρία Τσατάνη. «Δεν πήγα γα να κλάψω ούτε να του ζητήσω βοήθεια. Και πώς άλλωστε όταν είχε προηγηθεί στις 10.7.2015 το περιστατικό όπου του είπα ότι είναι αναρμόδιος να εισέρχεται να παρακολουθήσει σε εξέλιξη προκαταρκτική έρευνα». «Αναρμοδίως έχετε εισέλθει και θα παρακαλούσα να αποχωρήσετε», του είχε πει τότε, διευκρινίζοντας ότι «οι συντονιστικές συναντήσεις είναι γα τον συντονισμό ενεργειών», ενώ εκείνος «ήρθε να εποπτεύσει λέγοντας ότι ΄΄πρέπει να ενημερωθώ για την υπόθεση΄΄».

«Μετά το περιστατικό αυτό ήτο ποτέ δυνατόν να πάω κλαίγοντας να ζητήσω την βοήθειά του. Ποια βοήθεια; Για την πειθαρχική μου δίωξη; Μα αυτό ήρθε αργότερα επειδή υπήρξε δυσαρέσκεια για το αποτέλεσμα της έρευνάς μου», συμπλήρωσε η κυρία Τσατάνη, επισημαίνοντας μάλιστα: «Πιθανολογούσα τον πόλεμο αλλά τόσο άγριο δεν τον ανέμενα».

Οι «σκληροί δίσκοι» και ο καβγάς Χριστοδουλοπούλου-Βενιζέλου

Άγριος καβγάς ξέσπασε μεταξύ της Προέδρου της Επιτροπής Θεσμών, Τασίας Χριστοδουλοπούλου και του πρώην προέδρου του ΠαΣοΚ Ευ. Βενιζέλου. Αφορμή κάποιες αναφορές της εισαγγελέως Τσατάνη και οι υπαινιγμοί της κυρίας Χριστοδουλοπούλου. Η κυρία Τσατάνη υποστήριξε ότι «ψάχνουν τους σκληρούς δίσκους, γιατί δεν πιστεύουν ότι μπόρεσα να γράψω μόνη μου το πόρισμα». «Λένε ότι μου το έγραψε άλλος και μου το έστειλε», είπε και η πρόεδρος της Επιτροπής την ρώτησε: «Ποιοι ψάχνουν;». «Σε άλλη συνεδρίαση. Δεν σας απαντώ τώρα. Τους ενημερώνω ότι όλα τα έχω σε δύο μπλοκ».

Η κυρία Χριστοδουλοπούλου παρενέβη και πάλι λέγοντάς της: «Λέτε κάποια πράγματα που προκαλούν εντυπώσεις. Πέστε μας τι εννοείτε». «Αιωρούνται στις ιστοσελίδες ότι κάποιος άλλος μου την έγραψε και μου την έδωσε (την αναφορά)», απάντησε η εισαγγελέας. «Το είπε ο Παπαγγελόπουλος», παρενέβη ο κ. Βενιζέλος, ενώ ακολούθησε ο εξής διάλογος:

- Τ. Χριστοδουλοπούλου: «Άρα τον Παπαγγελόπουλο εννοεί. Εσείς κύριε Βενιζέλε να περιμένετε για να ασκήσετε τα υπερασπιστικά σας καθήκοντα…».

- Μ. Βορίδης: «Είστε απαράδεκτη».

- Ευ. Βενιζέλος: «Τι είπατε;».

- Μ. Βορίδης: «Στενοχωρηθήκατε με αυτά που λέει ε; Πού πήγε το μπλαζέ ύφος σας;».

- Ευ. Βενιζέλος: «Δεν ντρέπεστε; Ασκείται πλημμελώς τα καθήκοντά σας».

- Τ. Χριστοδουλοπούλου: «Αφήστε αυτό το ύφος…».

- Ευ. Βενιζέλος: «Άντε από δω πέρα…».

Τελικώς, η συνεδρίαση διεκόπη για να συνεχιστεί την ερχόμενη εβδομάδα με τις ερωτήσεις των βουλευτών προς την εισαγγελέα Εφετών.

tovima

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news