facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Αδωνις: Κινδυνεύει να πάει φυλακή ο Καρατζαφέρης

Τα περί εμπλοκής του Γιώργου Καρατζαφέρη στο σκάνδαλο με τις μίζες στα εξοπλιστικά, σχολίασε σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Αδωνις Γεωργιάδης, εξηγώντας παράλληλα τους λόγους που απέστειλε εξώδικο προς την εφημερίδα «Αυγή» μαζί με τον Θανάση Πλεύρη.

Οσον αφορά στον Γιώργο Καρατζαφέρη, ο κ. Γεωργιάδης είπε πως ξαφνιάστηκε και ότι δεν γνώριζε απολύτως τίποτα, τόσο εκείνος όσο και ο κ. Πλεύρης. «Θέλω να πιστεύω ότι όλο αυτό έχει άλλη εξήγηση», είπε στο Βήμα FM, παραδεχόμενος ωστόσο ότι η στάση του προέδρου του ΛΑΟΣ είναι ένοχη και όχι η αναμενόμενη που θα είχε εάν δεν είχε τίποτα να φοβηθεί.

«Ολοι ξέραμε ότι είναι πλούσιος. Ποτέ δεν προσποιήθηκε ότι είναι φτωχός. Ποτέ δεν τον ρωτήσαμε για offshore ούτε μας είπε ποτέ να είμαστε πιο διακριτικοί για τις offshore με τις ερωτήσεις στη Βουλή», δήλωσε ακόμη, υπογραμμίζοντας πως ναι μεν -αν όλα αυτά ισχύουν- θα μπει ταφόπλακα στο ΛΑΟΣ, αλλά το θέμα είναι πως ο Γιώργος Καρατζαφέρης θα πάει φυλακή και μάλιστα για πολλά χρόνια.

«Αν αληθεύει. Αν αποδειχθούν όλα αυτά στο δικαστήριο, το θέμα δεν θα είναι και δεν είναι πολιτικό. Θα πάει φυλακή», δήλωσε σχετικά. «Είναι όμως και ο γιος του που θα κινδυνεύσει. Ο γιος του δεν ανακατεύτηκε ποτέ και σε τίποτα. Θα είναι μία τραγωδία», σημείωσε.

«Ήταν και παραμένει μια δυσάρεστη υπόθεση, για όλους εμάς που βρεθήκαμε μαζί με τον Καρατζαφέρη και πιστέψαμε σ’ αυτόν. Είμαι ρεαλιστής. Οι βουλευτές του, όπως και όλοι οι βουλευτές του Κοινοβουλίου, καταθέτουμε ερωτήσεις με βάση τα ενδιαφέροντά μας», σημείωσε μεταξύ άλλων.

«Κάνουμε κοινοβουλευτικό έλεγχο όσο μπορούμε περισσότερο και το επιχείρημα ότι έκανα 23 ερωτήσεις για τα εξοπλιστικά μου φαίνεται περίεργο, διότι εγώ έχω κάνει 500 ερωτήσεις ανά υπουργείο τουλάχιστον. Είμαι από αυτούς που πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε όπλα και αξιόμαχο στράτευμα, δεν είμαι αριστερός. Αλλά πρέπει να έχουμε όσα χρειαζόμαστε και σε όποια τιμή τα χρειαζόμαστε», πρόσθεσε.

Αναφορικά με το δημοσίευμα, που κατηγορεί τους δύο πολιτικούς ότι ως βουλευτές του Γιώργου Καρατζαφέρη έχουν καταθέσει δεκάδες ερωτήσεις για τα εξοπλιστικά, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε επίσης πως «καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται», ενώ -μεταξύ άλλων- σημείωσε πως δεν θα έστελνε το εξώδικο εάν ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρλέτης ζήτησε να δώσουν εξηγήσεις για το αν γνώριζαν τι υπέγραφαν και να επεκταθεί η έρευνα του πόθεν έσχες στους δύο βουλευτές.

«Τώρα μου έκαναν έλεγχο, ας μου ξανακάνουν 100 φορές. Δε θα βρουν τίποτα», είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής της ΝΔ, σημειώνοντας πως «εγώ δεν έχω offshore στο εξωτερικό και έχω παραιτηθεί από το δικαίωμα του απορρήτου. Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν και να δω τι θα γίνει εάν γίνουν κυβέρνηση».

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news