facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εκλογές 2019: Δείτε live την ροή των αποτελεσμάτων


ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

ΟΓΑ: Χιλιάδες επιδόματα-μαϊμού

Συνολικά 163.000 επιδόματα μαϊμού εντοπίστηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων. 


Μιλώντας το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο διοικητής του Οργανισμού Ξενοφών Βεργίνης διευκρίνισε ότι η ζημία στον ΟΓΑ δεν ήταν μεγάλη καθώς όπως είπε «δεν έχουν χαθεί πολλά λεφτά, αφού δίνοντας την πρώτη δόση διαπιστώσαμε τι είχε συμβεί και έτσι δεν δώσαμε την δεύτερη».

Υπενθύμισε δε πως για τις αιτήσεις καταβολής επιδομάτων για το έτος 2013, έχει δοθεί παράταση έως τα τέλη Φεβρουαρίου.

Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή ανακοίνωση σχετικά με την παράταση αναφέρονταν τα εξής:

«Παρατείνεται με απόφαση της Διοίκησης του ΟΓΑ έως την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014 η προθεσμία για την υποβολή αρχικών αιτήσεων Α21, που αφορά στη χορήγηση των οικογενειακών επιδομάτων του 2013, και η οποία έληγε στις 31 Ιανουαρίου 2014. Σύμφωνα με το Διοικητή του ΟΓΑ Ξενοφώντα Βεργίνη, όσοι κριθούν δικαιούχοι, θα λάβουν αναδρομικά όλες τις δόσεις του επιδόματος από την ημερομηνία θεμελίωσης του δικαιώματος ενώ δεν πρόκειται να δοθεί άλλη παράταση για υποβολή αιτήσεων. Η Διοίκηση του Οργανισμού υπενθυμίζει επίσης ότι:

- Το σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων Α21 θα παραμείνει ανοικτό και για ενδεχόμενες διορθώσεις-συμπληρώσεις, εφόσον αυτές δεν έχουν υποβληθεί σε προγενέστερο χρόνο.

- Όσοι έχουν τροποποιήσει ή συμπληρώσει την αρχική αίτηση Α21 και έχουν υποβάλει και τα προβλεπόμενα έγγραφα, δεν απαιτείται να προβούν σε καμία άλλη ενέργεια.

Οι ανωτέρω περιπτώσεις ελέγχονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΓΑ, με βάση την ημερομηνία υποβολής των δικαιολογητικών και δρομολογείται η καταβολή των επιδομάτων σε όσες απ' αυτές τα δικαιολογητικά είναι πλήρη».

zougla
Διαβάστε Περισσότερα » " ΟΓΑ: Χιλιάδες επιδόματα-μαϊμού "

ΣΤΕ:Αντισυνταγματικό το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων

Αντισυνταγματικό έκρινε το Β΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), με δύο αποφάσεις του, το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων (ΕΤΜΑΕΡ), που εισπράττεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.

Το ΣτΕ έκρινε ότι το εν λόγω ειδικό τέλος (ΕΤΜΑΕΡ), που επιβαρύνει όλους τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποτελεί φόρο, καθώς δεν έχει το χαρακτήρα ανταποδοτικού τέλους.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, το ΕΤΜΑΕΡ προορίζεται για την αποζημίωση των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) και το ύψος του επίμαχου ειδικού τέλους καθορίζεται ανά εξάμηνο με αποφάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ).

Το Β΄ Τμήμα του ΣτΕ, με πρόεδρο τον αντιπρόεδρο Φιλοκτήμονα Αρναούτογλου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Αριστόβουλο Βώρο, αναφέρει ότι «το ανταποδοτικό τέλος διακρίνεται από το φόρο κατά το ότι αποτελεί μεν και αυτό, όπως ο φόρος, αναγκαστική παροχή, καταβάλλεται, όμως, έναντι ειδικής αντιπαροχής ήτοι έναντι ειδικώς παρεχόμενης δημόσιας υπηρεσίας». Και η δημόσια αυτή υπηρεσία «παρέχεται προεχόντως χάριν δημοσίου σκοπού, εξυπηρετούνται, όμως, με αυτήν ταυτοχρόνως και όποιοι την χρησιμοποιούν, που φέρουν και το βάρος των δαπανών της».

Σε άλλο σημείο των αποφάσεων, σημειώνεται ότι το ΕΤΜΕΑΡ αποτελεί φόρο και όχι εδικό τέλος και αυτό γιατί το ΕΤΜΕΑΡ «δεν έχει το χαρακτήρα ανταποδοτικού τέλους». Και δεν τον έχει γιατί δεν αποτελεί ειδική αντιπαροχή, αλλά «αποβλέπει στην οικονομική ενίσχυση του ειδικού λογαριασμού του νόμου 2773/1999», με τον οποίο ρυθμίζονται θέματα παραγωγής και συμπαραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ.

Ακόμη, το ΣτΕ αναφέρει ότι ο νόμος 4001/2011, ο οποίος αναθέτει στον υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής να ορίσει τη μεθοδολογία διαμόρφωσης του ύψους του ΕΤΜΑΕΡ και αφετέρου, παρέχει εξουσιοδότηση στη ΡΑΕ να καθορίσει τον συντελεστή χρέωσης ανά κατηγορία καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας, είναι αντίθετος στο άρθρο 78 παράγραφος 4 του Συντάγματος. Το άρθρο αυτό του Συντάγματος καθορίζει την έννοια του φόρου και κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί αυτός να επιβληθεί.

Κατά συνέπεια, το ΕΤΜΕΑΡ δεν μπορεί να καθοριστεί με υπουργική απόφαση, παρά μόνο με νόμο. Όμως, λόγω της αντισυνταγματικότητας του θέματος, το Β΄ Τμήμα του ΣτΕ παρέπεμψε προς οριστική κρίση το όλο ζήτημα στην Ολομέλεια.

Τέλος, στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο έχουν προσφύγει πολίτες της Αττικής, όπως και διάφορες εταιρείες, ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική και παράνομη η απόφαση της ΡΑΕ, με την οποία καθορίστηκαν οι τιμές του ΕΤΜΕΑΡ για το β΄ εξάμηνο του 2013.

enet/ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε Περισσότερα » " ΣΤΕ:Αντισυνταγματικό το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων "

Απόφαση-βόμβα του ΣτΕ θέτει σε αμφιβολία το πλεόνασμα

Την ώρα που η κυβέρνηση «βλέπει» πρωτογενές πλεόνασμα ακόμη και άνω του 1 δισ. ευρώ, μία νέα απόφαση - βόμβα του Συμβούλιου Επικρατείας έρχεται να... ανατρέψει τους μισθολογικούς σχεδιασμούς του οικονομικού επιτελείου, να δυσχεράνει περαιτέρω τις ήδη δύσκολες διαπραγματεύσεις με την τρόικα και να επιβάλει την αναζήτηση και άλλων ισοδύναμων μέτρων προκειμένου να μην ροκανιστεί το πλεόνασμα.

Η απόφαση αυτή τη φορά έχει να κάνει περί αντισυνταγματικότητας της φορολόγησης των επιδομάτων των πανεπιστημιακών που αφορούν τη συμμετοχή τους σε συνέδρια και σε ενημέρωση της βιβλιοθήκης. Τα επιδόματα αυτά το ΣτΕ δεν θεωρεί εισόδημα και κατά συνέπεια δεν πρέπει να φορολογούνται. Σύμφωνα μάλιστα με το σκεπτικό της Απόφασης, κάθε παροχή που καταβάλλεται στον μισθωτό, με οποιαδήποτε ονομασία (επιχορήγηση, αποζημίωση, επίδομα κ.λπ.) που, κατά τον νόμο ή από τη φύση της, προορίζεται να καλύψει δαπάνες στις οποίες αυτός υποβάλλεται για την εκτέλεση της υπηρεσίας που του έχει ανατεθεί ή την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη διεξαγωγή της, δεν αποτελεί προσαύξηση μισθού και δεν υποβάλλεται σε φόρο εισοδήματος, έστω και αν από την παροχή αυτή ωφελείται έμμεσα ο μισθωτός! Αυτό στην ουσία σημαίνει ότι το Δημόσιο θα πρέπει να επιστρέψει ως αχρεωστήτως καταβληθέντα όσα θεωρείται ότι φορολόγησε παρανόμως, χωρίς μάλιστα να μπορεί να εκτιμηθεί από τώρα το δημοσιονομικό κόστος, καθώς η προσφυγή των πανεπιστημιακών έγινε σχεδόν πριν από μία..

. δεκαετία (!) και συγκεκριμένα το 2004.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης περιμένει ήδη τις αποφάσεις για τους δικαστικούς και τους ένστολους, οι οποίες και πρέπει να καθαρογραφούν, προκειμένου να ελεγχθεί εάν αφορά και σε άλλους κλάδους που θα εκτινάξει περαιτέρω το δημοσιονομικό κόστος. Οι πρώτες εκτιμήσεις το εκτινάσσουν στα 500 εκατ. ευρώ, καθώς η απόφαση θα οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα τόσο τις συντάξεις των ενστόλων όσο και τα επιδόματα για τις θέσεις ευθύνης. Στο οικονομικό επιτελείο εκτιμούν παράλληλα ότι θα απαιτηθούν περί τα 200 εκατ. ευρώ και για την κάλυψη των περικοπών που είχαν υποστεί οι δικαστές με τον ίδιο νόμο που επιβλήθηκαν οι μειώσεις στους ένστολους. Στην περίπτωση δε που προσφύγουν και δικαιωθούν όλα τα ειδικά μισθολόγια, τότε το κόστος μπορεί να αγγίξει ακόμη και το 1 δισ. ευρώ.

Η λήψη ισοδύναμων μέτρων φέρεται να θεωρείται επιβεβλημένη από τους δανειστές, πόσο μάλλον όταν υπάρχει χάσμα διαφορετικών εκτιμήσεων για το ύψος του δημοσιονομικού κενού για το 2014 - 2015. Η ελληνική πλευρά προτείνει μέτρα ύψους 1,2 δισ. ευρώ τη στιγμή που η τρόικα κάνει λόγο για 2 δισ. ευρώ. Μεγαλύτερη ακόμη είναι η απόσταση που χωρίζει τις δύο πλευρές σε ό,τι αφορά το μέγεθος του χρηματοδοτικού κενού για την περίοδο 2014 - 2015, με την τρόικα να θεωρεί ότι η Ελλάδα θα χρειασθεί περί τα 14 δισ. ευρώ για να χρηματοδοτήσει τις ανάγκες της και την ελληνική κυβέρνηση περί τα 11 δισ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι ακόμη και στην περίπτωση που η τρόικα δεχόταν να ψαλιδίσει τις απαιτήσεις της, ουδεμία διάθεση επιδεικνύει να αποδεχθεί τις ελληνικές εκτιμήσεις για την απόδοση των μέτρων. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα για την παράταση της εφαρμογής του μειωμένου ΦΠΑ στην εστίαση, όπου οι Βρυξέλλες οριοθετούν τις απώλειες στα 300 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που η Αθήνα μιλά για απώλειες μόλις 100 εκατ. ευρώ. Περί τα 300 εκατ. ευρώ, εξάλλου, χωρίζουν τις εκτιμήσεις των δύο πλευρών σε ό,τι αφορά την απόδοση από την επιβολή του ενιαίου φόρου ακινήτων. Οι πιστωτές θεωρούν ότι η απόδοση του μέτρου δεν θα υπερβεί το 78% του προσδοκώμενου στόχου, ενώ οι ελληνικές εκτιμήσεις δεν πέφτουν κάτω από 82%, σε ένα συνολικό προσδοκώμενο έσοδο της τάξης των 3 δισ. ευρώ.

kerdos.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Απόφαση-βόμβα του ΣτΕ θέτει σε αμφιβολία το πλεόνασμα "

Εκτός Πρωτοβάθμιας οι Οδοντίατροι, με το ν/σ του Άδωνι

Το νομοσχέδιο για το Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας (Π.Ε.Δ.Υ.), ακυρώνει στην ουσία την Πρωτοβάθμια Οδοντιατρική Περίθαλψη και θέτει τον οδοντίατρο εκτός αυτής, επισημαίνει η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία (Ε.Ο.Ο.).

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας (Ε.Ο.Ο.) κ. Αθανάσιος Κατσίκης, παρέθεσε στην ομιλία του στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, τα σημαντικά προβλήματα που παρατηρούνται στο νέο Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας στον τομέα της Οδοντιατρικής Περίθαλψης.

Στο προς κατάθεση Νομοσχέδιο παρατηρούνται ασάφειες και προβλήματα όσον αφορά στον τρόπο συνεργασίας των οδοντιάτρων με το Π.Ε.Δ.Υ., στον τρόπο παροχής υπηρεσιών υγείας προς τον ασθενή, με δυσάρεστες επιπτώσεις στη στοματική και γενική υγεία του.

Η ΕΟΟ τονίζει ότι η πολιτική που ακολουθείται από το Υπουργείο Υγείας θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στο χώρο της Υγείας συνολικά και ζητά από το Υπουργείο Υγείας να:
1. Κατανοήσει, πρωτίστως ότι: η επένδυση στην Πρωτοβάθμια Φροντίδας Υγείας είναι επένδυση στο μέλλον.
2. Το παρόν Σχέδιο Νόμου οδηγεί στην εμπορευματοποίηση της υγείας και κατά συνέπεια και στα «χαράτσια» που υποχρεώνονται να πληρώσουν οι ασθενείς για επισκέψεις-φάρμακα-εξετάσεις.
3. Στερείται εθνικού σχεδιασμού για την υγεία και την περίθαλψη του Ελληνικού λαού και δεν προσδιορίζει το πλαίσιο συμμετοχής της Οδοντιατρικής στην ΠΦΥ, παραπέμποντας σε Υπουργικές Αποφάσεις και Π.Δ., την φιλοσοφία των οποίων αποκρύπτει.
4. Η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, επισημαίνοντας, προς κάθε κατεύθυνση ότι η Ελληνική κοινωνία, με τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια, έχει μεγάλη ανάγκη από ένα ανθρώπινο, ασφαλές και προσβάσιμο σύστημα υγείας και ζητά την απόσυρσή του.

Απεργία στις 6 Φεβρουαρίου

Η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία καλεί τους οδοντιάτρους να συμμετάσχουν στο μεγάλο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί έξω από το Υπουργείο Υγείας με πορεία προς τη Βουλή, συμμετέχοντας στην Πανυγειονομική απεργία της 6ης Φεβρουαρίου. Η ημέρα αυτή, έχει ορισθεί ως ημέρα ψηφοφορίας στη Βουλή του νομοσχεδίου, το οποίο θέτει σε κίνδυνο την Π.Φ.Υ.

onmed
Διαβάστε Περισσότερα » " Εκτός Πρωτοβάθμιας οι Οδοντίατροι, με το ν/σ του Άδωνι "

Λήγουν οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για αυθαίρετα

Μία εβδομάδα περιθώριο έχουν όσοι επιθυμούν να δηλώσουν το αυθαίρετό τους και να αποπληρώσουν το προβλεπόμενο πρόστιμο σε 102 δόσεις. Μάλιστα η ίδια διορία ισχύει και για όσους είχαν δηλώσει το αυθαίρετό τους στον ν. 4014/11, αλλά έχουν σταματήσει την καταβολή του προστίμου.

Σύμφωνα με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ όσοι επιλέξουν να δηλώσουν τα αυθαίρετα μέχρι το επόμενο Σάββατο 8 Φεβρουαρίου θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε:

Εφάπαξ εξόφληση (έκπτωση 20%) με προθεσμία καταβολής έως και τις 10/2/2014.

Εξόφληση του 30% (έκπτωση 10%) με προθεσμία καταβολής έως και τις 10/2/2014. Οι επόμενες προς εξόφληση δόσεις δύνανται να είναι μηνιαίες ή τριμηνιαίες.

102 μηνιαίες δόσεις (ελάχιστο ποσό δόσης 50 ευρώ) με προθεσμία καταβολής των πρώτων 6 δόσεων έως και τις 10/2/2014.

17 εξαμηνιαίες δόσεις (ελάχιστο ποσό δόσης 300 ευρώ) με προθεσμία καταβολής της πρώτης δόσης έως και τις 10/2/2014.

Όσοι δηλώσουν τα αυθαίρετα από τις 9 Φεβρουαρίου, «χάνουν» τον μεγάλο αριθμό των δόσεων και μπορούν να αποπληρώσουν το πρόστιμο σε 84 μηνιαίες ή 14 εξαμηνιαίες δόσεις (7 χρόνια).

sofokleousin
Διαβάστε Περισσότερα » " Λήγουν οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για αυθαίρετα "

Η Μέρκελ κατεβάζει τα όρια συνταξιοδότησης και αυξάνει τις συντάξεις

Εκ διαμέτρου αντίθετες με την πολιτική που προωθεί στον ευρωπαϊκό Νότο είναι οι παρεμβάσεις του Βερολίνου στο συνταξιοδοτικό σύστημα της Γερμανίας, καθώς το υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησης Μέρκελ ενέκρινε... τη μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και την αύξηση των συντάξεων για ορισμένες κατηγορίες εργαζομένων.

Νομοσχέδιο που ενέκρινε το υπουργικό συμβούλιο και θα κατατεθεί στην Ομοσπονδιακή Βουλή προβλέπει ότι οι εργαζόμενοι που έχουν εισφορές στο ασφαλιστικό σύστημα για 45 χρόνια μπορούν να λάβουν πλήρη σύνταξη από τα 67 που είχε θεσπίσει ο Σρέντερ στα 65 ή και σε ορισμένες περιπτώσεις στα 63, ενώ θεσπίζεται η σύνταξη για τις μητέρες.

Το νομοσχέδιο επικυρώθηκε από το υπουργικό συμβούλιο και μόλις συζητηθεί και ψηφιστεί από τη Μπούτεστανγκ θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Ιουλίου.

Η «πρόωρη» συνταξιοδότηση στα 63 έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των επιχειρηματικών κύκλων στην Γερμανία , ωστόσο τυγχάνει λαϊκής στήριξης

. Η υπουργός Εργασίας της Γερμανίας Άντρεα Νάλες έκανε χθες λόγο για μια προσπάθεια να δημιουργηθεί περισσότερη δικαιοσύνη. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση που έγινε δεκτή από το υπουργικό συμβούλιο αναφέρει ως ανώτατο όριο τα 5 χρόνια στο ταμείο ανεργίας, αλλά λέγεται ότι η Νάλες θέλει να μην υπάρχει κάποιο “ταβάνι”.

Tο γερμανικό συνταξιοδοτικό σύστημα προβλέπει τα εξής:

-Όσοι γεννήθηκαν από 1947 έως το 1964 συνταξιοδοτούνται σταδιακά στα 67 χρόνια. Όποιος γεννήθηκε το 1947 έως το 1958 μπορεί να πάρει σύνταξη σε ηλικία 65 χρονών και ενός μήνα, γεννηθείς το 1959 έως το 1963 σε ηλικία 66 χρονών και δύο μηνών. Όσοι γεννήθηκαν το 1964 και μετά συνταξιοδοτούνται κατά κανόνα στα 67 χωρίς μείωση των συντάξιμων.

-Όποιος πλήρωσε 45 χρόνια εισφορές συνταξιοδοτείται στα 65 χωρίς μείωση των συντάξιμων. Συνυπολογίζονται και οι χρόνοι ανατροφής των παιδιών μέχρι το δέκατο έτος της ηλικίας τους, όχι όμως τα χρονικά διαστήματα που ήταν οι εργαζόμενοι άνεργοι.

-Πρόωρη σύνταξη προβλέπεται μόνον κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις. Αυτό ισχύει για ασφαλισμένους με 35 χρόνια ασφάλισης, για άτομα που για λόγους υγείας δεν μπορούν πλέον να εργαστούν, για άτομα με βαριά αναπηρία και για ένα τμήμα των εργαζομένων σε ορυχεία. Εξαιρέσεις γίνονται για ορισμένες ρυθμίσεις μειωμένου ωραρίου εργασίας για ηλικιωμένους.

Να σημειωθεί τέλος ότι τα σχέδια Μέρκελ - Νάλες βρήκαν την αντίδραση Σρέντερ, καθώς ο πρώην Καγκελάριος ανέφερε ότι η πρόωρη σύνταξη στα 63 είναι το "απόλυτο λάθος σήμα" στοςυ Ευρωπαίους εταίρους της Γερμανίας τους οποίους το Βερολίνο διαρκώς καλεί να προχωρήσουν σε διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις

newmoney.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Η Μέρκελ κατεβάζει τα όρια συνταξιοδότησης και αυξάνει τις συντάξεις "

Yahoo: Παραβιάστηκαν λογαριασμοί e-mail

Η Yahoo ενημέρωσε ότι οι λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ορισμένων χρηστών της μπορεί να μπήκαν στο στόχαστρο χάκερ. «Πρόσφατα, εντοπίσαμε συντονισμένη προσπάθεια για απόκτηση μη εγκεκριμένης πρόσβασης σε λογαριασμούς yahoo mail», ανέφερε η εταιρεία. «Μόλις το ανακαλύψαμε, λάβαμε αμέσως μέτρα για να προστατέψουμε τους χρήστες μας, καλώντας τους να κάνουν reset στα passwords των λογαριασμών που επηρεάστηκαν».

Όπως ανέφερε η εταιρεία, «οι χρήστες που έχουν επηρεαστεί θα κληθούν (εάν δεν έχουν ήδη κληθεί) να αλλάξουν το password τους και μπορεί να λάβουν ειδοποίηση στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο ή κείμενο SMS εάν έχουν προσθέσει και αριθμό κινητού τηλεφώνου στον λογαριασμό τους».

Η Yahoo δεν ανέφερε πόσο καιρό γνωρίζει το θέμα ή πόσοι λογαριασμοί έχουν επηρεαστεί.

Μετά την ανακοίνωση, η τιμή της μετοχής της Yahoo κατέγραψε πτώση 1%.

euro2day.gr

Διαβάστε Περισσότερα » " Yahoo: Παραβιάστηκαν λογαριασμοί e-mail "

Ηλεκτρονική ενημέρωση για τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ

Από τη Δευτέρα οι δικαιούχοι θα γνωρίζουν την απόδοση της ασφαλιστικής τους ικανότητας μέσω του διαδικτύου

Το ΙΚΑ θα θέσει σε λειτουργία από την ερχόμενη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου, ηλεκτρονική υπηρεσία στη διεύθυνση www.ika.gr, που θα επιτρέπει σε ασφαλισμένους να ενημερώνονται άμεσα, αν περιλαμβάνονται στους δικαιούχους ασφαλιστικής ικανότητας για το ασφαλιστικό έτος 2014, δηλαδή από την 1η Μαρτίου 2014 έως τις 28 Φεβρουαρίου 2015, απλουστεύοντας έτσι τη διαδικασία απόδοσης ασφαλιστικής ικανότητας στους δικαιούχους για το έτος 2014.

Σύμφωνα με τη Διοίκηση του ΙΚΑ, η υπηρεσία αυτή θα επιτρέπει, μόνο σε ασφαλισμένους, να ενημερώνονται άμεσα εάν περιλαμβάνονται στους δικαιούχους ασφαλιστικής ικανότητας για το ασφαλιστικό έτος 2014 και για τη διεύθυνση αποστολής της αυτοκόλλητης ασφαλιστικής ετικέτας.

Σε περίπτωση που δεν είναι συμπληρωμένη η διεύθυνση αποστολής ετικέτας, οι ασφαλισμένοι δεν χρειάζεται να προσέλθουν στα υποκαταστήματα του ΙΚΑ ΕΤΑΜ, αλλά αυτή θα τους αποσταλεί σε σύντομο χρονικό διάστημα στη δ/νση της έδρας του εργοδότη τους, ή στη διεύθυνση κατοικίας τους, όπως αυτή έχει καταχωρηθεί στο Μητρώο Φορολογουμένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών (ΤΑΧΙS). Η υπηρεσία αυτή προς το παρόν δεν απευθύνεται σε συνταξιούχους.

Παράλληλα, η διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ γνωστοποιεί ότι:

Έχουν, ήδη, αποσταλεί 1.408.233 αυτοκόλλητες ετικέτες ανανέωσης ασφαλιστικής ικανότητας για το ασφαλιστικό έτος 2014, σε 1.295.342 εργαζόμενους και 112.891 τακτικά επιδοτούμενους ανέργους, οι οποίοι μέχρι και τον 10/2013 είχαν πραγματοποιήσει 100 ημέρες εργασίας ή είχαν επιδοτηθεί για 100 ημέρες από τον ΟΑΕΔ.

Η επεξεργασία των ασφαλιστικών δεδομένων συνεχίζεται και θα ακολουθήσουν νέες αποστολές ετικετών για χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας στους εργαζόμενους και τακτικά επιδοτούμενους ανέργους, που σταδιακά συμπληρώνουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις των 100 ημερών εργασίας ή επιδότησης από τον ΟΑΕΔ, στο προηγούμενο έτος (2013) με την επεξεργασία των στοιχείων του 11/2013 και 12/2013.

Οι ασφαλισμένοι που έχουν παραλάβει ή θα παραλάβουν αυτοκόλλητη ετικέτα ανανέωσης ασφαλιστικής ικανότητας, καθώς και όσοι διαθέτουν ήδη θεωρημένο βιβλιάριο υγείας για το ασφαλιστικό έτος 2014, δεν θα προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΙΚΑ για θεώρηση του αντίστοιχου οικογενειακού βιβλιαρίου των προστατευόμενων μελών της οικογένειας τους, εφόσον αυτά είναι σύζυγοι ή τέκνα κάτω των 18 ετών.

Στις περιπτώσεις αυτές αρκεί να προσκομίσουν στους Παρόχους Υγείας (συνταγογράφους γιατρούς, διαγνωστικά κέντρα, συμβεβλημένες κλινικές, νοσοκομεία κτλ) το μη θεωρημένο οικογενειακό βιβλιάριο υγείας μαζί με το αντίστοιχο ατομικό βιβλιάριο υγείας.

Σχετικές οδηγίες θα αποσταλούν στους παρόχους υγείας από τον ΕΟΠΥΥ.

Τέλος, η Διοίκηση του ΙΚΑ αναφέρει ότι με τις συγκεκριμένες δράσεις, αλλά και με άλλες που έχουν ήδη δρομολογηθεί,προσβλέπει στην ολοκλήρωση ενός πολυσύνθετου Έργου Διαχείρισης Ασφαλιστικής Ικανότητας, το οποίο περιλαμβάνει, την πλήρη αυτοματοποίηση της απόδοσης ασφαλιστικής ικανότητας, την κατάργηση των αυτοκόλλητων ετικετών ανανέωσης ασφαλιστικής ικανότητας και της θεώρησης των βιβλιαρίων υγείας.

Ακόμη την ηλεκτρονική ενημέρωση των ασφαλισμένων, μέσω του Διαδικτύου, για την ασφαλιστική τους ικανότητα και την ηλεκτρονική επιβεβαίωση της ασφαλιστικής ικανότητας των δικαιούχων από τους Παρόχους Υγείας (συνταγογράφοι γιατροί, διαγνωστικά κέντρα, συμβεβλημένες κλινικές, νοσοκομεία κλπ).

Τέλος την ολοκλήρωση του μητρώου ασφαλισμένων αμέσων και εμμέσων μελών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και την ελαχιστοποίηση της επισκεψιμότητας των ασφαλισμένων στα Υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Διαβάστε Περισσότερα » " Ηλεκτρονική ενημέρωση για τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ "

The Mall:Και τι να κάνουμε, να το γκρεμίσουμε;

Υπάρχει «θεραπεία», λέει το ΣτΕ, για την ασθένεια του Mall. Μπορεί η ανέγερσή του να κρίθηκε αντισυνταγματική και παράνομη όμως δεν χρειάζεται να κατεδαφιστεί ως παράνομο, καλή διάθεση να υπάρχει, όλα «θεραπεύονται». Δεν πρόκειται εδώ για την καλύβα που έχτισε ο φτωχός για να βάλει μια στέγη πάνω απ’το κεφάλι του, αυτή πρέπει οπωσδήποτε να κατεδαφιστεί, γιατί η ύπαρξή της είναι προσβολή για το κράτους δικαίου. Χωρίς καθυστέρηση, αύριο κιόλας πρέπει να πάνε οι μπουλντόζες.
Με το Μall όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Για να κατασκευαστεί συνήργησαν δύο πρωθυπουργοί, επτά τουλάχιστον υπουργοί, ένας δήμαρχος και ο πιο πλούσιος Έλληνας στον κόσμο. Και οι τριακόσιοι της Βουλής των Ελλήνων, οι πάντα αθώοι του αίματος, που δεν διάβασαν, δεν ήξεραν, δε ρώτησαν και άφησαν τη συνειδησή τους έξω από το κτίριο της Βουλής.
Η δικαστική διαμάχη ενώπιον του ΣτΕ για την ανέγερση του παράνομου Mall κρατάει από το 2002. Τα εγκαίνια έγιναν το Νοέμβριο του 2005. Μπορείτε να διαβάσετε με λεπτομέρειες αυτή την απίθανη ιστορία διαπλοκής εδώ. Οι πολίτες του Αμαρουσίου που τόλμησαν να τα βάλουν με όλο το σύστημα προσέφυγαν ενώπιον του ΣτΕ ζητώντας για πρώτη φορά την ακύρωση όχι μιας διοικητικής πράξης αλλά ενός ΝΟΜΟΥ: του νόμου Βενιζέλου για τα Ολυμπιακά Έργα του Δεκεμβρίου 2003, στον οποίον περιλαμβάνονται οι αντισυνταγματικές πολεοδομικές ρυθμίσεις που επέτρεψαν τη δόμηση του Mall. Και μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια αναβολών, το πέτυχαν. Το επίμαχο άρθρο του νόμου Βενιζέλου καταργείται και η οικοδομική άδεια ακυρώνεται.
Και τώρα; Έτσι εύκολα βγάζεις απόφαση να κατεδαφιστεί το μεγαλύτερο παράνομο κτίσμα της Ευρώπης;
Τώρα, σύμφωνα με τις εφημερίδες, oι ίδιοι οι δικαστές, μετά τη δημοσίευση της απόφασης, καθοδηγούν τους παρανόμους για να παρακάμψουν την ίδια την απόφαση που μόλις έβγαλαν, το Σύνταγμα και τους νόμους. Δεν υπήρχε Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το θηριώδες εμπορικό κέντρο; Θα γίνει μία μελέτη τώρα, 12 χρόνια μετά την οικοδομική άδεια, θα ακολουθηθεί τύποις η νόμιμη διαδικασία της περιβαλλοντικής αδειοδότησης και οι υπηρεσίες του Υπουργείου θα υπογράψουν με κλειστά μάτια μια εικονική Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων. Με τις ευλογίες του ΣτΕ, η Διοίκηση θα υποχρεωθεί να ακολουθήσει πολιτικές εντολές. Δεν υπάρχει νόμιμη αιτιολόγηση του συντελεστή δόμησης του Μall που ήταν υπερδιπλάσιος του μέσου συντελεστή δόμησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της περιοχής; Κι αυτό «θεραπεύεται». Το ΥΠΕΧΩΔΕ, το τωρινό ΥΠΕΚΑ, μπορεί να επανέλθει με νέα του απόφαση και να αιτιολογήσει την αναγκαιότητα υπερδιπλάσιου συντελεστή δόμησης. Θα στηρίζεται αυτή η αιτιολόγηση στο νόμο και το Σύνταγμα; Μάλλον όχι, γιατί αν αυτή η υπέρβαση μπορούσε νομίμως να αιτιολογηθεί, δεν θα υπήρχε λόγος να εγκριθούν οι όροι δόμησης με την τροπολογία που κρίθηκε αντισυνταγματική.  Και αν δεν μπορέσει νομίμως να αιτιολογηθεί, υπάρχει πάντα η επιλογή μιας νέας τροπολογίας – ευκαιρία είναι, όσο είναι ο Βενιζέλος στην εξουσία. Ο άνθρωπος έχει τεράστια εμπειρία στις τροπολογίες που δεν πρέπει να πάει χαμένη.
Tα λεφτά του Λάτση είναι πολλά και ακόμα και χωρίς τις συμβουλές των ανωτάτων δικαστών είναι αναμενόμενο ότι η κυβέρνηση θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να μην κατεδαφιστεί το Mall.  Εαν όμως ισχύουν αυτά που έγραψαν όλες ανεξαιρέτως οι εφημερίδες, τότε είναι οι ίδιοι οι ανώτατοι δικαστές που ευτελίζουν το Σύνταγμα, τους νόμους και τη Διοίκηση. Εάν πράγματι έγιναν αυτές οι δηλώσεις, τότε οι ίδιοι οι δικαστές  επιβραβεύουν την ανομία και αποθρασύνουν τους παρανόμους.  Οι ίδιοι οι δικαστές δημιουργούν με τη στάση τους το επόμενο παράνομο έκτρωμα, κάποιου επιχειρηματία που θα έχει αρκετά ισχυρούς δεσμούς διαπλοκής με την πολιτική εξουσία ώστε να το τολμήσει.
Τι να κάνουμε τώρα, να το γκρεμίσουμε; Αυτό θα πει ο περισσότερες κόσμος με δέος μπροστά στο μέγεθος του παράνομου Mall και στο όνομα του επιχειρηματία. Εύκολη απάντηση δεν υπάρχει. Όμως τουλάχιστον οι ανώτατοι δικαστές οφείλουν να κρατήσουν αποστάσεις από τη σαπίλα που γέννησε αυτό το τέρας και που τώρα θα μαγειρέψει το νόμο για να επιτρέψει τη διατήρησή του, χωρίς καμμία συνέπεια για τον ζάπλουτο ιδιοκτήτη, ούτε καν ένα πρόστιμο! Διαφορετικά, πώς περιμένουν να πείσουν τον πολίτη που προσφεύγει σε αυτό ζητώντας δικαιοσύνη ότι δεν μαγειρεύονται όλα πίσω από την πλάτη του;
Με τη βεβαιότητα της ατιμωρησίας και την ανοχή των δικαστών, το σύστημα θα συνεχίσει ανενόχλητο να παράγει μικρότερα ή μεγαλύτερα «Μall» που πρώτα θα ανεγείρονται και εκ των υστέρων θα «νομιμοποιούνται». Ένα παράνομο εργοστάσιο για παράδειγμα; Σαν το εργοστάσιο εμπλουτισμού που ήδη θεμελιώνει η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ στις Σκουριές (δείτε εδώ), παρ’οτι δεν διαθέτει άδεια δόμησης; Το κτίριο του εργοστασίου παραβιάζει το σύνολο των διατάξεων για την εκτός σχεδίου δόμηση, η συνολική του επιφάνεια θα είναι 126.000 τ.μ. και η τοπική Πολεοδομία αρνείται να χορηγήσει άδεια δόμησης. Περιμένουμε να δούμε πώς θα το δικαιολογήσουν…
Το βέβαιο είναι ότι το περί δικαίου αίσθημα των πολιτών κάθε άλλο παρά ικανοποιείται και ελπίζουμε οι αξιότιμοι δικαστές να αντιλαμβάνονται τις συνέπειες.

Με τη βεβαιότητα της ατιμωρησίας και την ανοχή των δικαστών, το σύστημα θα συνεχίσει ανενόχλητο να παράγει μικρότερα ή μεγαλύτερα «Μall» που πρώτα θα ανεγείρονται και εκ των υστέρων θα «νομιμοποιούνται». Ένα παράνομο εργοστάσιο για παράδειγμα; Σαν το εργοστάσιο εμπλουτισμού που ήδη θεμελιώνει η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ στις Σκουριές (δείτε εδώ), παρ’οτι δεν διαθέτει άδεια δόμησης; Το κτίριο του εργοστασίου παραβιάζει το σύνολο των διατάξεων για την εκτός σχεδίου δόμηση, η συνολική του επιφάνεια θα είναι 126.000 τ.μ. και η τοπική Πολεοδομία αρνείται να χορηγήσει άδεια δόμησης. Περιμένουμε να δούμε πώς θα το δικαιολογήσουν…

Το βέβαιο είναι ότι το περί δικαίου αίσθημα των πολιτών κάθε άλλο παρά ικανοποιείται και ελπίζουμε οι αξιότιμοι δικαστές να αντιλαμβάνονται τις συνέπειες.


antigoldgr
Διαβάστε Περισσότερα » " The Mall:Και τι να κάνουμε, να το γκρεμίσουμε; "

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news