facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Κωνσταντοπούλου: Ποιος είναι ο πατέρας σου; - Μαρκογιαννάκης: Προσβάλλεις τη μνήμη των νεκρών γονέων μου

Στα... πρόθυρα εγκεφαλικού βρέθηκε σήμερα ο πρόεδρος της προανακριτικής επιτροπής Χρήστος Μαρκογιαννάκης, καθώς η κόντρα του με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου χτύπησε κόκκινο!

Οι φωνές ακούγονταν στους διαδρόμους της Βουλής ενώ δημοσιογράφοι είδαν να ανοίγει ξαφνικά η πόρτα της επιτροπής, να βγαίνει έξω τρέμοντας ο κ. Μαρκογιαννάκης και να την κλείνει χτυπώντας τη με δύναμη.

Η αιτία της άγριας κόντρας ήταν η φράση της κυρίας Κωνσταντοπούλου, η οποία κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης απευθυνόμενη στον κ. Μαρκογιαννάκη τον κάλεσε να αποκαλύψει ποιος είναι ο πατέρας του πιστεύοντας ότι αυτή ήταν η κατάλληλη απάντηση σε πρόσφατη αναφορά του κ. Μαρκογιαννάκη ότι «εγώ δεν είμαι παιδί του μπαμπά μου, ούτε είμαι γόνος».

Ακούγοντας τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Μαρκογιαννάκης άρχισε να τρέμει, θεωρώντας ότι η κυρία Κωνσταντοπούλου με τα υπονοούμενά της προσέβαλε βάναυσα τους γονείς του και ιδίως τη μητέρα του. «Οι γονείς μου είναι νεκροί. Προσβάλλεις βάναυσα τη μνήμη τους. Είσαι η ντροπή του Κοινοβουλίου» είπε ο κ. Μαρκογιαννάκης και αποχώρησε τρέμοντας από τα νεύρα.

Λίγο αργότερα μιλώντας με συνεργάτες του δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι βρίσκεται ακόμα και στα πρόθυρα της παραίτησης λέγοντας ότι δεν μπορεί να ανεχθεί την προσβολή της μνήμης της μητέρας του από την κυρία Κωνσταντοπούλου.

Tι απαντούν από την πλευρά Κωνσταντοπούλου

Κύκλοι της Ζωής Κωνσταντοπούλου ανέφεραν χαρακτηριστικά:

«Ο κ. Μαρκογιαννάκης συστηματικά προσπαθεί δια των προσβολών και τον εκχυδαϊσμό να αποπροσανατολίσει και να αποτρέψει την εξέταση μαρτύρων. Η κ. Κωνσταντοπούλου ουδέποτε αναφέρθηκε στην οικογένεια κανενός».

Διαβάστε ολόκληρο τον χοντρό καβγά Ζωής Κωνσταντοπούλου - Χρήστου Μαρκογιαννάκη

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Το πρόβλημα είστε εσείς, δεν το δημιουργείτε, γιατί είστε το πρόβλημα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Τι να σας πω; Λυπάμαι για λογαριασμό σας .Και λυπάμαι που δεν σας μαζεύει το κόμμα σας, δεν σας συμμαζεύει.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Υποδείξεις στον ΣΥΡΙΖΑ αφήστε δεν χρειάζεται να απευθύνετε εσείς. Είστε ο πλέον ακατάλληλος για υποδείξεις προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ. Η προσωποποίηση της κακότητας είστε καημένη. Ο κάθε άνθρωπος στη ζωή του έχει κάποια πράγματα που τον ευχαριστούν. Εσείς έχετε την ευχαρίστηση να ταλαιπωρείτε τους ανθρώπους.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: δεν θα σας απευθύνω καν την προσφώνηση «κύριε Πρόεδρε», διότι δεν σας αρμόζει.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Κυρία «γόνε», σας ακούμε. Εγώ δεν είμαι γόνος.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Είπαμε εσείς είστε αυτοφυής και μας είπατε την άλλη φορά ότι δεν είστε και παιδί του πατρός σας και θα μας γνωστοποιήσετε τίνος είστε. Περιμένουμε να μας το πείτε αυτό.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ :Ώρες ώρες, ξέρετε κάτι;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ κύριε Δρίτσα Ξέρετε τι μου είπε αυτή η κυρία τώρα; Ξέρετε τι μου είπε;

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Εσείς τι είπατε;

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Κύριε Πρόεδρε, δεν σας είπε αυτό που νομίζετε ότι σας είπε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Αυτό μου είπε ότι περιμένει να δει ποιος είναι ο πατέρας μου. Αυτόν που με γέννησε εμένα, δεν είστε ικανή να κοιτάξετε το νυχάκι του το μικρότερο του δαχτύλου του. Δεν είστε ικανή εσείς!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Να απευθύνεστε έτσι στους ομοίους σας, στους ομοτράπεζούς σας.

ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ :Ντροπή σας. Είστε η ντροπή του κοινοβουλίου Οι γονείς μου είναι νεκροί. Προσβάλλεις βάναυσα τη μνήμη τους.

iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news