facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Βόλος:Αποκαλύψεις Tαμία ΣΟΚ αποδεικνύουν πως η ΔΕΥΑΜΒ ήταν ένα ξέφραγο αμπέλι (Ηχητικό)

Πρόκειται για τον έναν εκ των δύο, τα ταμεία των οποίων βρέθηκαν από τη νέα διοίκηση Μπέου ελλειματικά - Αποκάλυψε ακόμα και ριφιφί στα υλικά της επιχείρησης

"Φωτιά" στις προ του Αχιλλέα Μπέου διοικήσεις της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης - Αποχέτευσης Μείζονος περιοχής Βόλου (ΔΕΥΑΜΒ) αλλά και στο αυτοδιοικητικό πολιτικό σκηνικό του Βόλου, βάζουν οι αποκάλυψεις στις οποίες προέβη ο εκ των δύο εργαζομένων της δημοτικής επιχείρησης, τα ταμεία των οποίων πριν λίγες ημέρες βρέθηκαν από τη νέα διοίκηση Μπέου ελλειματικά.

Ο ένας από τους Ταμίες, ο Άγγελος, όπως είναι το όνομά του και επέμενε να ακουστεί δημοσίως, παντρεμένος και πατέρας, χρόνια υπάλληλος του Δήμου Βόλου και τα τελευταία Ταμίας στην δημοτική επιχείρηση, μην αντέχοντας την διαπόμπευση για τον ίδιο, τους γονείς και την οικογένειά του, πριν απολογηθεί στην ΔΕΥΑΜΒ, απευθύνθηκε στο "Radio Marconi 96,1 F.M." και ζητησε να τα πει όλα, όσα δηλαδή θα πει και στον Εισαγγελέα, όπως δημοσίως δεσμεύτηκε.

Φιλοξενούμενος στην εκπομπή "Όλα στη φόρα" και απευθυνόμενος στον δημοσιογράφο Γιώργο Κουμιώτη, είπε... "Πες με Άγγελε, Άγγελο με λένε, δε ντρέπομαι" και με δάκρυα στα μάτια συνέχισε... "Με κατηγορούν άδικα, εγώ δεν έχω πάρει ούτε δραχμή και οι προϊστάμενοι μέσα μου λέγανε, 'Άγγελε δεν είσαι κλεφτρόνι, δεν εχεις πάρει μία'. Ούτε μεσα στις αποδείξεις φαίνεται κάτι για εμένα. Δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ, αν έχω πάρει ένα ευρώ να μου κόψει ο Θεός το χέρι, να μην προλάβω να δω σε 15 μέρες το παιδί μου, σε 15 μέρες που θα γεννηθεί, να μην το δω, εάν έχω πάρει μία δραχμή".

Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε ο Άγγελος, ο ίδιος ενημερώθηκε για το έλλειμα στο δικό του ταμείο, από τον συνάδελφό του.

"Το έλλειμα δεν είναι δικό μου, είναι από τον άλλον τον συνάδελφο, μου είχε πάρει τα λεφτά μέσα από το ταμείο μου", δήλωσε και συνέχισε, αποκαλύπτοντας το εξής επίσης σοκαριστικό, για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η ΔΕΥΑΜΒ, "Εγώ δεν ήξερα να κάνω ταμείο, άλλος έκανε για εμένα".

"Εγώ δεν παραδέχτηκα ποτέ ότι έχω πάρει μία δραχμή. Όλοι ήξεραν ότι είχα έλλειμα. Το έλλειμα το παραδέχτηκα, ότι έχω πάρει όμως έστω και ένα ευρώ, όχι".

Ριφιφί ακόμα και στα υλικά

Ο Άγγελος, ο οποίος προτίθεται να πάει στον Εισαγγελέα και να καταθέσει όσα έχουν πέσει στην αντίληψή του όσα χρόνια εργάζεται στην ΔΕΥΑΜΒ και φυσικά εκθέτουν όλες τις προηγούμενες διοικήσεις αλλά και τις ίδιες τις δημοτικές αρχές, ειδικότερα εάν κανείς αναλογισθεί ότι πρόεδροι της ΔΕΥΑΜΒ ήταν και συνεχίζουν οι ίδιοι οι Δήμαρχοι του Βόλου, προχώρησε και σε μία επιπλέον αποκάλυψη.

Μίλησε για υπάλληλο της ΔΕΥΑΜΒ, ο οποίος μέχρι σήμερα έχει βάλει την δημοτική επιχείρηση 20 με 25.000 μέσα, όπως είπε χαρακτηριστικά, αποκαλύπτοντας ότι με υλικά της δημοτικής επιχείρησης, αγορασμένα δηλαδή από το υστέρημα των Βολιωτών δημοτών, έκανε εξωτερικές δουλειές. Έπαιρνε τούβλα, ασβέστες, τσιμέντα ακόμα και βενζίνη από την υπηρεσία, κατέληξε ο Άγγελος.

ΑΚΟΥΣΤΕ τo ηχητικό που ακολουθεί και αηδιάστε ελεύθερα με τους πρώην δημοτικούς άρχοντες και τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκαν το δημοτικό χρήμα, το υστέρημά μας:



e-volos

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news