facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Πώς απαντά ο Φλαμπουράρης στην υπόθεση της κατασκευαστικής εταιρίας

«Λασπολογίες υπάρχουν αρκετές», υποστήριξε ο πρώην υπουργός Επικρατείας με αφορμή το δημοσίευμα της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" σχετικά με την εταιρία του, που πήρε δουλειά 3,9 εκατ. από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Απαντώντας στον Αθήνα 9,84 είπε: «(σ.σ. Η εταιρία μου) το πήρε με διαγωνισμό, ο οποίος έγινε πριν από ένα-ενάμιση χρόνο... Κάθε Έλληνας μπορεί να έχει μετοχές σε διάφορες εταιρίες. Δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρίες ούτε ο υπουργός. Εγώ έχω αποχωρήσει από την εταιρία, έκλεισα το επάγγελμα μόλις έγινα υπουργός, παρέδωσα το πτυχίο μου, το εργολαβικό πτυχίο, και υπέβαλα τα χαρτιά μου για τη σύνταξή μου.

Από εκεί και πέρα λασπολογίες υπάρχουν αρκετές. Δεν θέλω να ασχοληθώ με νομικές διαδικασίες. Η ιστορία μου 50 χρόνια στην Αριστερά και 40 χρόνια στο επάγγελμα είναι τέτοια, που κανείς δεν μπορεί να μου καταμαρτυρήσει απολύτως τίποτα... Όποια προσπάθεια σπίλωσης γίνεται, νομίζω ότι θα πέσει στο κενό...».

Επίθεση στο Πρώτο Θέμα από ΣΥΡΙΖΑ

Τις τελευταίες μέρες η ναυαρχίδα του κίτρινου Τύπου, το Πρώτο Θέμα, επιδίδεται σε μια εκστρατεία διασποράς κατασκευασμένων ειδήσεων και συκοφαντίας ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του, υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με το δημοσίευμα για τον Αλέκο Φλαμπουράρη.

«Το συγκρότημα της παραδημοσιογραφίας, όπως και στο παρελθόν, έτσι και τώρα, συνεχίζει το ρόλο του κομιστή της διαπλοκής, σε διατεταγμένη υπηρεσία ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες, όμως, έχουν και μνήμη και κρίση.», υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.

euro2day

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news