facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ταμήλος: Πωλούν στοιχεία του ΣΔΟΕ στις εφημερίδες

Καταγγελίες του βουλευτή Τρικάλων της ΝΔ για το πώς διαρρέουν τα στοιχεία από το ΣΔΟΕ στις εφημερίδες.

«Εγώ είχα καταθέσει συγκεκριμένη ερώτηση» είπε στη Λέσχη 97,6 «και μου είπαν ότι το πιθανότερο είναι πρώην υπάλληλοι του ΣΔΟΕ να έχουν πάρει τα στοιχεία και να τα πουλούν στα εκδοτικά συγκροτήματα. Έτσι πριν από ένα μήνα το έβγαλε μια εφημερίδα, χθες το ΕΘΝΟΣ, μετά από 15 μέρες μπορεί να το βγάλει καμιά άλλη».

«Εγώ πήγα στο ΣΔΟΕ», συνέχισε "και ζήτησαν να ενημερωθώ για τον έλεγχο που κάνουν στους λογαριασμούς μου. Έπειτα εγώ θεωρώ ότι όσοι ασχολούνται με τα κοινά οφείλουν να δέχονται τους ελέγχους κι εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα».

trikalavoice

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news