facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Απέλυσαν τον Πάνο Σκουρολιάκο επειδή απήργησε

Όσο καλός ηθοποιός κι αν είσαι, υπάρχουν ρόλοι που δεν σου «επιτρέπονται» να τους παίξεις. Και αν το αποτολμήσεις, τότε θα κληθείς να πληρώσεις βαρύ το τίμημα της «ύβρεως»...

Ένα τέτοιο ρόλο αποπειράθηκε να παίξει και ο γνωστός ηθοποιός Πάνος Σκουρολιάκος, και αυτός δεν ήταν άλλος από εκείνον του συνειδητοποιημένου πολίτη, που έκρινε πως έπρεπε να υπακούσει στην απόφαση του συνδικαλιστικού του οργάνου και να απεργήσει.

Και το πλήρωσε, με την ίδια του τη δουλειά, αφού μόλις επέστρεψε από την μοναχική του περιπλάνηση στο ιδανικό, βρήκε τα πράγματά του πεταμένα έξω από το καμαρίνι του !

Τα πράγματα έγιναν ως εξής:
To Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών εξήγγειλε 48ωρη απεργία για τις 27 και 28 Μαρτίου. Ο Πάνος Σκουρολιάκος αποφάσισε να μην πάει στην παράσταση «La Nonna» στην οποία συμπρωταγωνιστεί με τον Δημήτρη Πιατά, με αποτέλεσμα μόλις επέστρεψε, να πληροφορηθεί από τον συμπρωταγωνιστή και φίλο του πως, όταν ο θεατρώνης έμαθε για την συμμετοχή του στην απεργία, θύμωσε και τον απέκλεισε από την επόμενη χειμερινή σαιζόν, ενώ του ...αφαίρεσε και το καμαρίνι, πετώντας τα προσωπικά του αντικείμενα στο διάδρομο και δίνοντάς του ένα πολύ υποδεέστερο καμαρίνι !


 Ο θεατρώνης αρνήθηκε φυσικά πως απέλυσε τον γνωστό ηθοποιό λόγω του ότι απήργησε αλλά «επειδή δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε οικονομική συμφωνία για την επόμενη σαιζόν», πράγμα το οποίο ο ίδιος ο Πάνος Σκουρολιάκος κατήγγειλε ως ασύστολο ψεύδος και πρόσχημα, αφού, όπως είπε, «οι διαπραγματεύσεις τους ήταν ακόμη εν εξελίξει». 

«Είμαι 35 χρόνια στο θέατρο και είναι η πρώτη φορά που συναντώ κάτι τέτοιο», δήλωσε στα media ο γνωστός ηθοποιός.Η επιχείρηση με τιμώρησε γιατί άσκησα το αναφαίρετο συνταγματικό μου δικαίωμα να απεργήσω. Και το έκαναν επιδεικτικά. Πήγα στο θέατρο και βρήκα όλα μου τα πράγματα έξω από το καμαρίνι μου. Με πετάξανε έξω και προς τιμήν του ο κ. Πιατάς μου παραχώρησε το δικό του. Τον επιφόρτισαν να με ενημερώσει για τα καθέκαστα. Δεν έκανα κανένα παράπτωμα , είμαι άψογος στην δουλειά μου». 

Γιά την απόλυση του φίλου και συναδέλφου του, ο Δημήτρης Πιατάς δήλωσε: 
«Κανείς ηθοποιός και ειδικά στο δικό μου θίασο δεν εκδιώκεται για τις προσωπικές του ιδέες. Το πρόβλημα έχει να κάνει με την επιχείρηση και τον Πάνο Σκουρολιάκο, ο οποίος πολύ σωστά υπερασπίζεται τις προσωπικές του θέσεις και παλεύει γι' αυτές. Αντίθετα κάποιοι άλλοι συνάδελφοι που είναι και βουλευτές και έχουν και αντιμνημονιακές θέσεις βρέθηκαν να παίζουν κανονικά στις παραστάσεις και εννοώ τον κ. Χαϊκάλη»...

Μετά από αυτή τη δίωξη, ο Πάνος Σκουρολιάκος και μέσα από ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο facebook δήλωσε:

«ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Σε όσες και όσους είχαν έναν καλό λόγο γιά την περιπέτειά μου στην εργασία μου. Απήργησα, όπως αποφάσισε η Γ.Σ. του Σωματείου Ελλήνων ηθοποιών. Δεν έκανα κάτι ηρωϊκό. Τήρησα την στάση απέναντι στην κοινωνία, που τηρώ απο 18 χρονών. Μετά απ' αυτό, ο καλός φίλος Δημήτρης Πιατάς, είχε το δυσάρεστο καθήκον να μου μεταφέρει εκ μέρους του θεατρώνη πως δεν θα είμαι στο θίασο, την επόμενη χειμερινή περίοδο, (παρ ότι οι διαπραγματεύσεις μας ήταν εν εξελίξει. Δεν υπήρχε οριστικό ΝΑΙ ούτε οριστικό ΟΧΙ) Κανένα πρόβλημα! Υπάρχουν πολλοί άξιοι ηθοποιοί γιά να υπηρετήσουν τον ρόλο μου.

Το δεύτερο όμως που μου μεταφέρθηκε, (Ω! της μικρότητος και Ω! της κακογουστιάς), ήταν πως μου αλλάζουν καμαρίνι! Δεν ξέρω που ήθελαν να με «μετακομίσουν», αλλά ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ, δήλωσε πως «παραχωρώ το καμαρίνι μου στον κ. Σκουρολιάκο, και μεταφέρομαι εγώ στο δικό του» και αυτό ήταν μιά στάση ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑΣ και ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ. Δημήτρη, το «ευχαριστώ» είναι λίγο, λίγο, λίγο...

Φίλες και φίλοι. Όσοι δεν θα έχετε δει τη ΝΟΝΝΑ , να την δείτε τον επόμενο χειμώνα. Εγώ δεν θα βρίσκομαι στη σκηνή, αλλά είναι ένα ωραίο έργο, μια υπέροχη παράσταση, με λαμπρούς ηθοποιούς. Και όπως τραγούδησε και ο Χορν, Ηθοποιός σημαίνει μεν φως αλλά σημαίνει και νερό, τηλέφωνο, φαΐ, νοίκι κλπ...)

ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!!!»


zougla

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news