facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Λεβέντης: Σε έξι μήνες ο γιος μου θα παραιτηθεί από βουλευτής - Αν ο Τσίπρας θέλει την ψήφο μου, να μειώσει τον μισθό του στο μισό

Απάντηση στις επικρίσεις για νεποτισμό μετά και την εγκλογή του γιου του στις πρόσφατες εκλογές με την Ένωση Κεντρώων έδωσε χθες ο πρόεδρος του κόμματος Βασίλης Λεβέντης, ενώ έθεσε τους δικούς του όρους ως προϋπόθεση για τη στήριξη της νέας κυβέρνησης.

«Ένα σύστημα αμαρτωλό με ρωτά γιατί έκανα τον γιο μου βουλευτή. Θα δουν ποιος είναι ο γιος μου και θα καταλάβουν γιατί τον έβαλα» δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης χθες βράδυ στο Star και στην εκπομπή «Στον Ενικό».

Απαντώντας στην παρατήρηση ότι πολλοί άνθρωποι του οικογενειακού του περιβάλλοντος ήταν υποψήφιοι, ο κ. Λεβέντης ανέφερε πως «ο μόνος συγγενής μου που ήταν σε εκλόγιμη θέση ήταν ο γιος μου επειδή είναι πολλά χρόνια δίπλα μου και ήθελα να ζήσει την πρώτη φορά που ένα μικρό κόμμα που μπαίνει για πρώτη φορά στη βουλή, θα ρυμουλκήσει στις θέσεις του όλα τα υπόλοιπα θέματα. Ο γιος μου δεν ήθελε να μπει στη πολιτική. Εγώ τον πίεζα. Είχε την δουλειά του και είναι επιτυχημένος. Οι άλλοι που βάζουν τους συγγενείς τους είναι επαγγελματίες».

Παράλληλα, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων σε ερώτημα για το αν σε έξι μήνες θα αλλάξει τους βουλευτές του κόμματός του, απάντησε πως «ότι έχω πει, ισχύει».

Ο κ. Λεβέντης αποκάλυψε επίσης ότι έχει συναντηθεί με στελέχη της τρόικας. «Τους έχω πει ότι στην Ελλάδα υπάρχει ασωτία, πολύ λίπος και στοχεύουν λάθος, αλλού είναι το χρήμα και μου είπαν ότι το πολιτικό σύστημα εδώ, μέχρι τώρα βάζει κάτω από το χαλί τις παθογένειες για να καλύψει τα δικά του παιδιά», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων.

Αναφερόμενος στο πρωθυπουργό σημείωσε: «Αν θέλει ο Τσίπρας την ψήφο της Ένωσης Κεντρώων, πρέπει να μειώσει τον μισθό του στο μισό» και συνέχισε λέγοντας πως «θα ξαναπάμε σε εκλογές εάν δεν το κάνει».

Για τον Πάνο Καμμένο ανέφερε πάντως πως «τα ψηφίζει όλα για να παραμείνει. Έκανε κάποια πράγματα που προσέβαλαν την Ελλάδα, δηλαδή μίλησε για Κούγκι, απειλούσε τους Ευρωπαίους λες και ήταν ο καπετάν ένας, ο νταής» εξήγησε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων.

Σχολίασε επίσης και το Ποτάμι λέγοντας πως ο Σταύρος Θεδοδωράκης «δηλώνει κεντρώος ελλείψει ιδεολογίας». «Εγώ πιστεύω ότι του έκαναν το κόμμα του για να εμποδίσουν την Ένωση Κεντρώων», πρόσθεσε.

Αναφορικά, τέλος, με τις δημοσκοπήσεις είπε: «Μας δείχνανε εκτός Βουλής στις τέσσερις ημέρες και αυτό αποθάρρυνε τους ψηφοφόρους» δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, όσον αφορά στις δημοσκοπήσεις. Παράλληλα ο κ. Λεβέντης εξέφρασε την εκτίμηση ότι έπαιξε ρόλο στα ποσοστά που συγκέντρωσε η Ένωση Κεντρώων το «ντέρμπι» που έδειχναν οι δημοσκοπήσεις ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και τη Νέα Δημοκρατία.

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news