facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Παπαχριστόπουλος: Δέχτηκα bulling - Πέρασα από φωτιά και σίδερο δεν φοβάμαι

Ως θύμα εμφανίστηκε σήμερα Παρασκευή στη Βουλή ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος, με αφορμή την επίμαχη χθεσινή του φράση του «τι άλλο μπορούσε να κάνει η κυβέρνηση όταν έβγαλε στη φόρα το διάλογο του Τόμσεν με την κυρία Βελκουλέσκου. Το παλεύει με νύχια και με δόντια αυτή τη στιγμή το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Πώς θα τον έκαιγε αλλιώς;», με την οποία έμοιαζε να υποστηρίζει ότι η διαρροή του επίμαχου διαλόγου των στελεχών του ΔΝΤ έγινε από την ελληνική κυβέρνηση.

Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε η φράση του και με το ερώτημα εάν πρόκειται για φραστικό ολίσθημα ή κυνική ομολογία να πλανάται στον αέρα, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων είχε προχωρήσει σε αναδίπλωση, υποστηρίζοντας πως εννοούσε ότι η κυβέρνηση ανέδειξε τη διαρροή των Wikileaks για να αποκαλυφθεί το σχέδιο εναντίον της χώρας μας.

Σήμερα, και παρότι τα βίντεο και τα ίδια τα πρακτικά της Βουλής εκθέτουν, ο ίδιος ακολουθώντας την προσφιλή τακτική της επίθεσης στα ΜΜΕ, ισχυρίστηκε ότι έπεσε θύμα bulling, το οποίο μάλιστα απέδωσε στην προσπάθεια των δημοσιογράφων να βρουν καταδότες και αποστάτες.

Μιλώντας στις αρμόδιες επιτροπές όπου συζητείται το ασφαλιστικό, αφού αναφέρθηκε στα ταξίδια του ανά τον κόσμο όπως στο Ιράκ για να πει ότι «έχω περάσει από φωτιά και σίδερο», εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στα ΜΜΕ και τα κόμματα της αντιπολίτευσης που του άσκησαν κριτική, σημειώνοντας με στόμφο: «έχω βρεθεί μεσοπέλαγα για να σπάσουμε το εμπάργκο, έχω βρεθεί στο Ιράκ όταν βομβάρδιζαν θεοί και δαίμονες, στην Αϊτή πολλές φορές με κίνδυνο, έχω περάσει από φωτιά και σίδερο. Δεν έχω αυτοκίνητο, αστυνομικούς κι έχω μάθει να ζω σε αυτό το στυλ. Δεν φοβήθηκα στη ζωή μου ούτε τώρα φοβάμαι άλλα κάποιοι βλέπουν καταδότες κι αποστάτες κ διακαώς τους ψάχνουν. Έφαγα ένα απίστευτο και χυδαίο bulling χθες και προσπαθούσα να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, καταδότης κι αποστάτης».

Μάλιστα ο βουλευτής των ΑΝΕΛ επέμεινε να επικαλείται και τα πρακτικά της Βουλής, τα οποία αναφέρουν ακριβώς αυτά που μετέδωσαν και οι δημοσιογράφοι, ενώ σε έντονα φορτισμένο ύφος προχώρησε και ένα βήμα παραπέρα υποστηρίζοντας πως αν ο πρόεδρος του κόμματος, Πάνος Καμμένος, θεωρεί ότι έπραξε κάτι κακό μπορεί να του ζητήσει την παραίτησή του.

«Σε καταδότες δεν απολογούμαι. Ούτε αποστάτης είμαι. Την υπογραφή μου την έχει ο κ. Καμμένος στο γραφείο του. Αν νομίζει ότι έκανα κάτι κακό μπορώ να φύγω», σημείωσε χαρακτηριστικά, δηλώνοντας υπερήφανος που βάζει το δικό του λιθαράκι στην εντιμότητα της κυβέρνησης, η οποία εν πολλοίς είπε ότι δέχεται επίσης bulling.

Την αμέριστη συμπαράστασή του στο πρόσωπο του κ. Παπαχριστόπουλου εξέφρασε ο Υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, αποδεχόμενος ότι δέχτηκε «επίθεση».

Το βίντεο και τα πρακτικά της Βουλής εκθέτουν τον βουλευτή:

Για του λόγου του αληθές πάντως αυτό αναφέρουν τα χθεσινά πρακτικά της Βουλής: «στη σ. 116 έχουμε ήδη δεσμευτεί για αυτά που ζητάνε. Είναι απορίας άξιο γιατί το κάνουν. Δηλαδή, πρέπει να έρθει ο Πιτέλα, ο Πρόεδρος των Σοσιαλιστών, να πει είναι κατάντια και ντροπή, θέλετε να διαλύσετε μια χώρα; Στην ίδια στιγμή τα τρία σε ένα, εγώ έτσι τα λέω , λυπάμαι που τα λέω, ταυτόσημες απόψεις και στο «Ποτάμι» και στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. και στην Ν.Δ. Δεν φταίω εγώ για αυτό. Τρία σε ένα λύσσα, απίστευτη λύσσα. Τι άλλο μπορούσε να κάνει η κυβέρνηση όταν έβγαλε στη φόρα το διάλογο του Τόμσεν με την κυρία Βελκουλέσκου. Το παλεύει με νύχια και με δόντια αυτή τη στιγμή το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Πώς θα τον έκαιγε αλλιώς;».


skai

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news