facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Ο εκδότης, Γιώργος Κουρής, από τις φυλακές Ναυπλίου όπου κρατείται... "εξομολογείται" στον Θέμο Αναστασιάδη...!!!

"Αγαπητέ Θέμο,

Σε ευχαριστώ πολύ για την προβολή της άδικης προφυλάκισής μου και για τα καλά και για τα κακά που ‘χες γράψει.

Κατ΄αρχάς θέλω να καταλάβεις ότι ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΕΙ ΓΙΑ ΧΡΕΗ, γιατί ούτε εγώ ούτε ο γιός μου συμμετείχαμε στη διοίκηση και τη διαχείριση του ALTER.

Απλά και οι δυό μας είμαστε ΤΙΜΗΤΙΚΑ στο διοικητικό συμβούλιο σαν μέτοχοι του καναλιού ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ μέλη, την διοίκηση και διαχείριση του οποίου είχε ο Κ. Γιαννίκος, και σύμφωνα με το νόμο φέρει ΟΛΗ την ευθύνη για ό,τι έχει γίνει από το 2003 και μετά, ενώ για τα προηγούμενα 3 χρόνια την ευθύνη την είχαν οι τότε ιδιοκτήτες της ALTEC Θανάσης Αθανασούλης και Γιώργος Βαλσαμίδης, που είχαν τη διοίκηση και την πλειοψηφία του καναλιού και το έβαλαν στο Χρηματιστήριο.

Αυτοί οι κύριοι άρπαξαν ΕΙΚΟΣΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ τότε ή ΕΞΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ, από το επενδυτικό κοινό και τα διασπάθισαν μέσα σε 15 – 20 μήνες!!

Για το φαγοπότι που έγινε, εκείνη την εποχή στο ALTER θα έρθει η ώρα να τα πούμε ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ…

Ξέρεις, φίλε Θέμο, με ποια κατηγορία είμαι προφυλακισμένος ; Άκουσον, άκουσον!...Ότι τάχατες εγώ μαζί με τα τέσσερα άλλα ΜΗ εκτελεστικά μέλη του Δ.Σ. ΠΙΕΖΑΜΕ τον Γιαννίκο… μην πληρώσει Φ.Μ.Υ. , το 2011!!!

Την εποχή δηλαδή που εγώ πούλησα «κοψοχρονιά» στην Κεφαλονιά δύο ακίνητα, πήρα ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ευρώ και τα έβαλα στο Κανάλι από τα οποία ο Γιαννίκος σαν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ALTER μπορούσε να είχε πληρώσει τους φόρους ή να είχε κάνει κάποια ρύθμιση, γιατί στην ουσία το πραγματικό ποσόν του χρέους είναι πολύ μικρότερο από αυτό που κατηγορείται, γιατί το Κανάλι ήταν κλειστό για μεγάλα χρονικά διαστήματα, λόγω απεργιών και το λογιστήριο έστελνε όλες τις καταστάσεις χωρίς περικοπές σαν να δούλευε κανονικά η επιχείρηση γιατί αυτό είχαν απαιτήσει οι υποψήφιοι επενδυτές.

Αν εγώ, φίλε Θέμο, δεν είχα βάλει τότε τα ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ευρώ, για να σωθεί το Κανάλι ο Γιαννίκος δεν θα είχε καμμία δυνατότητα να πληρώσει αφού από τα μέσα του 2010 το ALTER αντιμετώπιζε μεγάλα οικονομικά προβλήματα και σε συνδυασμό με την κρίση που βρισκόταν σε εξέλιξη, όλες οι τράπεζες είχαν κλείσει τις στρόφιγγες και δεν το χρηματοδοτούσαν.

Οι διαφημίσεις είχαν πέσει κατακόρυφα, ο Γιαννίκος με τους διαφημιστές ήταν στα μαχαίρια και αληλλοκατηγορούνταν και οι απεργίες διαδέχονταν η μία την άλλη…

Εγώ λοιπόν ενεργώντας πάντοτε με τον αυθορμητισμό που με διακρίνει, πούλησα 2 ακίνητα – τα συμβόλαια πώλησης είναι στη διάθεσή σου, μαζί με τις φωτογραφίες των ακινήτων που σου στέλνω μπας και καταλάβεις την… βλακεία που έκανα!..

Γιατί, φίλε Θέμο, αν δεν είχα πουλήσει τα κτήματα και δεν είχα βάλει τα χρήματα στο Κανάλι, δεν θα μπορούσε κανείς σαν μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. που ήμουν, να με ΜΠΛΕΞΕΙ σε αυτή την εταιρεία.

Εγώ και πλήρωσα και με κλείσανε και μέσα!!!

Ελπίζω να κατάλαβες καλά πως έχει η υπόθεση και νάσαι σίγουρος ότι εγώ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΔΙΑΛΥΝΩ αυτή την ιστορία.

Δεν είμαι από τους ανθρώπους της παροιμίας «Κερατάς και ζημιωμένος». Εγώ θα βρώ την άκρη και πιστεύω ότι επειδή και εσύ έχεις περάσει από 40 κύματα, θα βοηθήσεις να την βρούμε μαζί.

Εδώ θα πρέπει να σου πω και ένα… μυστικό: Πριν πάμε εμείς τα 4 ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ μέλη, στην ανακρίτρια, την προηγούμενη μέρα είχαν κληθεί να απολογηθούν 2 ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ μέλη του ALTER ο Βασίλης Κοσμόπουλος, Γενικός Διευθυντής του ALTER που υπέγραφε τα πάντα, όταν έλειπε ο Κ. Γιαννίκος και έλειπε συνεχώς και η κυρία ΑυγήΠεχλιβανίδου.

Η ανακρίτρια άφησε ελεύθερη και ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ όρο την κυρία Πεχλιβανίδου μολονότι ήταν εκτελεστική στο Διοικητικό Συμβούλιο και άφησε επίσης ελεύθερο τον Γενικό Διευθυντή του Καναλιού Βασίλη Κοσμόπουλο που διοικούσε το Κανάλι ΜΑΖΙ με τον Γιαννίκο και υπέγραφε τα πάντα όταν έλειπε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, βάζοντάς του 2 όρους, απαγόρευση εξόδου και να παρουσιάζεται μια φορά το μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα.

Την επομένη που απολογηθήκαμε τα 4 ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ μέλη, ενώ το κατηγορητήριο ήταν ότι και τα 4 ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ μέλη ΠΙΕΖΑΜΕ το Γιαννίκο να μην πληρώσει,η ανακτρίτρια ΑΦΗΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα ΔΥΟ από τα ΤΕΣΣΕΡΑ μέλη του Δ.Σ. και προφυλάκισε τους 2 Κουρήδες, προφανώς γιατί σαν κορόϊδα έβαλαν 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ευρώ για να σώσουν το Κανάλι.

ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΖΑΝΕ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Γράφει κάπου ο συντάκτης σου ότι «προς το τέλος του ΄90 με την όσφρηση του λαγωνικού που οσμίζεται την ευκαιρία καβάλησα την βέσπα και πήγα και έκανα καρτέρι στον Θανάση Αθανασούλη και τον Γιώργο Βαλσαμίδη…»

Ακου λοιπόν την αλήθεια. Εγώ, φίλε Θέμο, μολονότι είχα στο Κανάλι 5 την πρώτη και μεγαλύτερη εκπομπή της τηλεόρασης για το ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, με τον Νίκο Σαμοϊλη, η οποία… «βοήθησε» και αυτή να χάσει ο κοσμάκης τα λεφτά του γιατί δυστυχώς πρόβαλε τις ΨΕΥΤΙΕΣ των τότε πολιτικών που προέτρεπαν, οι απατεώνες, τους πολίτες να παίζουν στο Χρηματιστήριο, για να… «πλουτίσουν» και στο τέλος τάχασαν όλα, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΑ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΑ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ…

Τον Αθανασούλη και τον Βαλσαμίδη ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΑ. Μια μέρα γύρω στο 1999 ο φίλος μου ο Μάκης Γιομπαζολιάς μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι ο Αθανασούλης θέλει να με δει.

Πήγαμε μια μέρα και φάγαμε, νομίζω στο εστιατόριο «Αθηναίος» και εκεί μου πρότεινε να βοηθήσει με διαφημίσεις την «Αυριανή».

Τον ευχαρίστησα, έφυγα και τον ξέχασα…

Στις αρχές του 2.000 μου τηλεφώνησε φίλος μου γνωστός οικονομικός παράγοντας , έντιμος και εξαίρετος άνθρωπος , τον οποίον εκτιμώ και θαυμάζω.

Μου ζήτησε να με δει. Πήγα στο γραφείο του και εκεί μου είπε ότι αυτός, ένας εφοπλιστής και ενας βιομήχανος από τα μεγαλύτερα ονόματα στον τομέα του μου προσφέρουν ΠΕΝΤΕ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δραχμές για να τους πουλήσω το 75% του Καναλιού!...

Στην αρχή τάχασα, κολακεύθηκα από την μεγάλη προσφορά και του έδωσα το χέρι μου, λέγοντάς του ότι είμαι σύμφωνος…

Μου έδωσε και το σχετικό συμφωνητικό να το διαβάσω μήπως θέλω να γίνει καμμία αλλαγή και σηκώθηκα και γύρισα στο γραφείο μου… Και εκεί κατάπληκτος βρήκα να με περιμένει ένας φίλος, συνεργάτης και δικηγόρος – ο οποίος σήμερα είναι και κορυφαίος υπουργός – μαζί με τον γνωστό Θανάση Πουλιάδη, που τότε ήταν ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες στο χώρο των ηλεκτρονικών και ανταγωνιστής του Αθανασούλη στη μηχανογράφηση.

- Μάθαμε μου είπε ο Πουλιάδης ότι πουλάς το ALTER 5.

Εγώ σου προσφέρω ΔΕΚΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δραχμές (!) για το 55% του Καναλιού και έβγαλε από την τσέπη του μια επιταγή 10 δισεκατομμυρίων δραχμών,εισπρακτέα την ίδια ημέρα!

Τάχασα! Εκανα, τον σταυρό μου και είπα από μέσα μου… Κοίταξε τους αεριτζήδες, παίζουν με τα δισεκατομμύρια σαν να ήταν… μαρουλόφυλλα!...

Τους ευχαρίστησα και τους δύο και τους είπα ότι ήρθαν αργά, γιατί το Κανάλι το ‘χα συμφωνήσει 2 ώρες προηγουμένως να το δώσω στους επιχειρηματίες του φίλου μου οικονομικού παράγοντα.

Επειδή με πίεσαν πολύ, δέχτηκα να πάω το απόγευμα να δώ τον φίλο μου, μήπως το ενδιαφέρον του δεν ήταν πολύ μεγάλο και τους είπα να ΄ρθούν την επομένη στις 12:00 το μεσημέρι να τους πω αν μπορεί να γίνει κάτι.

Στις 7:00 το απόγευμα είδα στο γραφείο του τον φίλο μου τον οικονομικό παράγοντα.

Του είπα για την ξαφνική εμφάνιση του Πουλιάδη και μου είπε: -Άκου Γιώργο, εμείς όπως καταλαβαίνεις έχουμε συμφωνήσει στην αγορά του ALTER 5.

-Το ξέρω του είπα. Έχω μάθει να τηρώ τον λόγο μου και θα τον τηρήσω.

Απλώς ήρθα να στο πώ, για να δείς ότι έχεις κάνει μια πολύ καλή αγορά.

-Ακου να δείς Γιώργο. Όπως σου είπα η συμφωνία ισχύει, έστω και αν δεν έχουμε υπογράψει.

Από τη στιγμή που δώσαμε χθες τα χέρια η συμφωνία ισχύει, πλην όμως επειδή σ΄αγαπώ και σε εκτιμώ και επειδή η διαφορά είναι τεράστια, σε αποδεσμεύω, δώστο στον Πουλιάδη και καλή επιτυχία.

Την επόμενη στις 12:00 έρχονται ξανά στο γραφείο μου ο Πουλιάδης μαζί με τον φίλο - συνεργάτη και δικηγόρο μου - και σημερινό υπουργό – τον οποίο είχα ενημερώσει ότι ο οικονομικός παράγοντας με είχε αποδεσμεύσει.

Αυτοί είχαν αρχίσει να ετοιμάζουν το ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΟ, ενώ η επιταγή των ΔΕΚΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ δραχμών ήταν πάνω στο γραφείο μου…

Και εκεί κάποια στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο. Ήταν η ιδιαιτέρα μου η οποία μου είπε ότι στο τηλέφωνο ήταν ο Αθανασούλης και ζητούσε επειγόντως να μου μιλήσει.

Πηγαίνω στο διπλανό δωμάτιο σηκώνω το τηλέφωνο και με κατάπληξη ακούω τον Αθανασούλη να μου λέει: «Ρε βλάκα, τι πας να κάνεις! Πας να πουλήσεις το Κανάλι για ΔΕΚΑ ΨΩΡΟΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ στον αντίπαλό μου τον Πουλιάδη;».

-Δηλαδή του λέω, τι μου προτείνεις;

-Ακου εδώ. Θα σου δώσω στο χέρι ΔΥΟ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δραχμές, θα βάλουμε το Κανάλι στο Χρηματιστήριο, θα είμαστε συνεταίροι κατά 50% ο καθένας και σε δύο μήνες η περιουσία σου θα είναι γύρω στα ΤΡΙΑΝΤΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δραχμές.

Κόντεψα να λιποθυμήσω, πιο πολύ από τον θυμό μου και την οργή μου. Κοίταξε να δεις, σκέφτηκα, τι γίνεται με τους λωποδύτες… Φώναξα μέσα τον φίλο μου και δικηγόρο μου, που έφτιαχνε το προσύμφωνο του Πουλιάδη και τον ρώτησα τι γνώμη έχει και τι να κάνουμε.

-Μην το σκέφτεσαι Γιώργο μου είπε. Πάμε με τον Αθανασούλη.

Είναι πιο νέος έχει πιο πολλές εισηγμένες εταιρείες, είναι μέσα στο «βαθύ ΠΑΣΟΚ» και η περιουσία του, τότε, ξεπερνούσε το ένα τρισεκατομμύριο (στα χαρτιά, βέβαια…)

Είπαμε στον Πουλιάδη ότι πρέπει να πάμε κάπου επειγόντως με τον δικηγόρο και συνεργάτη μου, για κάποιο σημαντικό, πολιτικό γεγονός και ύστερα από 40 λεπτά βρεθήκαμε στα γραφεία της ALTEC πίσω από το «ΥΓΕΙΑ».

Μέσα σε μισή ώρα συμφωνήσαμε με τον Αθανασούλη, πήρα μια επιταγή ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ δραχμών σαν προκαταβολή και ο φίλος, συνεργάτης και δικηγόρος μου άρχισε να γράφει από την αρχή νέο προσύμφωνο...

Η συνέχεια της ιστορίας, φίλε Θέμο… επί της οθόνης…!

Για όλα τα άλλα αστειάκια που γράφτηκαν για μένα στο ρεπορτάζ δεν χρειάζεται να απαντήσω.

Ξέρω ΠΩΣ γράφονται οι εφημερίδες στην Ελλάδα.

Άλλωστε υπερβολές έχω γράψει κι εγώ.

Ξέρεις ρε φίλε, γιατί δεν πηγαίνω στις διάφορες εκδηλώσεις που με καλούν; Δεν μπορώ ρε Θέμο να βλέπω τόσους… ΒΛΑΧΟΥΣ με γραβάτες και τόσες… ΚΑΤΙΝΕΣ πνιγμένες στα κλεμμένα χρυσαφικά.

Και ένα τελευταίο: Ξέρεις ότι όλα τα ΜΜΕ, εφημερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις χρωστάνε στις τράπεζες από ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ευρώ μέχρι ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ και βάλε.

Ξέρεις πόσα χρωστάνε οι δικές μου εταιρίες στις τράπεζες; Τίποτα.

Για την ιστορία σου αναφέρω ότι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Ελληνας επιχειρηματίας, όταν μπήκε στο Χρηματιστήριο και ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΤΟΧΗ, μολονότι εκείνη την εποχή είχα γύρω στο 40% του Καναλιού, είμαι εγώ.

Αν υπάρχει κανένας άλλος σε προκαλώ να μου τον πεις.

Ετσι όπως μπλέξαμε, στη συνέχεια έχεις να μάθεις πολλές τέτοιες ιστορίες.

Σε παρακαλώ μόνο να τα γράφεις ΟΛΑ όπως τα έχω γράψει.

Οσο για την κατηγορία ότι εγώ υποστήριξα πολλά κόμματα και ήμουν πάντα με την εξουσία, είναι και αυτό μεγάλο ψέμα.

Πρώτον ,γιατί εγώ πάντα ήμουν και είμαι εναντίον της εξουσίας και δεν μπήκα ποτέ στο σύστημα. Απόδειξη ότι, όσο υποστήριζα το ΠΑΣΟΚ δεν έπαψα ποτέ να γράφω για τα λάθη και τα σκάνδαλα που γινόταν, τα οποία μάλιστα πάντοτε πρώτος εγώ αποκάλυπτα.

Γιατί πίστευα ότι έτσι προστατεύω τη Δημοκρατική παράταξη και το συμφέρον του κόσμου. Δεν θα πρέπει να ξεχνάς, φίλε Θέμο, ότι παρά την τεράστια δύναμη που είχα ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ μου δεν ασχολήθηκα με δημόσια έργα, κρατικές προμήθειες και μίζες επειδή ήθελα να είμαι ελεύθερος να τα ψάλλω σε όλους.

Απόδειξη, ότι είμαι ο μόνος εκδότης που κατά καιρούς τα έχει βάλει με ΟΛΑ τα κόμματα και ΟΛΟΥΣ τους αρχηγούς γεγονός που αποδεικνύει την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ μου.

Βεβαίως κάποια στιγμή υποστήριξα τον Καραμανλή, γιατί έκανα το λάθος να τον πιστέψω ότι θα έστελνε μέσα τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ και τους νταβατζήδες.

Φταίω εγώ που μας γέλασε και το πλήρωσε και ο ίδιος και η χώρα;

Να σου πω δε ακόμα ένα μυστικό.

Επι μια εικοσαετία,από το 1980 μέχρι το 2000 ΔΕΝ ΠΗΡΑ ούτε μια δραχμή από το ΠΑΣΟΚ ή τους βουλευτές του για τη διαφήμιση και την προβολή που τους έκανα από το «ΚΑΝΑΛΙ 29», το «ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑ», την «ΑΥΡΙΑΝΗ», το «ΚΑΝΑΛΙ 5», τη «ΝΙΚΗ» ή τον «ΛΟΓΟ».

ΟΛΑ ήταν τζάμπα και χωρίς αποδείξεις .Νομιμότατα, δηλαδή. Και όχι μόνο δεν πήρα ποτέ χρήματα, αλλά ΟΥΤΕ τα νόμιμα που δικαιούμουνα από τις διαφημίσεις και τη στήριξη που παρείχα, αλλά τον Μάρτη του 1985 έστειλα στο ΠΑΣΟΚ, ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δραχμές για τον… αγώνα !!!

Ρώτα, Θέμο, για να καταλάβεις πόσο παθιάζομαι με αυτό που υποστηρίζω.

Ο φίλος σου

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΗΣ

communenews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news