facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Με συμφέρει να είμαι ιδιοκτήτης ή ενοικιαστής ακινήτου; Για να τα βάλουμε λίγο κάτω…

upside-down-houseΜε συμφέρει να είμαι ιδιοκτήτης ακινήτου;

Οι απόψεις για το θέμα διαφέρουν, επειδή διαφέρουν οι όροι των στεγαστικών δανείων, αλλά και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες δανείστηκε ο καθένας μας.!

davarisτου Παναγιώτη Δάβαρη*
Αντί, λοιπόν, να διατυπώσω θεωρίες και εκτιμήσεις, θα παρουσιάσω ένα συγκριτικό πίνακα, όπου φαίνονται οι διαφορές μεταξύ της αφεντιάς μου, που αγόρασε διαμέρισμα με στεγαστικό δάνειο και ενός γείτονά μου που νοικιάζει το ακριβώς ολόιδιο διαμέρισμα, σε άλλο όροφο και ο οποίος μπήκε την ίδια ημερομηνία με μένα στο σπίτι του.!

Δείτε τη διαφορά…
Γεγονός////////////////Εγώ (ιδιοκτήτης)///////////////////Ο γείτονας (ενοικιαστής)

2005 – Αποπεράτωση οικοδομής και εγκατάσταση ενοίκων./////////Πλήρωσα 3000 για να βάλω τέντες στις βεράντες και τζάκι στο σαλόνι.////////Απαίτησε από τον ιδιοκτήτη να βάλει τέντες και τζάκι, διαφορετικά δεν θα νοίκιαζε το σπίτι. Ο ιδιοκτήτης δέχθηκε και τα έβαλε. Ο ίδιος δεν πλήρωσε δεκάρα.

2005 – Πρώτος μήνας κατοίκησης/////////Ξεκίνησα να πληρώνω δόση στεγαστικού δανείου, ύψους 645 ?///////////Ξεκίνησε να πληρώνει ενοίκιο 500 ?

2007 – Ήρθε το κτηματολόγιο στην περιοχή μας.///////Πλήρωσα κάποιο ποσό για να δηλώσω το διαμέρισμα, σύμφωνα με το νόμο. Το διαμέρισμα όμως το δήλωσε και η Eurobank και χρέωσε το ποσό σε βάρος μου, παρόλο που διαμαρτυρήθηκα και ήταν παράνομο.//////////Δεν ασχολήθηκε – δεν πλήρωσε δεκάρα.

2008 – Άνοδος του επιτοκίου της ΕΚΤ στο 4,5 (αν θυμάμαι καλά)/////////Η δόση που πλήρωνα, έφτασε τα 750 ? μηνιαίως.///////Σταθερό το ενοίκιο στα 500 ?.

2009 – Σημειώθηκε σοβαρή βλάβη στην πολυκατοικία.//////////Πλήρωσα το κομμάτι που μου αναλογούσε.//////////Δεν πλήρωσε δεκάρα, γιατί το κόστος επιβάρυνε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος.

2011 – Χαράτσι////////Πλήρωσα, ως μαλάκας.////////Δεν πλήρωσε δεκάρα, γιατί πλήρωσε ο ιδιοκτήτης.

2012 – Χαράτσι/////////Πληρώνω, ως μαλάκας.//////////Δεν πληρώνει δεκάρα, γιατί πληρώνει ο ιδιοκτήτης.

2012 – Μείωση στο επιτόκιο ΕΚΤ – ύφεση στην οικονομία//////////Η δόση μου έπεσε στα 610 ευρώ////////Επαναδιαπραγματεύθηκε το ενοίκιο και το έριξε στα 450 ευρώ. Ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να τον χάσει, γιατί πληρώνει πάντα στην ώρα του.

2012 – Θα ψηφιστούν νέα μέτρα, που θα επιβαρύνουν φορολογικά περισσότερο τα ακίνητα./////////Θα πληρώσω, ως μαλάκας.////////////Στα @@ του.

2012 – Χρωστάμε και οι δύο δανεικά και αγύριστα στις τράπεζες//////////Μου τηλεφωνούν και με απειλούν με κατάσχεση του σπιτιού, προκαλώντας μου άγχος/////////Δεν έχει τίποτα στο όνομά του, οπότε .. Στα @@ του.

2013 – Βαθαίνει η ύφεση//////////Μετάνιωσα που πήρα στεγαστικό, γιατί ζορίζομαι και δεν μπορώ πλέον να πληρώνω τις δόσεις. Δεν μπορώ να πουλήσω το σπίτι με τίποτα, γιατί κανένας δεν αγοράζει.///////////Πιθανόν, θα μετακομίσει σε άλλο μικρότερο και φθηνότερο, ανάλογα με την τσέπη του.



2035 – Ολοκλήρωση αποπληρωμής στεγαστικού δανείου (λέμε τώρα)////////////////////Θα είμαι υπερήφανος ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος 30 ετών, που θα αρχίσει να ζητάει λεφτά για επισκευές και ανακαινίσεις. Φυσικά η εμπορική αξία του θα είναι πολύ μειωμένη.////////////Θα μετακομίσει στην απέναντι νεόδμητη πολυκατοικία και θα συνεχίσει να ζει σε ένα ολοκαίνουργιο σπίτι, το οποίο σχεδιαστικά και λειτουργικά δεν θα έχει καμιά σχέση με το παρωχημένο δικό μου, χωρίς να πληρώνει χαράτσια και λοιπές μ..λακίες.!!!!!

**
Ο Παναγιώτη Δάβαρης υπήρξε αξιωματικός του Π.Ν. και διοικητής Υποβρυχίων.

freepen

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news