facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Ξέσπασμα μητέρας Φύσσα: Να μου απαντήσουν Τσίπρας-Παυλόπουλος για την καθυστέρηση της δίκης της ΧΑ

«Γιατί αυτή η καθυστέρηση; Ο δολοφόνος του είναι έξω και οι κατηγορούμενοι κυκλοφορούν στους ίδιους δρόμους που κύλησε το αίμα του Παύλου».

Με αυτά τα λόγια ξέσπασε η μητέρα του Παύλου Φύσσα σε συνέντευξη τύπου που έδωσε, αναφορικά με την «απίστευτη κωλυσιεργία» που παρατηρείται στη δίκη της Χρυσής Αυγής.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης οι δικηγόροι χαρακτήρισαν εμπαιγμό τη στάση του κ. Παρασκευόπουλου, ο οποίος όπως είπανε, ουσιαστικά πέταξε το μπαλάκι στη Διοίκηση του Εφετείου για μεταφορά της δίκης στην αίθουσα τελετών του Εφετείο.

«Ως πολίτης και μητέρα του Παύλου, θέλω να εκφράσω τον μεγάλο μου πόνο και την αδικία που ζω αυτόν τον καιρό» ήταν τα λόγια της μητέρας του Παύλου Φύσσα. «Η δίκη δεν προχωράει και δεν βλέπουμε να υπάρχει λύση από κανέναν αρμόδιο για να προχωρήσει. Το αποκορύφωμα ήταν η δήλωση του υπουργείου χθες ότι δεν φέρει καμιά ευθύνη. Ζητώ, ως μητέρα και πολίτης αυτής της χώρας, όποιος αρμόδιος υπάρχει, και αυτοί είναι ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός, να μου απαντήσουν γιατί δεν προχωρεί»

Αναφέρθηκε σε πολιτική δολοφονία, τονίζοντας «Γιατί αυτή η καθυστέρηση; Ο δολοφόνος του είναι έξω και οι κατηγορούμενοι κυκλοφορούν στους ίδιους δρόμους που κύλησε το αίμα του Παύλου. Είμαστε υποχρεωμένοι να τους ανεχόμαστε, τις κοροϊδίες τους, όλα. Προκλητικοί, γελάνε. Έφτασε ο πατέρας του Παύλου να μην μπορεί να είναι στη δίκη, γιατί δεν μπορεί να το ανεχθεί. Αν θέλουν, να μου δώσουν για απάντηση. Δολοφονήθηκε εν ψυχρώ το παιδί μου από μια εγκληματική οργάνωση που είναι ακόμη στη Βουλή ως κόμμα. Ας μου δώσουν απάντηση».

iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news