facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Τι απαντά ο Βαρουφάκης για τα… 55.000 ευρώ ανά ομιλία

Στο δημοσίευμα της «Αυγής», που αναπαρήγαγε ρεπορτάζ της γαλλικής κρατικής τηλεόρασης, σχετικά με την αμοιβή του ανά ομιλία απάντησε ο Γιάνης Βαρουφάκης.

Η γαλλική τηλεόραση σε ρεπορτάζ της ανέφερε ότι ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας φέρεται να αμείβεται με 55.000 ευρώ σε κάθε του διάλεξη. Ο Γιάνης Βαρουφάκης διέψευσε κατηγορηματικά το δημοσίευμα, εξαπολύοντας τα «πυρά» του στην εφημερίδα «Αυγή».

Συγκεκριμένα ο κ. Βαρουφάκης έστειλε την απάντηση του στην εκπομπή της Τατιάνα; Στεφανίδου.

Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο, το μήνυμα του κ. Βαρουφάκη έγραφε:

«Προς το παρόν αρκεί ένα ειρωνικό σχόλιο: οι σύντροφοί μου στο δημαρχείο της Βαρκελώνης όπου μίλησα χθες θα γέλαγαν αν διάβαζαν αυτή την "είδηση". Όπως και οι διοργανωτές της ομιλίας μου στο Βερολίνο την περασμένη εβδομάδα. ‘Η οι διοργανωτές της αυριανής ομιλίας μου στην Πορτογαλία. Ή η εφημερίδα Guardian που οργανώνει την ομιλία μου στο Λονδίνο στις 23/10. Ή τα πανεπιστήμια της Οξφόρδης και του Cambridge που ακολουθούν. Οι σύντροφοί μου της Αυγής να θυμηθούν ότι στα χέρια τους κρατούν την αξιοπρέπεια μιας ιστορικής για την Αριστερά εφημερίδας. Ας τη διαφυλάξουν»

newsbomb

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news