facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Μεϊμαράκης: Αποσύρομαι αν έρθω δεύτερος

«Εγώ αν είμαι δεύτερος θα αποσυρθώ» δήλωσε Βαγγέλης Μεϊμαράκης σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ εν όψει των εσωκομματικών εκλογών για την ανάδειξη προέδρου στη Νέα Δημοκρατία.

Ωστόσο, επέμεινε ότι πρέπει να υπάρξει δεύτερος γύρος. «Εγώ αν είμαι δεύτερος θα αποσυρθώ, αλλά πρέπει να υπάρχει β' γύρος, ακόμη και με απόσυρση του δεύτερου, αν δεν ξεπεράσει το 50%» είπε.

Εξάλλου, στήριξε την υποψηφιότητα Μητσοτάκη σε περίπτωση που ο ίδιος ηττηθεί και επέμεινε ότι η η ΝΔ δεν πρέπει να έχει εξωκοινοβουλευτικό πρόεδρο και επέμεινε ότι ο πρόεδρος του κόμματος πρέπει να είναι κοινοβουλευτικός και να έχει τουλάχιστον πενταετή θητεία ως μέλος και βουλευτής της ΝΔ.

«Το '09 και το '13 έχω καταθέσει πρόταση και λέω ότι για να γίνεις πρόεδρος της ΝΔ πρέπει να είσαι βουλευτής και μάλιστα δυο θητείες. Άρα λοιπόν σίγουρα έχεις κλείσει την τετραετία, άρα πρέπει να είσαι πάνω από πέντε χρόνια μέλος του κόμματος και βουλευτής, άμα είναι τρεις τι να κάνω, ή θα πάω στο λευκό ή θα πάω στον κ. Μητσοτάκη όπως και εσείς ερμηνεύσατε» δήλωσε.

Εγγυήθηκε επίσης, ότι σε ένα μήνα μετά την εκλογή του στη θέση του προέδρου, η ΝΔ θα είναι πρώτη πολιτική δύναμη. Εγώ θέλω να εγγυηθώ το εξής, ότι μόλις εκλεγώ, σε ένα μήνα τουλάχιστον, δημοσκοπικά η Νέα Δημοκρατία θα είναι πρώτη και με διαφορά. Και θα το δείτε» είπε.

Ο κ. Μεϊμαράκης ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να συνεργαστεί με τον Αλέξη Τσίπρα και τόνισε ότι η Νέα Δημοκρατία δεν θα ψηφίσει το ασφαλιστικό ακόμη και αν πρόκειται να πέσει η κυβέρνηση.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news