facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ







Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όλους


ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Μακράς Διάρκειας στη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας θα ισχύσουν στη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών, στην περιοχή του Ζευγολατιού και στην περιοχή του Αιγίου, ως εξής:

- Η ρύθμιση στην περιοχή του Ζευγολατιού θα εκτείνεται, από τη Χ.Θ. 96+260 έως τη Χ.Θ. 96+940 και θα εφαρμοστεί από 27.03.2014 έως 27.05.2014, κατά τη διάρκεια της οποίας η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλο το μήκος της ρύθμισης θα διεξάγεται σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,25 μ., ενώ κατά τις περιόδους υψηλού κυκλοφοριακού φόρτου θα δίδονται δύο λωρίδες κυκλοφορίας στην κατεύθυνση αιχμής.

- Η ρύθμιση στην περιοχή του Αιγίου θα εκτείνεται, από τη ΧΘ. 175+400 έως και 178+000 και θα εφαρμοστεί από 27.03.2014 έως 12.03.2015, κατά τη διάρκεια της οποίας, η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλο το μήκος της ρύθμισης θα διεξάγεται σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με πλάτος 3,8 μ., προκειμένου να καταληφθεί το εναπομείναν τμήμα του υπάρχοντος οδοστρώματος και να μεταβληθεί σε εργοταξιακό χώρο. Σημειώνεται ότι η εν λόγω ρύθμιση θα βρίσκεται σε επαφή με υφιστάμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας στην περιοχή του Αιγίου και του ποταμού Μεγανίτη και το συνολικό μήκος των τριών ρυθμίσεων θα εκτείνεται πλέον από τη Χ.Θ. 171+750 έως τη Χ.Θ. 182+950.

Οι ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες κατασκευής Άνω Διάβασης περί τη ΧΘ 96+600 καθώς και του βόρειου (δεξιού) κλάδου του νέου αυτοκινητοδρόμου στο ανωτέρω τμήμα στην περιοχή του Αιγίου, από τους αρμόδιους Κατασκευαστές (αντίστοιχα ΤΕΡΝΑ και ΑΚΤΩΡ, μέλη της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

thebest
Διαβάστε Περισσότερα » " Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Μακράς Διάρκειας στη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών "

ΦΣΑ: απεργίες απ'αόριστον

Σκληραίνουν την στάση τους και οι φαρμακοποιοί της Αττικής οι οποίοι συντάσσονται απόλυτα με την τακτική του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου και γίνονται μία γροθιά απέναντι στην κυβέρνηση και στις προτάσεις της τρόικας.

Αυτό προκύπτει από την πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου του Φαρμακευτικού Συλλόγου προς την Γενική Συνέλευση – η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την ώρα (απόγευμα Τετάρτης). Η πρόταση λοιπόν του ΔΣ του ΦΣΑ προς την Γενική Συνέλευση, είναι: απεργία επ’ αόριστον, με ανοιχτά μόνο τα φαρμακεία ασφαλείας. Μετατροπή των 11.000 φαρμακείων σε εκλογικά τμήματα ενάντια σε όσους βουλευτές ψηφίσουν τα μέτρα. Διοργάνωση συνέντευξης τύπου με άλλους κλάδους που θίγονται από τις προτάσεις του ΟΟΣΑ και συγκέντρωση στο Σύνταγμα την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου.

onmed
Διαβάστε Περισσότερα » " ΦΣΑ: απεργίες απ'αόριστον "

Εισαγγελέας: "Ένοχος ο Ψωμιάδης»

Την καταδίκη του Μάκη Ψωμιάδη, όπως και των υπόλοιπων κατηγορουμένων, για την υπόθεση υπεξαίρεσης από τα ταμεία της ΠΑΕ ΑΕΚ πρότεινε ο εισαγγελέας του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, Ανδρέας Κατεβάτης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Κατεβάτης ζήτησε να κριθούν ένοχοι όλοι οι κατηγορούμενοι για τα περίπου 21 εκατ. ευρώ που υπεξαίρεσαν από την «Ένωση» την περίοδο που ο Ψωμιάδης ήταν στην προεδρία του συλλόγου.

Εκτός από τον πρώην πρόεδρο του «Δικεφάλου», κατηγορούμενοι είναι οι Χαρίλαος Ψωμιαδης του Γεωργίου, Χαρίλαος Ψωμιαδης του Παναγιώτη, Φιλιώ Γεωργίου και Αντώνης Κατσαρός για τα αδικήματα της υπεξαίρεσης, της άμεσης συνέργειας σε αυτή καθώς και ξέπλυμα βρώμικου χρήματος.

Στην εκπνοή της αποδεικτικής διαδικασίας, ο εισαγγελέας υπογράμμισε πως «προέκυψε -κυρίως από το πόρισμα το ΣΔΟΕ αλλά και καταθέσεις μαρτύρων- ότι χρήματα υπήρχαν, παρά τους υπερασπιστικούς ισχυρισμούς των κατηγορουμένων. Είμαι υποχρεωμένος να προτείνω την ενοχή όλων των κατηγορουμένων όπως κατηγορούνται».

Παράλληλα, ο κ. Κατεβάτης ανέφερε πως ο Χρυσόστομος Ψωμιάδης ήταν ο πραγματικός ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ, όπως άλλωστε ομολόγησε και ο ίδιος, πως ο Χαρίλαος Ψωμιάδης του Γεωργίου υπέγραφε τις επιταγές, ενώ ο Χαρίλαος Ψωμιάδης του Παναγιωτη αναφέρθηκε ότι ήταν παρόν σε συναντήσεις από τον κατηγορούμενο Αντώνη Κατσαρό.

Όσον αφορά την Φιλιώ Γεωργίου - που ήταν λογιστής στην ΠΑΕ - πως ήταν πολύτιμος συνεργάτες για τους προαναφερθέντες και γνώριζε όλα όσα συνέβησαν, βοηθώντας στην κάλυψη και την τέλεση της υπεξαίρεση.

Πλέον η διαδικασία θα συνεχιστεί την Παρασκευή, με τις αγορεύσεις συνηγόρων.

Διαβάστε Περισσότερα » " Εισαγγελέας: "Ένοχος ο Ψωμιάδης» "

Διατηρούνται 13ος -14ος μισθός, επίδομα γάμου, τριετίες

Μετά από διαπραγματεύσεις -εξπρές ΓΣΕΕ και εργοδοτικοί φορείς υπέγραψαν τη νέα εθνική γενική συλλογική σύμβαση εργασίας με την οποία διασώζονται το επίδομα γάμου, ο 13ος και 14ος μισθός, καθώς και ο θεσμός των «παγωμένων» τριετιών.

Με την υπογραφή της σύμβασης οι κοινωνικοί εταίροι έστειλαν πολιτικό μήνυμα ότι μπορούν να λειτουργήσουν ανεξάρτητα και είναι έτοιμοι να επαναδιαπραγματευτούν το ύψος του κατώτατου μισθού αμέσως μόλις απεμπλακεί η χώρα από τις επιταγές του μνημονίου.

Η μοναδική καινούρια ρύθμιση που εντάχθηκε στη νέα σύμβαση είναι η παροχή αυτοτελούς δικαιώματος γονικής άδειας τρεισήμισι μηνών και στον πατέρα, αν δεν κάνει χρήση του δικαιώματος την ίδια περίοδο η μητέρα. Συγκεκριμένα, οι δύο γονείς μπορούν ακόμα και να δηλώσουν στον προϊστάμενό τους ότι θέλουν να κάνουν και οι δύο χρήση του, αλλά σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, δύο μήνες ο ένας, ενάμιση ο άλλος.

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Δημήτρης Δασκαλόπουλος, για τον οποίο η υπογραφή της σύμβασης είναι μία από τις τελευταίες του δράσεις πριν παραδώσει τον Μάιο τα ηνία του ΣΕΒ στον νέο πρόεδρο Θεωδωρο Φύσσα τόνισε: «Πετύχαμε να υπογράψουμε συμφωνία. Τώρα ας δουλέψουμε για να έρθουν καλύτερες ημέρες για τους εργαζομένους και τις επιχειρήσεις».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΓΣΣΕ, Γιάννης Παναγόπουλος, επισήμανε ότι η συμφωνία υπεγράφη υπό τη σκιά των νέων μνημονιακών νόμων και συμπλήρωσε ότι «υπογράφουμε με τη δαμόκλειο σπάθη πάνω από το κεφάλι μας. Θα αγωνιστούμε για να εισακουστούμε και να λειτουργούν ελεύθερες οι διαπραγματεύσεις».

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης, τόνισε ότι με τον μανδύα της σύμβασης, οι κοινωνικοί εταίροι προστάτευσαν το επίδομα του γάμου και μπορούν να συμβαδίσουν ώστε να δοθεί τέλος στις αλόγιστες μειώσεις των μισθών.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο ΣΕΒ που πέρυσι δεν είχε υπογράψει την ΕΓΣΕΕ, φέτος συγκρότησε κοινό μέτωπο με τη ΓΣΕΕ για τη διατήρηση των τριετιών. Μάλιστα ο πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Δημήτρης Δασκαλόπουλος στην προηγούμενη συνάντηση είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ότι «δεν είναι δουλειά της Τρόικας να υποδεικνύει και να επιβάλλει θέματα που άπτονται της συμφωνίας των κοινωνικών εταίρων».

Διαβάστε Περισσότερα » " Διατηρούνται 13ος -14ος μισθός, επίδομα γάμου, τριετίες "

ΣτΕ:Αντισυνταγματικό να μην ενημερώνονται οι φορολογούμενοι για τις κατασχέσεις

Μπουρλότο βάζει για μια ακόμα φορά το ΣτΕ στις πρακτικές και στον σχεδιασμό του υπουργείου Οικονομικών, όσον αφορά στις κατασχέσεις, καθώς με απόφαση του ορίζει ότι είναι αντισυνταγματικό το να μην ενημερώνονται οι οφειλέτες στη περίπτωση που ενεργοποιούνται σε βάρος τους κατασχέσεις! Επί της ουσίας, η Απόφαση αφορά στη διαδικασία των κατασχέσεων εις χείρας τρίτων- δηλαδή κυρίως τραπεζικών καταθέσεων και ενοικίων- κατά την οποία, όπως ορίζει και ο νέος νόμος, ο οφειλέτης μαθαίνει εκ των υστέρων ότι η εφορία ή το ασφαλιστικό Ταμείο έλαβε μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος του. Σημειώνεται ότι η κοινοποίηση κατασχετηρίου προβλέπεται μόνο στη περίπτωση κατάσχεσης ακινήτου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το σκεπτικό της Απόφασης, που παραπέμπει στην Ολομέλεια, «κατά το άρθρο 30 του ν.δ/τος 356/1974 περί Κώδικος Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων συνάγεται ότι, εν περιπτώσει κατασχέσεως εις χείρας τρίτων απαιτήσεως οφειλέτου του Δημοσίου, δεν απαιτείται η κοινοποίηση στον τελευταίο του κατασχετηρίου εγγράφου

. Όμως η διάταξη αυτή είναι ανίσχυρη ως αντικειμένη στην διάταξη του άρθρου 20 παρ. 1 του Συντάγματος, διότι η παράλειψη αυτή έχει ως συνέπεια ο οφειλέτης να μη λαμβάνει γνώση ή να λαμβάνει καθυστερημένα γνώση της εις βάρος του επισπευδομένης αναγκαστικής εκτελέσεως, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να αμυνθεί αποτελεσματικώς προ της ολοκληρώσεως της εκτελεστικής διαδικασίας, λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα είτε για την ακύρωση είτε για την αναστολή της πράξεως εκτελέσεως (πρβλ. ΣτΕ 2999/2013, ΣτΕ 1562/2012).

Το πρωτοβάθμιο δικαστήριο, ερμηνεύον τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 1 του Κ.Ε.Δ.Ε. υπό το φως του άρθρου 20 παρ. 1 του Συντάγματος, εδέχθη ότι η έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως εις χείρας τρίτου και εις βάρος οφειλέτου του Δημοσίου πρέπει να κοινοποιείται και στον καθ' ού η εκτέλεση, ούτως ώστε αυτός να δυνηθεί να στραφεί με τα ένδικα μέσα που του παρέχει ο νόμος κατά της οικείας πράξεως, επιδιώκων την ακύρωση ή την μεταρρύθμιση αυτής ή να προβεί στην ρύθμιση του χρέους και ότι ενδεχομένη παράλειψη της κοινοποιήσεως αυτής οδηγεί στην ακύρωση της πράξεως εκτελέσεως, εφ' όσον ο οφειλέτης επικαλεσθεί το γεγονός της μη εγκαίρου περιελεύσεως εις γνώση του τού περιεχομένου αυτής και ακύρωσε την ανωτέρω έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως».

ΟΛΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕ

ΣτΕ 366/2014

ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑ Στ΄

Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 2 Δεκεμβρίου 2013 με την εξής σύνθεση: Μ. Καραμανώφ, Σύμβουλος της Επικρατείας, Προεδρεύουσα, σε αναπλήρωση του Προέδρου του Τμήματος και του αρχαιοτέρου της Συμβούλου, που είχαν κώλυμα, Α. Χλαμπέα, Ελ. Παπαδημητρίου, Σύμβουλοι, Σ. Λαμπροπούλου, Δ. Τομαράς, Πάρεδροι. Γραμματέας ο Λ. Ρίκος.

Για να δικάσει την από 28 Δεκεμβρίου 2011 αίτηση:

του Ελληνικού Δημοσίου, το οποίο παρέστη με τον Κωνσταντίνο Γεωργιάδη, Πάρεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους,

κατά του ............................................, ο οποίος παρέστη με τον δικηγόρο.........................................., που τον διόρισε στο ακροατήριο.

Με την αίτηση αυτή το αναιρεσείoν Ελληνικό Δημόσιο επιδιώκει να αναιρεθεί η υπ΄ αριθμ. 1347/2011 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών.

Η εκδίκαση άρχισε με την ανάγνωση της εκθέσεως του εισηγητή, Παρέδρου Δ. Τομαρά.

Κατόπιν το δικαστήριο άκουσε τον αντιπρόσωπο του Ελληνικού Δημοσίου, ο οποίος ανέπτυξε και προφορικά τους προβαλλόμενους λόγους αναιρέσεως και ζήτησε να γίνει δεκτή η αίτηση και τον πληρεξούσιο του αναιρεσιβλήτου, ο οποίος ζήτησε την απόρριψή της.

Μετά τη δημόσια συνεδρίαση το δικαστήριο συνήλθε σε διάσκεψη σε αίθουσα του δικαστηρίου κ α ι

Α φ ο ύ  μ ε λ έ τ η σ ε  τ α  σ χ ε τ ι κ ά  έ γ γ ρ α φ α  Σ κ έ φ θ η κ ε  κ α τ ά  τ ο  Ν ό μ ο

1. Επειδή, δια την άσκηση της υπό κρίση αιτήσεως δεν απαιτείται κατά νόμον καταβολή παραβόλου.

2. Επειδή, δια της κρινομένης αιτήσεως ζητείται η αναίρεση της υπ' αρ. 1347/2011 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, δια της οποίας απερρίφθη έφεση του αναιρεσείοντος Δημοσίου κατά της υπ' αρ. 1942/2009 αποφάσεως του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών. Το πρωτοβάθμιο δικαστήριο, δεχθέν την από 19.06.2007 ανακοπή του ήδη αναιρεσιβλήτου, ακύρωσε την υπ' αρ. 13512/08.08.2006 έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Β.Ε. Αθηνών, δια της οποίας είχε επιβληθεί κατάσχεση χρηματικών απαιτήσεων του αναιρεσιβλήτου κατά του Ι.Κ.Α. εκ συντάξεων, για την είσπραξη χρεών προς το Δημόσιο ύψους 565.392,73 ευρώ.

3. Επειδή, δια του άρθρου 12 παρ. 1 του ν. 3900/2010 (Φ.Ε.Κ. Α΄ 213), που άρχισε να ισχύει σύμφωνα με το άρθρο 70 του ιδίου νόμου από 1.1.2011, αντικατεστάθησαν οι παράγραφοι 3 και 4 του άρθρου 53 του π.δ/τος 18/1989 (Φ.Ε.Κ. Α΄ 8) ως εξής: «3. Η αίτηση αναιρέσεως επιτρέπεται μόνον όταν προβάλλεται από τον διάδικο με συγκεκριμένους ισχυρισμούς που περιέχονται στο εισαγωγικό δικόγραφο ότι δεν υπάρχει νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας ή ότι υπάρχει αντίθεση της προσβαλλομένης αποφάσεως προς τη νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας ή άλλου ανωτάτου δικαστηρίου είτε προς ανέκκλητη απόφαση διοικητικού δικαστηρίου. 4. Δεν επιτρέπεται η άσκηση αίτησης αναιρέσεως, όταν το ποσό της διαφοράς που άγεται ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας είναι κατώτερο από σαράντα χιλιάδες ευρώ,..». Εξ άλλου, κατ' άρθρον 2 του ιδίου νόμου : «Κατ' αποφάσεως διοικητικού δικαστηρίου που κρίνει διάταξη τυπικού νόμου αντισυνταγματική ή αντίθετη σε άλλη υπερνομοθετική διάταξη, χωρίς το ζήτημα αυτό να έχει κριθεί με προηγούμενη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, χωρεί ενώπιον αυτού, κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη διάταξη, αίτηση αναιρέσεως, αν πρόκειται για διαφορά ουσίας.».

4. Επειδή, το αντικείμενο της διαφοράς, το οποίον εισάγεται δια της κρινομένης αιτήσεως, κατατεθείσης (02.01.2012) μετά την ισχύν του ν. 3900/2010 (01.01.2011), είναι ανώτερο των 40.000 ευρώ. Περαιτέρω, δια του εισαγωγικού δικογράφου το αναιρεσείον προβάλλει ότι η κρινομένη αίτηση ασκείται παραδεκτώς, συμφώνως προς την διάταξη του άρθρου 2 του ν. 3900/2010, δεδομένου ότι δια της αναιρεσιβαλλομένης αποφάσεως εκρίθη ότι η διάταξη του άρθρου 30 παρ. 1 του Κ.Ε.Δ.Ε. αντίκειται στο άρθρο 20 παρ. 1 του Συντάγματος, χωρίς το ζήτημα αυτό να έχει κριθεί με προηγουμένη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Ο ισχυρισμός αυτός πρέπει να γίνει δεκτός ως βασίμως προβαλλόμενος και, επομένως, η υπό κρίση αίτηση πρέπει να εξετασθεί ως προς τον αντίστοιχο λόγο αναιρέσεως και κατ' ουσίαν.

5. Επειδή, κατ' άρθρον 30 του ν.δ/τος 356/1974 περί Κώδικος Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε. - Φ.Ε.Κ. Α΄ 90) : «Η κατάσχεσις εις χείρας τρίτων των εις χείρας αυτών ευρισκομένων χρημάτων, καρπών και άλλων κινητών πραγμάτων του οφειλέτου του Δημοσίου ή των οφειλομένων εν γένει προς αυτό, ενεργείται υπό του Διευθυντού του Δημοσίου Ταμείου διά κατασχετηρίου εγγράφου μη κοινοποιουμένου εις τον οφειλέτην, περιέχοντος δε : α) το όνομα, επώνυμον, όνομα πατρός του οφειλέτου, β) το ονοματεπώνυμον του τρίτου εις χείρας του οποίου επιβάλλεται η κατάσχεσις, γ) πίνακα χρεών του οφειλέτου και δ) χρονολογίαν και υπογραφή του Διευθυντού του Δημοσίου Ταμείου. 2. Διά του κατασχετηρίου εγγράφου προσκαλείται ο τρίτος όπως τα μεν υπ' αυτού εις τον οφειλέτην του Δημοσίου οφειλόμενα χρήματα, καταθέση εντός οκτώ ημερών εις το Δημόσιον Ταμείον, τα δε παρ' αυτώ ευρισκόμενα κινητά πράγματα παραδώση εις τον εν τω κατασχετηρίω οριζόμενον συμβολαιογράφον ή φύλακα, εφαρμοζομένων περαιτέρω των εν άρθροις 14 -19 και επόμενα του παρόντος Ν. Διατάγματος οριζόμενα...3..4..5..6...».

Εκ της προαναφερθείσης διατάξεως συνάγεται ότι, εν περιπτώσει κατασχέσεως εις χείρας τρίτων απαιτήσεως οφειλέτου του Δημοσίου, δεν απαιτείται η κοινοποίηση στον τελευταίο του κατασχετηρίου εγγράφου.

Ομως η διάταξη αυτή είναι ανίσχυρη ως αντικειμένη στην διάταξη του άρθρου 20 παρ. 1 του Συντάγματος, διότι η παράλειψη αυτή έχει ως συνέπεια ο οφειλέτης να μη λαμβάνει γνώση ή να λαμβάνει καθυστερημένα γνώση της εις βάρος του επισπευδομένης αναγκαστικής εκτελέσεως, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να αμυνθεί αποτελεσματικώς προ της ολοκληρώσεως της εκτελεστικής διαδικασίας, λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα είτε για την ακύρωση είτε για την αναστολή της πράξεως εκτελέσεως (πρβλ. ΣτΕ 2999/2013, ΣτΕ 1562/2012).

6. Επειδή, εν προκειμένω, ως προκύπτει εκ της αναιρεσιβαλλομένης αποφάσεως, δια της υπ' αρ. 13512/08.08.2006 εκθέσεως αναγκαστικής κατασχέσεως του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Β.Ε. Αθηνών επεβλήθη εις χείρας του Ι.Κ.Α. ως τρίτου και επί της υπ' αυτού χορηγουμένης στον αναιρεσίβλητο μηνιαίας συντάξεως αναγκαστική κατάσχεση υπέρ του Δημοσίου για την ικανοποίηση απαιτήσεων τούτου έναντι του αναιρεσιβλήτου, ως τελευταίου διευθύνοντος συμβούλου της ήδη λυθείσης ανωνύμου εταιρείας υπό την επωνυμία ...................., μέχρι του ποσού των 565.392,73 ευρώ, το οποίον είχε βεβαιωθεί εις το όνομα αυτού με αντίστοιχες πράξεις ταμειακής βεβαιώσεως. Το Ι.Κ.Α. δια της υπ' αρ. 7908/07.09.2006 δηλώσεώς του ενώπιον της Ειρηνοδίκου Αθηνών γνωστοποίησε την απόφασή του να προβεί δυνάμει του προαναφερομένου κατασχετηρίου εγγράφου στην παρακράτηση ποσοστού της μηνιαίας συντάξεως λόγω γήρατος του αναιρεσιβλήτου, ανερχομένης εις το ποσό των 17.683,37 ευρώ μέχρι καλύψεως του ποσού της οφειλής. Κατά της πράξεως αυτής ο αναιρεσίβλητος άσκησε την από 19.06.2007 ανακοπή, ως αυτή συνεπληρώθη δια του από 31.07.2008 δικογράφου των προσθέτων λόγων, δια της οποίας ζήτησε την ακύρωσή της, ισχυριζόμενος, μεταξύ άλλων, ότι εξ αιτίας της μη κοινοποιήσεως εις αυτόν της επιδίκου πράξεως, της οποίας έλαβε γνώση τυχαίως μετά την εκτέλεσή της και συγκεκριμένα τον Μάϊο του έτους 2007, όταν μετέβη στην τράπεζα ............................. Α.Ε., όπου διατηρούσε λογαριασμό συντάξεώς του από το Ι.Κ.Α., προκειμένου να πραγματοποιήσει ανάληψη ποσού, απώλεσε στάδιο δικονομικής προστασίας.

Το πρωτοβάθμιο δικαστήριο, ερμηνεύον τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 1 του Κ.Ε.Δ.Ε. υπό το φως του άρθρου 20 παρ. 1 του Συντάγματος, εδέχθη ότι η έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως εις χείρας τρίτου και εις βάρος οφειλέτου του Δημοσίου πρέπει να κοινοποιείται και στον καθ' ού η εκτέλεση, ούτως ώστε αυτός να δυνηθεί να στραφεί με τα ένδικα μέσα που του παρέχει ο νόμος κατά της οικείας πράξεως, επιδιώκων την ακύρωση ή την μεταρρύθμιση αυτής ή να προβεί στην ρύθμιση του χρέους και ότι ενδεχομένη παράλειψη της κοινοποιήσεως αυτής οδηγεί στην ακύρωση της πράξεως εκτελέσεως, εφ' όσον ο οφειλέτης επικαλεσθεί το γεγονός της μη εγκαίρου περιελεύσεως εις γνώση του τού περιεχομένου αυτής και ακύρωσε την ανωτέρω έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως.

Εφεση του Δημοσίου κατά της πρωτοδίκου αποφάσεως απερρίφθη δια της αναιρεσιβαλλομένης αποφάσεως με την αυτή αιτιολογία. Η κρίση αυτή του δικάσαντος Εφετείου είναι, κατά τα προεκτεθέντα, νόμιμη, τα δε περί του αντιθέτου προβαλλόμενα υπό του αναιρεσείοντος Δημοσίου είναι απορριπτέα ως αβάσιμα.

7. Επειδή, εν όψει της σπουδαιότητας του ζητήματος, το Τμήμα υπό την παρούσα πενταμελή σύνθεση κρίνει ότι η υπόθεση πρέπει, κατ' άρθρο 14 παρ. 5 εδαφ. β΄ του π.δ/τος 18/1989 να παραπεμφθεί στην επταμελή σύνθεση προς επίλυση του ανωτέρω ζητήματος, με εισηγητή τον πάρεδρο Δημήτριο Τομαρά και δικάσιμο την 5η Μαΐου 2014.

Δ ι ά  τ α ύ τ α

Παραπέμπει την υπόθεση στην επταμελή σύνθεση του ΣΤ΄ Τμήματος. Η διάσκεψη έγινε στην Αθήνα στις 9 Δεκεμβρίου 2013

Η Προεδρεύουσα Σύμβουλος Ο Γραμματέας Μ. Καραμανώφ Λ. Ρίκος

και η απόφαση δημοσιεύθηκε σε δημόσια συνεδρίαση της 27ης Ιανουαρίου 2014.

Ο Πρόεδρος του Στ' Τμήματος

Η Γραμματέας του Στ' Τμήματος

iefimerida
Διαβάστε Περισσότερα » " ΣτΕ:Αντισυνταγματικό να μην ενημερώνονται οι φορολογούμενοι για τις κατασχέσεις "

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news