facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Έκοψαν το επίδομα πρόνοιας και τα φάρμακα σε άνεργο ασθενή, επειδή… είναι ζωντανός!

Είναι άνεργος από το 2009, με μηδενικό εισόδημα, και η Πρόνοια του δήμου Ηρακλείου του έκοψε το μικρό επίδομα που έπαιρνε επειδή διαθέτει ένα παλιό αυτοκίνητο που θεωρείται τεκμήριο. Όπως «τεκμήριο» θεωρείται επειδή είναι… ζωντανός! Έτσι, σύμφωνα με το νόμο, υπερβαίνει τα 6.000 ευρώ εισόδημα το χρόνο και δεν δικαιούται επίδομα πρόνοιας, αν και δεν έχει ούτε ευρώ εισόδημα…

Τον απάνθρωπο παραλογισμό περιγράφει ο ίδιος ο άνθρωπος με επιστολή του στους βουλευτές του νομού Ηρακλείου. Διαβάστε πώς μεταφέρει το πρόβλημα, που δεν είναι δικό του μόνο, καθώς στην ίδια κατηγορία ανήκουν πολλοί άλλοι
Κύριοι,

Εξ ανάγκης οδηγούμενος, σας παρουσιάζω το πρόβλημα που πρόσφατα ήρθε για μένα και στην πορεία ανακάλυψα ότι απασχολεί ένα σημαντικό αριθμό συμπολιτών μας.

Είμαι χρόνια ασθενής και έχω ανάγκη από μόνιμη φαρμακευτική αγωγή και θεραπεία.

Έως πρόσφατα τα αναγκαία για την ασθένεια μου φάρμακα όπως και τις ανάλογες ιατρικές εξετάσεις μου τα παρείχε το τμήμα πρόνοιας του Δήμου Ηρακλείου, στα κρατικά νοσοκομεία με το βιβλιάριο ασθενείας.

Δυστυχώς όπως με ενημέρωσαν από το τμήμα πρόνοιας το βιβλιάριο μου δεν μπορεί πλέον να ισχύει επειδή έχω υπερβεί τα εισοδηματικά όρια των 6000 ευρώ.

Είμαι άνεργος από το 2009, μεγαλώνω ένα ανήλικο παιδί, έχω ένα παλιό αυτοκίνητο 11 ετών και 0 ευρώ πραγματικό εισόδημα.
Το αυτοκίνητο κοστολογείται 4000 ευρώ και επειδή ζω και αναπνέω ακόμα, τεκμήριο διαβίωσης 3500 ευρώ. Σύνολο 7500 ευρώ, άρα για τον νόμο δεν δικαιούμαι πλέον να έχω ασφάλιση.

Αυτό είναι εν συντομία το θέμα».

candianews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news