facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Βαλαβάνη: Η μάνα μου σήκωσε 100.000 ευρώ 10 ημέρες πριν τα capital controls - BINTEO

Ακόμα δεν απάντησε πειστικά η παραιτηθείσα αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη πως η μητέρα της έκανε ανάληψη μεγάλου χρηματικού ποσού λίγες ημέρες πριν τα capital controls. Πως δεν επικοινώνησε με την ίδια να την ρωτήσει αν θα υπάρξει πρόβλημα με τις καταθέσεις αλλά πίστεψε τους άλλους πολιτικούς που έβγαιναν στις τηλεοράσεις και μιλούσαν για Grexit....

Η κα Βαλαβάνη ισχυρίστηκε ότι η μητέρα της δεν έκανε ανάληψη 200.000 ευρώ αλλά 100.000 από την τράπεζα και ότι αυτό έγινε στις 18/06. Η κα Βαλαβάνη είπε ακόμα ότι τα δυο παιδιά της είναι συνδικαιούχοι με τον λογαριασμό της γιαγιάς τους αλλά δεν έχουν πάρει ποτέ χρήματα από εκείνη.

«Έχω μιλήσει τόσες φορές με τη μάνα μου που δεν είχα μιλήσει από το Γενάρη που υπουργοποιήθηκα. Με τη μανα δεν μίλαγα συχνά από όταν έγινα υπουργός γιατί μου έλεγε «παιδί μου παραιτήσου. Σε αυτό το υπουργείο όλοι σπιλώνονται. Θα σπιλώσεις το όνομα των Βαλαβάνηδων».

Είπε ακόμα ότι: «Η μητέρα μου δεν σήκωσε 200.000 αλλά 100.000 ευρώ. Όλοι λένε ότι έγινε την Πέμπτη 25/06 δυο ημέρες πριν γίνουν τα capital controls. Το εξτρέ λέει ότι πήγαν 10 μέρες πριν τα capital controls δηλαδή στις 18/06. Τότε πηγαίναμε για συμφωνία. Το δημοψήφισμα ήταν την άλλη Παρασκευή. Εμείς φτιάχναμε τις δικές μας προτάσεις και μάλιστα πηγαίναμε για συμφωνία. Η ιστορία capital controls δεν υπήρχε παρά 10 μέρες μετά. Κανένας, ούτε ο πρωθυπουργός δεν περίμεναν ότι θα σταματήσει ο ELA», είπε ακόμα.

Έκανε λόγο για επίθεση μίσους με πολιτικές προεκτάσεις. «Δεν είπα εγώ ότι δεν μιλάμε με την μητέρα μου. Εγώ δεν είχα πάρει είδηση ότι υπήρχε ένας ποταμός ερωτήσεων του Αυγενάκη. Της Τρίτης η ανακοίνωση αναφέρεται σε ένα δημοσίευμα ενός site που λέει ότι επικοινώνησα εγώ με τον υποδιευθυντή ενός υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας και ζήτησα να γίνει ανάληψη μεγάλου ποσού».

Και συνέχισε: «Δεν ήξερα ότι η μάνα μου είχε βγάλει τα χρήματα από την τράπεζα. Δεν είναι απλώς μια ηλικιωμένη κυρία.
Η μάνα μου έκανε όλες τις οικονομικές συναλλαγές του ξενοδοχείου τα πρώτα δυο χρόνια. Το 2005 καταφέραμε να το ξεχρεώσουμε στις τράπεζες και το πουλήσαμε. Πουλώντας τις μετοχές το 32,5% το πήρα εγώ. Η μανα μου έχει μεγαλύτερο ποσοστό και περισσότερα χρήματα από όσα εγώ στην τράπεζα. Ποτέ δεν διαχειρίστηκα χρήματα της μητέρας μου. Δεν είμαι συνδικαιούχος στον λογαριασμό της. Η μάνα μου πάει στο γκισέ όπως όλοι οι συνταξιούχοι».


newsit

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news