facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Καταδίκη Μπόμπολα μετά από μήνυση του Νίκου Νικολόπουλου

Ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, Νίκος Νικολόπουλος, εξερχόμενος από το Εφετείο Αθηνών, και μετά την έκδοση και της νέας καταδικαστικής απόφασης κατά του Γ. Μπόμπολα για συκοφαντική δυσφήμιση, έκανε την ακόλουθη δήλωση προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ:

«Η "εργολαβία" που δεν ολοκληρώθηκε.

Η Δικαιοσύνη για άλλη μια φορά απέδειξε ότι δεν "γνωρίζει" πρόσωπα, πορτοφόλια και χρώματα, αλλά μόνο το δίκαιο και το νόμιμο.

Για άλλη μια φορά ο "εθνικός εργολάβος" ο κ. Γ. Μπόμπολας καταδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό, στο εφετείο, για δημοσιεύματα της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ», που εκδίδει ο ίδιος. Η εφημερίδα του κ. Μπόμπολα αμέσως μετά την παραίτηση μου από την θέση του Υφυπουργού Εργασίας, της τρικομματικής κυβέρνησης, όπως απεδείχθη και στο Πρωτοδικείο και στο Εφετείο ήσαν ανυπόστατα και φανταστικά.

Σκοπός τόσο των «σεναριογράφων» - συντακτών όσο και του εκδότη να καταστήσουν, τόσο εμένα όσο και την πολιτική μου επιλογή της παραίτησης "μειωμένης σημασίας και αξίας".

Ήταν προφανές και επιβεβαιώθηκε πλέον και από τους δυο βαθμούς της Δικαιοσύνης, ότι επρόκειτο για άλλη μια "εργολαβία" λάσπης.

Με την σημερινή απόφαση μπορώ να κοιτάξω στα μάτια τους πολίτες και τους ψηφοφόρους μου και να επαναλάβω ότι είμαι περήφανος για την επιλογή μου.
Μια επιλογή - η παραίτηση μου από το Υπουργείο Εργασίας - την οποία έκανα συνειδητά και με αίσθημα ευθύνης, αμέσως όταν πήρα την πρωθυπουργική εντολή στα «4» και κατάλαβα ότι η νεοεκλεγείσα τρικομματική κυβέρνηση, όχι μόνο δεν θα πήγαινε για διαπραγμάτευση αλλά ήδη είχε "δώσει τα κλειδιά της χώρας μας " στους ξένους δανειστές - δυνάστες.

Δυο και πλέον χρόνια μετά, δυστυχώς κάθε μέρα επιβεβαιώνονται, τα όσα υποστήριξα τότε και η χώρα μας παραδίδεται κομμάτι - κομμάτι. Ούτε μια στιγμή δεν μετάνιωσα για την επιλογή μου αυτή. Ούτε μια μέρα δεν σκέφτηκα ότι έπρεπε να μείνω στην ζεστασιά της υπουργικής μου καρέκλας και στην αγκαλιά του συστήματος.

Διάλεξα έναν δύσκολο, δύσβατο και επίπονο δρόμο. Τότε μόνος . Τώρα είμαστε - δυστυχώς για αυτούς - πολλοί!

Η συγκεκριμένη "εργολαβία" δεν πέτυχε !!!!

Η Δικαιοσύνη απεφάνθη. Τα δημοσιεύματα είχαν στόχο να μειώσουν την προσωπικότητα και την υπόληψη μου.

Τέλος, θέτω το εξής ερώτημα:

Να περιμένω ο κ. Μπόμπολας να βρει την γενναιότητα να αποκαταστήσει την αλήθεια, αν όχι να δημοσιεύσει την καταδικαστική εις βάρους του απόφασης, τουλάχιστον μετά από 2 χρόνια να ενημερώσει το αναγνωστικό και τηλεοπτικό του κοινό, από τα Μέσα Ενημέρωσης που ελέγχει, ότι η παραίτηση μου από το Υπουργείο έγινε για λόγους αρχής, όσο και αν του φαίνεται παράδοξο γιατί απλά διαφωνούσα με την παράδοση της πατρίδας μου στους ξένους δανειστές και την συμμετοχή μου στην δυστυχία των Ελλήνων ;

Δήλωση του Νικόλαου Ρουσσόπουλου, Πληρεξούσιου Δικηγόρου Πολιτικής Αγωγής του Νίκου Νικολόπουλου:

"Με την απόφαση του σήμερα το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Αθηνών καταδίκασε ως εκδότη τον Γεώργιο Μπόμπολα για την συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου που διέπραξε εις βάρος του Νίκου Νικολόπουλου. Το Δικαστήριο τον έκρινε ένοχο και του αναγνώρισε το ελαφρυντικό του προτέρου εντίμου βίου ενώ απέρριψε τα άλλα δύο ελαφρυντικά που ζήτησε αυτά των μη ταπεινών αιτίων και της ειλικρινούς μεταμέλειας αφού μέχρι και σήμερα δεν προέβη σε καμία επανορθωτική δήλωση αποκατάστασης της αλήθειας".

newsbomb

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news