facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

«Είμαι καθαρός» δηλώνει ο Β. Καπερνάρος

Για πολιτικά παιχνίδια σε βάρος του κάνει λόγο ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Β. Καπερνάρος απαντώντας στην ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ που τον εμφανίζει ως έναν εκ των βουλευτών που ελέγχονται για εμβάσματα στο εξωτερικό, ενώ προαναγγέλλει την προσφυγή του στη Δικαιοσύνη.

«Τελείωσαν τα ψέματα, προσφεύγω στην Δικαιοσύνη και θα γίνει επιτέλους γνωστό ποιοι και γιατί παίζουν πολιτικά παιχνίδια. Αν ενόχλησαν οι διαρροές για ενδεχόμενη υποψηφιότητα μου στην Αθήνα, τους απαντώ ότι είμαι καθαρός και δεν με κρατάνε από πουθενά», επισημαίνει ο βουλευτής.

Όπως διευκρινίζει ο κ. Καπερνάρος, τον Φεβρουάριο του 2009, που δεν ήταν βουλευτής, έκανε αίτηση μέσω ελληνικής τράπεζας, εμβάσματος, με την σύζυγο του. «Τον Μάρτιο του 2009 (ένα μήνα μετά), τα χρήματα επιστρέφουν στην Ελλάδα και με αυτά αγοράζω το σπίτι, στο οποίο διαμένω έως και τώρα», επισημαίνει, υπογραμμίζοντας ότι «το ποσό είναι απολύτως φορολογημένο».

«Έχω επανειλημμένως και φορτικά γνωστοποιήσει στις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών για οποιοδήποτε στοιχείο χρειάζονται, να μου το ζητούν και θα είμαι στην διάθεση τους, όπως άλλωστε το έχω αποδείξει. Γιατί άραγε, αντ’ αυτού καταφεύγουν στα ΜΜΕ; Αφού γνωρίζουν τα στοιχεία μου, τα οποία άλλωστε έχω καταθέσει στα πρακτικά της Βουλής, γιατί δεν τα αποκαλύπτουν, παρά καταφεύγουν σε τέτοιες μεθοδεύσεις;», διερωτάται.

naftemporiki

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news