facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Αποχωρεί από την πολιτική η Ραχήλ Μακρή: «Ο λαός δεν εκτίμησε τον αγώνα μου»

Αποχωρεί από την πολιτική η Ραχήλ Μακρή. Την απόφασή της ανακοίνωσε στην εφημερίδα Freddo. Επιπλέον, ενημέρωσε ότι έχει κάνει τις απαραίτητες κινήσεις επαναφοράς για να επιστρέψει στο ΥΠΕΚΑ όπου εργαζόταν και μάλιστα ως διευθύντρια.

«Θα μπω ξανά στους πρότερους, κανονικούς μου ρυθμούς. Θα ξυπνάω νωρίς, θα πηγαίνω στο γραφείο μου και μετά θα ασχολούμαι με την οικογένειά μου» είπε και δήλωσε ότι νιώθει «λυτρωμένη» με το αποτέλεσμα των εκλογών γιατί τρία χρόνια τώρα: «είχα ξεχάσει πώς είναι να έχω προσωπικές στιγμές», αφού είχε αφοσιωθεί στον πολιτικό αγώνα, «κάτι που ο λαός δεν το εκτίμησε».

«Συνειδητοποίησα πως τελικά δεν άξιζε όλος αυτός ο κόπος και οι αγώνες που έδωσα. Έχασα πολύτιμο χρόνο από τα παιδιά μου και από πράγματα που με ευχαριστούσαν να κάνω. Οπότε ήρθε η ώρα να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο. Οι ψηφοφόροι δεν εκτίμησαν την προσπάθειά μου» κατέληξε.

tvxs

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news