facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Οικογενειακή υπόθεση των Παπακωνσταντίνου το εργοστάσιο της ΔΕΗ

Στο βιβλίο του Δημοσθένη Κούκουνα αποδεικνύεται πως ο υπουργός των Μνημονίων έχει λύσει το οικονομικό του πρόβλημα αδιαφορώντας για την εξόφληση των κατοχικών δανείων.



Η σχέση της οικογένειας Παπακωνσταντίνου με το εργοστάσιο της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα περιγράφεται στο νέο βιβλίο του Δημοσθένη Κούκουνα «Μια οικογένεια για όλες τις εποχές», που διατρέχει τη σύγχρονη ελληνική ιστορία από το 1941 μέχρι σήμερα.
Μέσω σπάνιων φωτογραφιών - ντοκουμέντων, ο ιστορικός και δημοσιογράφος Δημοσθένης Κούκουνας παραθέτει στοιχεία για το εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας που η οικογένεια Παπακωνσταντίνου και συγκεκριμένα ο Γεώργιος Μ. Παπακωνσταντίνου, είχε αποκτήσει το 1941 σύμφωνα με το προνόμιο παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Πτολεμαΐδα που του είχε παραχωρήσει ο κατοχικός πρωθυπουργός Γεώργιος Τσολάκογλου.
Ο Μακεδόνας πολιτικός Σωτήριος Γκοτζαμάνης, ως υπουργός Οικονομικών της κατοχικής κυβέρνησης Τσολόκογλου, υπέγραψε τα κατοχικά δάνεια, που θα όφειλε η μεταπολεμική Γερμανία να επιστρέψει στην Ελλάδα.
Ο Μιχάλης Παπακωνσταντίνου (1919-2000), υιός του Γεώργιου Παπακωνσταντίνου,  υπηρέτησε ως διερμηνέας των Γερμανών στην Κοζάνη. Ως υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη όμως, αδιαφόρησε για την είσπραξη των κατοχικών δανείων.
Το ίδιο έκανε και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, εγγονός του επιχειρηματία που ευνοήθηκε από τον Τσολάκογλου, όταν ως υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου το 2009-11 αντί να ζητήσει την εξόφληση των κατοχικών δανείων προτίμησε να υπογράψει το μνημόνιο και την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας.
Ποιος είναι ο Δημοσθένης Κούκουνας
Ο Δημοσθένης Κούκουνας είναι δημοσιογράφος και ιστορικός συγγραφέας. Γεννήθηκε το 1950στην Πάτρα και μεγάλωσε στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει οικονομικά στην Αγγλία, αλλά από νεαρή ηλικία δραστηριοποιήθηκε στη συγγραφή βιβλίων, τη δημοσιογραφία και γενικά στον εκδοτικό χώρο.
Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων, κυρίως ιστορικών και βιογραφικών, μεταξύ των οποίων: «Η γερμανική εισβολή και η συνθηκολόγηση», «Η είσοδος των Γερμανών στην Αθήνα», «Η Μάχη της Κρήτης», «Έλληνες Πολιτικοί», «Αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός», «Ίων Δραγούμης», «Άρης Βελουχιώτης, ο αμφιλεγόμενος πρωτοκαπετάνιος του ΕΛΑΣ», «Νίκος Ζαχαριάδης» κ.ά.
Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα κατοχικά θέματα, δείγμα των οποίων αποτελεί και το παρόν βιβλίο του που πραγματεύεται την ελληνική οικονομία επί Κατοχής και την αλήθεια για τα κατοχικά δάνεια.
Το βιβλίο του Δημοσθένη Κούκουνα έχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό με προσωπικότητες που σημάδεψαν την σύγχρονη ελληνική ιστορία και αποτελεί ένα χρήσιμο ανάγνωσμα πριν την άσκηση -για δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο διάστημα- του εκλογικού μας δικαιώματος.

koukounas1
Ο τότε πρωθυπουργός Κων. Καραμανλής κατά την επίσκεψή του στην Πτολεμαΐδα το 1958, την εποχή που η ΔΕΗ εξαγόρασε το εκεί εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας που είχε αποκτήσει η οικογένεια Παπακωνσταντίνου το 1941.

koukounas2
Ο τότε υπουργός Συντονισμού της κυβέρνησης Παπάγου Παναγής Παπαληγούρας επισκέπτεται το 1954 την Πτολεμαΐδα. Μετά το ταξίδι αυτό, οργανώθηκε στη δυτικομακεδονική αυτή πόλη επίσκεψη γερμανικής αποστολής υπό τον περίφημο υπουργό Έρχαρτ.

 koukounas3
Ο Γερμανός φρούραρχος Πτολεμαΐδας φον Λάνγκε, αξιωματικός των Ες Ες.

koukounas4
Το εργοστάσιο της ΔΕΗ σήμερα. Το προηγούμενο εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας της Πτολεμαΐδας ανήκε στην οικογένεια Παπακωνσταντίνου, σύμφωνα με το προνόμιο που είχε παραχωρήσει τον Οκτώβριο 1941 ο Τσολάκογλου.

koukounas5
Ο στρατηγός Γ. Τσολάκογλου το 1941

koukounas6
Ο παλαιός πολιτικός Μιχάλης Παπακωνσταντίνου (1919-2000), υιός του δαιμόνιου επιχειρηματία Γεωργίου Μ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος το 1941 απέκτησε από τον Τσολάκογλου το προνόμιο παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Πτολεμαΐδα. Ο ίδιος υπηρέτησε ως διερμηνέας των Γερμανών στην Κοζάνη.

koukounas7
Ο κατοχικός πρωθυπουργός Γεώργιος Τσολάκογλου, με την υπογραφή του οποίου παραχωρήθηκε το προνόμιο ηλεκτρικής ενέργειας στην οικογένεια Παπακωνσταντίνου το 1948.

koukounas8
Ο Μακεδόνας πολιτικός Σωτήριος Γκοτζαμάνης, ο οποίος ως υπουργός Οικονομικών της κατοχικής κυβέρνησης Τσολόκογλου υπέγραψε τα κατοχικά δάνεια, που θα όφειλε η μεταπολεμική Γερμανία να επιστρέψει στην Ελλάδα. Το 1954 ο Μιχ. Παπακωνσταντίνου τον είχε χαρακτηρίσει ως τη “μεγαλυτέρα ζώσα πολιτική φυσιογνωμία της Ελλάδος” και υπήρξε θερμός οπαδός και συνεργάτης του. Ως υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη όμως αδιαφόρησε για την είσπραξη των κατοχικών δανείων. Το ίδιο έκανε και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, εγγονός του επιχειρηματία που ευνοήθηκε από τον Τσολάκογλου, όταν ως υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου το 2009-11 αντί να ζητήσει την εξόφληση των κατοχικών δανείων προτίμησε να υπογράψει το μνημόνιο και την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας. Τρεις γενιές – τρία σκάνδαλα…


koukounas9
Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Ο κύριος συντελεστής του μνημονίου, της χρεοκοπίας και της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας. Δεν έχει κανένα λόγο να ανησυχεί. Ούτως ή άλλως είναι κάτοχος μεγάλης περιουσίας που προέρχεται από μια υπογραφή του Τσολάκογλου…

Διαβάστε Περισσότερα » "Οικογενειακή υπόθεση των Παπακωνσταντίνου το εργοστάσιο της ΔΕΗ"

Ασιάτες πλέον οι περισσότεροι εκατομμυριούχοι

Για πρώτη φορά οι κροίσοι της Ασίας ξεπέρασαν εκείνους της Β. Αμερικής

Πιο πολλούς εκατομμυριούχους από τη Βόρεια Αμερική έχει πλέον η Ασία, καθώς η οικονομική κρίση χτυπάει αρκετές χώρες της Δύσης, αναφέρει κοινή έρευνα της γαλλικής εταιρείας εκτιμητών αγορών Capgemini και της τράπεζας Royal Bank of Canada.

Περίπου 11 εκ. εκατομμυριούχοι (σε δολάρια) υπήρχαν σε ολόκληρο τον κόσμο το 2011, με τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Γερμανία να συγκεντρώνουν το 53,3% των πλουσίων σε όλη την υφήλιο. Ο αριθμός αυτός αφορά σε ανθρώπους που διαθέτουν μια οικονομική επιφάνεια τουλάχιστον ενός εκ. δολαρίων, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτά η πρώτη τους κατοικία, συλλεκτικά αντικείμενα και άλλα είδη κατανάλωσης όπως αυτοκίνητα. Από τα 11 εκατ. πλουσίων, τα 3,35 εκατομμύρια είναι στις ΗΠΑ και στον Καναδά ενώ στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού αυξήθηκε ο αριθμός των εκατομμυριούχων στα 3,37 εκατομμύρια.

Ωστόσο η βόρεια Αμερική παραμένει - σε απόλυτους αριθμούς - πιο πλούσια από την Ασία: όπως αναφέρει η σχετική μελέτη τα συνολικά εισοδήματα των αμερικανών κροίσων ξεπερνούν τα αντίστοιχα των ασιατών μεγιστάνων. Η συνολική περιουσία και των 11 εκατ. εκατομμυριούχων υπολογίζεται στα 35 τρισ. ευρώ με το 2011 να καταγράφει για πρώτη φορά μετά το 2008 μείωση της τάξης του 1,7%. Οι μεγιστάνες της Β. Αμερικής -όπως ο Ουόρεν Μπάφετ ή ο Μπιλ Γκέιτς- ελέγχουν τα 9 τρισ. ευρώ εξ' αυτών, ενώ οι ασιάτες κροίσοι 8.5 τρισ. ευρώ.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως η πτώση του αριθμού των βορειοαμερικανών εκατομμυριούχων οφείλεται στη γενικευμένη αστάθεια στις διεθνείς αγορές, τη δημοσιονομική κρίση στην ευρωζώνη και την παγκόσμια οικονομική ύφεση, ειδικά στις ανεπτυγμένες οικονομίες.

«Το οικονομικό περιβάλλον της τελευταίας τριετίας ήταν εξαιρετικά αντίξοο για τις επενδύσεις και τις δραστηριότητες των πελατών μας», επισημαίνει ο επικεφαλής διαχείρισης παγκοσμίου πλούτου στη Royal Bank of Canada Τζορτζ Λιούις.
Η χώρα που δέχτηκε το πιο μεγάλο «πλήγμα» στον πληθυσμό των κροίσων της ήταν η Ινδία που το 2011 -για πρώτη φορά μετά την κρίση του 2008- είδε τον αριθμό των εκατομμυριούχων της να ελαττώνεται δραστικά κατά 32%, λόγω κάμψης των τιμών των μετοχών και χαμηλότερης ζήτησης για αγαθά και υπηρεσίες από τους καταναλωτές σε όλον τον κόσμο. Οι οικονομικοί αναλυτές αναμένουν ακόμη μεγαλύτερη πτώση μέσα στο 2012, καθώς η κρίση της ευρωζώνης βρίσκεται ακόμη σε πλήρη ανάπτυξη.

tovima.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Ασιάτες πλέον οι περισσότεροι εκατομμυριούχοι"

Δικαστήριο ανοίγει παραθυράκι στα φακελάκια Γερμανών γιατρών

Οι Γερμανοί ιατροί που είναι συμβεβλημένοι με το εθνικό σύστημα υγείας της χώρας τους και αποδέχονται χάρες, δώρα, ή και ακόμα και διακοπές από φαρμακευτικές εταιρίες που έχουν αξία ως και 10.000 ευρώ δεν μπορούν να διωχθούν για διαφθορά, αποφάνθηκε γερμανικό δικαστήριο χθες, παίρνοντας μια απόφαση η οποία θεωρείται ιστορική.

Το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι οι ιατροί οι οποίοι έχουν συμβληθεί με το γερμανικό ΕΣΥ δεν μπορούν να υπάγονται στο δικαιικό πλαίσιο που διέπει τη συμπεριφορά των δημοσίων λειτουργών σε ό,τι αφορά τη σχέση τους με τις φαρμακευτικές εταιρίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να διωχθούν από το δικαστικό σύστημα εάν συνταγογραφούν φάρμακα εταιριών που τους προσφέρουν διάφορες χάρες και δώρα.

Σε μία από τις υποθέσεις τις οποίες αφορά η υπόθεση, ένας γιατρός έλαβε 10.000 ευρώ ως αμοιβές για διαλέξεις που δεν έκανε ποτέ με αντάλλαγμα να συνταγογραφεί ένα συγκεκριμένο σκεύασμα. Στον ιατρό και στον εμπορικό αντιπρόσωπο της φαρμακευτικής εταιρείας επιβλήθηκαν πρόστιμα, αλλά ο εμπορικός αντιπρόσωπος άσκησε έφεση.

«Με αυτό τον τρόπο, οι ασθενείς δεν μπορούν να είναι εντελώς βέβαιοι ότι μια συνταγή έχει αμιγώς ιατρικά κριτήρια ή εάν επηρεάζεται από τη στρατηγική πωλήσεων μιας φαρμακευτικής εταιρίας», επισήμανε η ένωση ασφαλιστικών φορέων GKV, επικρίνοντας την απόφαση.

Οι κατηγορίες σε βάρος Γερμανών ιατρών περί διαφθοράς αντιμετωπίζονται με βάση τον κώδικα δεοντολογίας τους. Ωστόσο τα μέτρα που προβλέπει είναι μακράν επιεικέστερα από ό,τι προβλέπει ο νόμος.

Ένας εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας υπεραμύνθηκε της απόφασης που έλαβε το δικαστήριο, λέγοντας ότι οι συμβεβλημένοι ιατροί δεν είναι εκπρόσωποι των δημοσίων ασφαλιστικών ταμείων, αλλά εργάζονται με μια σχέση μερικής απασχόλησης γι' αυτά. Μια απόφαση περί του αντιθέτου θα ήταν παραπλανητική, είπε, προσθέτοντας πως «δεν θέλουμε να αμφισβητήσουμε το status quo της αυτοαπασχόλησης».

Ο πρόεδρος της γερμανικής ιατρικής ένωσης Φρανκ Ούλριχ Μοντγκόμερι καλωσόρισε την απόφαση, δηλώνοντας ότι οι αυτοαπασχολούμενοι ιατροί οι οποίοι είναι συμβεβλημένοι με το γερμανικό ΕΣΥ δεν είναι ούτε υπάλληλοι ούτε λειτουργοί κάποιου δημόσιου οργανισμού.

Ειδικοί επισημαίνουν ότι η διαφθορά στο σύστημα υγείας της Γερμανίας είναι εκτεταμένη, καθώς οι φαρμακευτικές εταιρείες προσπαθούν να ενθαρρύνουν συνεχώς τους γιατρούς να συνταγογραφούν ακριβά σκευάσματα αντί για γενόσημα.

Οι φορείς υποχρεωτικής ασφάλισης στη Γερμανία, οι οποίοι προσφέρουν κάλυψη για την περίθαλψη των εννέα στους δέκα πολίτες στη χώρα, ξόδεψαν τουλάχιστον 30,2 δισ. ευρώ για φάρμακα το 2011.

24h.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Δικαστήριο ανοίγει παραθυράκι στα φακελάκια Γερμανών γιατρών"

Σεισμική δόνηση 4,5 βαθμών σημειώθηκε νοτιοδυτικά του Αιγίου

Δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές

Σεισμική δόνηση μεγέθους 4,5 βαθμών σημειώθηκε στις 8:52 μ.μ. το βράδυ του Σαββάτου, με επίκεντρο 13 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Αιγίου, ή 150 χιλιόμετρα δυτικά της Αθήνας, και εστιακό βάθος 28 χιλιομέτρων.

Η σεισμική δόνηση έγινε αισθητή σε πολλές περιοχές της Αχαΐας, της Αιτωλοακαρνανίας, της Φωκίδας, της Κορινθίας, αλλά και στην πρωτεύουσα.


Διαβάστε Περισσότερα » "Σεισμική δόνηση 4,5 βαθμών σημειώθηκε νοτιοδυτικά του Αιγίου"

Αντιδράσεις στην Τουρκία για την κατάρριψη του αεροσκάφους

«Δεν είναι δυνατόν να εκδίδονται εξαρχής λεπτομερείς ανακοινώσεις», ανέφερε ο Γκιουλ.

Η ανακοίνωση που εκδόθηκε τα μεσάνυχτα στην Άγκυρα σχετικά με την κατάρριψη τουρκικού μαχητικού αεροσκάφους από τη Συρία δεν ήταν λεπτομερής, επειδή “πρόκειται για ζητήματα που έχουν βαριές συνέπειες και δεν είναι δυνατόν να εκδίδονται εξαρχής λεπτομερείς ανακοινώσεις”, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Αμπντουλάχ Γκιουλ, αλλά το φιλοκουρδικό Κόμμα Ειρήνης και Δημοκρατίας διατυπώνει το ερώτημα “τι δουλειά είχε το αεροσκάφος στη Συρία”.


"Εάν ληφθούν υπόψη οι ταχύτητες των αεροσκαφών καθώς πετούν πάνω από τη θάλασσα, είναι κάπως σύνηθες φαινόμενο οι στιγμιαίες παραβιάσεις συνόρων” είπε ο Γκιουλ και τόνισε ότι το ζητούμενο είναι να διαλευκανθεί αν πρόκειται για μία τέτοια περίπτωση ή αν το συμβάν έγινε στα τουρκικά χωρικά ύδατα. “Πρόκειται για ζητήματα με βαριές συνέπειες και ως εκ τούτου δεν είναι δυνατόν να εκδίδονται εξαρχής λεπτομερείς ανακοινώσεις. Δεν πρέπει να υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία πως όταν θα διαλευκανθεί πλήρως η υπόθεση, θα γίνουν τα δέοντα”, είπε ο Γκιουλ.


Η βουλευτής του Κόμματος Ειρήνης και Δημοκρατίας Γκιουλτάν Κισανάκ, δήλωσε σχετικά ότι “μία κυβέρνηση που δεν είναι σε θέση να ανακοινώσει επί 7-8 ώρες τι απέγινε ένα αεροσκάφος της και εμφανίζεται υπέρμαχος της στρατιωτικής επέμβασης, συνιστά κίνδυνο που θα μπορούσε να οδηγήσει την Τουρκία σε μεγάλο βάλτο”.


Η Κισανάκ είπε πως “το μεσημέρι ανακοινώθηκε ότι στις 12 χάθηκαν τα ίχνη του αεροσκάφους, αλλά δεν δόθηκε στη δημοσιότητα η πληροφορία με ποια αποστολή απογειώθηκε το αεροσκάφος, ποιος ήταν ο προορισμός του και ποιος ο στόχος του” και υπογράμμισε ότι “η κατάρριψη ενός μαχητικού αεροσκάφους δεν είναι κάτι που μπορεί εύκολα να δεχθεί ένα κράτος, αλλά αν το ίδιο αυτό κράτος δεν είναι σε θέση να κάνει επί 7-8 ώρες σχετική ανακοίνωση και δεν μπορεί να απαντήσει στα ερωτήματα τι δουλειά είχε εκεί το αεροσκάφος, ποια ήταν η αποστολή του και για ποιο λόγο προέβη σε παραβίαση συνόρων, αυτό συνιστά μεγάλο πρόβλημα”.


Ο αντιπρόεδρος του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος Φαρούκ Λόγογλου είπε πως “προτεραιότητα πρέπει να είναι να βρεθούν ζωντανοί οι πιλότοι” και σημείωσε πως “η Συρία πρέπει να είναι προσεκτική. Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι σε θέματα υπεράσπισης των δικαιωμάτων της, η Τουρκία πάντα κινείται με ενότητα και αποφασιστικότητα”.

kathimerini.com.cy
Διαβάστε Περισσότερα » "Αντιδράσεις στην Τουρκία για την κατάρριψη του αεροσκάφους"

Εντοπίστηκε χασισοφυτεία μέσα στις φυλακές Μαλανδρίνου !

Μια μικρή χασισοφυτεία, αποτελούμενη από πέντε δενδρύλλια κάνναβηςb μεγάλωνε στις φυλακές Μαλανδρίνου, οι οποίες θεωρούνται και... υψίστης ασφαλείας !

Το φυτώριο που αναπτυσσόταν, κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη των σωφρονιστικών υπαλλήλων, βρισκόταν στο προαύλιο της πτέρυγας Η του Γενικού Καταστήματος Κράτησης Α΄τύπου.

Την ύπαρξη της χασισοφυτείας ανακάλυψε τυχαία ένας σωφρονιστικός υπάλληλος, ο οποίος ειδοποίησε τον αρχιφύλακα και αυτος με τη σειρά του ενημέρωσε τους αστυνομικούς του τμήματος Λιδωρικίου.

Οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. έσπευσαν στο σωφρονιστικό κατάστημα και διαπίστωσαν, ότι η μίνι φυτεία αποτελούνταν από πέντε δενδρύλλια τα οποία, μάλιστα, είχαν φτάσει σε ύψος 15 εκατοστών, χωρίς κανείς, μέχρι εκείνη τη στιγμή, να αντιληφθεί την ύπαρξή τους!

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην πτέρυγα στην οποία βρέθηκαν τα πέντε χασισόδεντρα, κρατείται και ο γνωστός Αλβανός βαρυποινίτης Αλκέτ Ριζάι.

Μέχρι αυτή τη στιγμή, πάντως, αγνοείται ο... καλλιεργητής της φυτείας, καθώς κανείς από τους κρατούμενους που ανακρίθηκαν δεν παραδέχθηκε ότι γνώριζε κάτι για την παράνομη φυτεία ή την ταυτότητα του κρατούμενου που είχε φυτέψει τα δενδρύλλια.

directnews.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Εντοπίστηκε χασισοφυτεία μέσα στις φυλακές Μαλανδρίνου !"

Συνταγογραφούσαν βιάγκρα σε 10χρονα!

Τρίβουν τα μάτια τους οι ελεγκτές των ηλεκτρονικών συνταγών

Τους… πρωταθλητές της συνταγογράφησης θα κληθεί πολύ σύντομα να εντοπίσει ο νέος υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος καθώς οι «γαλαντόμοι» γιατροί υπογράφουν τόσες συνταγές που βγάζουν μάτι ακόμη και στον πιο άπειρο της υγείας.

Πολύ περισσότερο, φυσικά, στους ελεγκτές της ΗΔΙΚΑ, της εταιρείας του Δημοσίου που έχει αναλάβει την ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Ήδη τα ονόματα και η λίστα με τις υπό συζήτηση συνταγές έχουν συγκεντρωθεί και θα παραδοθούν στον νέο υπουργό Υγείας , ενώ στη συνέχεια –κατά τη συνήθη διαδικασία- οι γιατροί θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις.

Τι εντόπισαν –μεταξύ άλλων- οι ελεγκτές; Όπως αναφέρει η απεργιακή έκδοση των εργαζομένων της Ελευθεροτυπίας, παιδάκια, και κυρίως κοριτσάκια 10 και 12 ετών, να παίρνουν , μετά μανίας, μάλιστα- φάρμακα για την ανόρθωση της σεξουαλικότητας τους, τύπου βιάγκρα!

Οι παιδικές ερωτικές συνταγές ήταν χειρόγραφες και εντοπίστηκαν μετά τη σάρωση και την ενσωμάτωση τους στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.

Από τις συνταγές που σαρώθηκαν στο πλαίσιο του ελέγχου, βρέθηκε και ιερέας χωριού να λαμβάνει… ορμονοθεραπεία για να τεκνοποιήσει.

Όπως διαπιστώθηκε, οι περισσότεροι χωριανοί έσπευδαν να γράψουν τα φάρμακά τους στο βιβλιάριο του ιερωμένου!

Όσο για το πιο φαρμακείο στη χώρα εκτελούσε τις περισσότερες συνταγές, διαπιστώθηκε ότι αυτό βρίσκεται στην Κέρκυρα.

Στην πολυσυζυτημένη Ζάκυνθο, τέλος, όπου χορηγούνταν και τα περισσότερα επιδόματα τυφλότητας στη χώρα, βρέθηκε γιατρός σε χωριό μόλις 150 κατοίκων να έχει κόψει από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Απρίλιο 5.561 συνταγές.

newsbeast.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Συνταγογραφούσαν βιάγκρα σε 10χρονα!"

Tα σημεία προγραμματικής σύγκλισης ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ

Δημοσιοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι από τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας/ Ενημέρωσης το κείμενο με τις προγραμματικές θέσεις (κείμενο συμφωνίας) της τρικομματικής κυβέρνησης συνεργασίας με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά.

Συμφωνα με το κείμενο, στόχος των κ. Σαμαρά, Βενιζέλου και Κουβέλη είναι η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει την κρίση, να ανοίξει το δρόμο της ανάπτυξης και να αναθεωρήσει όρους της Δανειακής Σύμβασης (Μνημονίου), χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, ούτε την παραμονή της στο ευρώ.

Το κείμενο αναλυτικά:


Προοίμιο
Η κυβέρνηση Εθνικής Ευθύνης που θα δημιουργηθεί με τη στήριξη των τριών κομμάτων (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ) θα έχει πλήρεις αρμοδιότητες και χρονικό ορίζοντα όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Στόχος της είναι να αντιμετωπίσει την κρίση, να ανοίξει το δρόμο της Ανάπτυξης και να αναθεωρήσει όρους της Δανειακής Σύμβασης (Μνημονίου), χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, ούτε την παραμονή της στο ευρώ [EUR=X] . Και, ασφαλώς, χωρίς να αμφισβητήσει τους αυτονόητους στόχους μηδενισμού του δημοσιονομικού ελλείμματος, ελέγχου του χρέους και εφαρμογής των διαρθρωτικών αλλαγών που έχει ανάγκη η χώρα.

Στόχος επίσης είναι να δημιουργήσει τις συνθήκες για να βγει οριστικά η χώρα από την κρίση, καθώς κι από την ανάγκη εξάρτησης από δανειακές συμβάσεις στο μέλλον.

Η νέα κυβέρνηση Εθνικής Ευθύνης θα είναι όσο το δυνατόν πιο μικρή, λειτουργική και επιτελικού χαρακτήρα.

Δεν θα αποτελείται από «φέουδα» κομματικών επιρροών, θα λειτουργεί ενιαία, θα στηρίζεται στην διαφάνεια, στις προγραμματικές συμφωνίες των κομμάτων που την στηρίζουν και στη στελέχωση όλου του διοικητικού μηχανισμού με αξιοκρατικά κριτήρια.

Επίσης, θα στηρίζεται στην ευελιξία, ώστε επί μέρους διαφωνίες που μπορεί να υπάρξουν, να μην αναστέλλουν ούτε το έργο της ούτε τη συναίνεση που είναι απαραίτητη για τη συνέχιση του έργου της.
Τέλος, με πρωτοβουλία της νέας κυβέρνησης και του Προεδρείου της Βουλής, θα αλλάξει ο Κανονισμός Λειτουργίας της, ώστε να προσαρμοστεί η άσκηση νομοθετικού έργου και ο Κοινοβουλευτικός έλεγχος στις νέες συνθήκες των κυβερνήσεων συνεργασίας. Έτσι θα αναβαθμιστεί και ο ρόλος του Κοινοβουλίου.

Βάση της νέας κυβέρνησης συνεργασίας είναι η σύγκλιση απόψεων που υπήρξε και καταγράφηκε στα εξής ζητήματα, ευρύτερων κατευθύνσεων και άμεσης πολιτικής προτεραιότητας, χωρισμένα στα εξής κεφάλαια-κατηγορίες:

- Ζητήματα αναθεώρησης όρων της Δανειακής σύμβασης.
- Ζητήματα Αναπτυξιακής Ανασυγκρότησης, Κοινωνικής Προστασίας και πολιτικών που δεν συνδέονται με το Μνημόνιο.
- ’μεσες οικονομικές προτεραιότητες
- Συμφωνία για αλλαγές στο πολιτικό σύστημα της χώρας και στο κράτος.
- Μέτρα για Ασφάλεια και Παράνομη μετανάστευση.
- Ζητήματα Εξωτερικής Πολιτικής.

Α. Ζητήματα για Αναθεώρηση δανειακής σύμβασης:

1. Παράταση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής κατά δύο τουλάχιστον χρόνια. Ο δημοσιονομικός στόχος για το τέλος της περιόδου προσαρμογής κατανέμεται σε περισσότερα οικονομικά έτη, για τη στήριξη της ζήτησης, της ανάπτυξης, της απασχόλησης. Έτσι, ο τελικός δημοσιονομικός στόχος μπορεί να επιτευχθεί χωρίς επί πλέον περικοπή μισθών και συντάξεων ή του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων, αλλά με την περιστολή της σπατάλης και την στοχευμένη καταπολέμηση της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής και της παραοικονομίας, καθώς και μέσα από τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις του κράτους και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
2. Η συλλογική αυτονομία και η ισχύς των συλλογικών συμβάσεων εργασίας επανέρχεται στο επίπεδο που προσδιορίζουν το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Δίκαιο και το ευρωπαϊκό κεκτημένο, σύμφωνα με το οποίο το ύψος του μισθού στον ιδιωτικό τομέα συμφωνείται μεταξύ των κοινωνικών εταίρων. Αυτό περιλαμβάνει και την ρύθμιση του κατώτατου μισθού που προβλέπεται στη ρύθμιση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
3. Αποκατάσταση αδικιών (χαμηλοσυνταξιούχοι, πολυτεκνικά επιδόματα κλπ.) με άμεσα δημοσιονομικά ισοδύναμα.
4. Ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσων φορολογουμένων για φέτος, ώστε να μην ξεπερνούν το 25% του εισοδήματός τους (τα υπόλοιπα σε δύο ετήσιες δόσεις).
5. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας για ένα ακόμα χρόνο (1+1) από κοινοτικούς πόρους.
6. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας και σε μη μισθωτούς (αυτο-απασχολούμενους, επιτηδευματίες κλπ.) που έχασαν τις δουλειές τους, εφ’ όσον πληρούν εισοδηματικά κριτήρια (επίσης από κοινοτικούς πόρους).
7. Σταδιακή αύξηση του αφορολόγητου ορίου στους ευρωπαϊκούς μέσους όρους στα πλαίσια του Εθνικού Φορολογικού Συστήματος με κριτήρια κοινωνικής δικαιοσύνης, ιδιαίτερα για τους μισθωτούς (συμπεριλαμβανομένων και των συμβάσεων έργου που υποκρύπτουν συμβάσεις εργασίας) και τους συνταξιούχους.
8. Μείωση των εξής φορολογικών συντελεστών:
- ΦΠΑ για την εστίαση στην προηγούμενη κλίμακα.
- ΦΠΑ για αγροτικά εφόδια, σπόρους, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, ζωοτροφές, σε χαμηλά κλιμάκια.
9. Όχι απολύσεις στο δημόσιο.
10. Αντικατάσταση του Ειδικού Τέλους Ακινήτων και όλων των φόρων επί της Ακίνητης Περιουσίας με ενιαίο προοδευτικό φόρο.
11. Αγροτική Τράπεζα Επανακεφαλαιοποίηση και εξυγίανσή της. Διαφύλαξη του χαρτοφυλακίου υποθηκών αγροτικής γης.
Γενική επιδίωξη, όχι άλλες μειώσεις μισθών και συντάξεων, όχι άλλοι φόροι.

Β. Ζητήματα Αναπτυξιακής Ανασυγκρότησης, Κοινωνικής Προστασίας και πολιτικών που δεν συνδέονται με το Μνημόνιο

1. Διαμόρφωση εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης της χώρας με νέο αναπτυξιακό και παραγωγικό πρότυπο. Επανακαθορισμός των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων στους κρίσιμους και συμπληρωματικούς τομείς (αγροτική παραγωγή, τρόφιμα, μεταποίηση καινοτομία), αξιοποίηση συγκριτικών πλεονεκτημάτων ( ενέργεια, τουρισμός, ορυκτός πλούτος, ναυτιλία). Ενίσχυση της Περιφερειακής διάστασης της ανάπτυξης και δημιουργία τοπικών συμφωνιών (με έμφαση στο τρίπτυχο ελληνικά προϊόντα- τουρισμός – πολιτισμός).
2. Αξιοποίηση κάθε επενδυτικού πόρου και δυνατότητας με την απελευθέρωση των μεγάλων έργων του ΕΣΠΑ, την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, την αποδέσμευση και αξιοποίηση (και όχι εκποίηση) της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου (τίτλοι, χρήσεις γης συντελεστές δόμησης, μορφές χρηματοοικονομικής εκμετάλλευσης). Ο χωροταξικός σχεδιασμός θα εναρμονίζει τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες. Παράλληλα διεκδίκηση συμπληρωματικών αναπτυξιακών πόρων σε εφαρμογή των διακηρύξεων του Συμβουλίου Κορυφής της Ε.Ε. Σύνδεση στρατηγικών παρεμβάσεων με τη δημιουργία σταθερών θέσεων εργασίας με υψηλό εισοδηματικό πολλαπλασιαστή.
3. Διεκδίκηση του μέγιστου δυνατού προϋπολογισμού για τη νέα ΚΑΠ και δίκαιη κατανομή πόρων προσανατολισμένη στην αγροτική παραγωγή με προτεραιότητα τη κτηνοτροφία και τα τρόφιμα.
-Πρώτος στόχος η μετατροπή του αρνητικού ισοζυγίου εισαγωγών-εξαγωγών στον αγροτικό τομέα σε θετικό.
-Αξιοποίηση του ρεύματος επιστροφής στην ύπαιθρο με παροχή κινήτρων, με παραχώρηση γης σε νέους αγρότες αλλά και ενεργούς αγρότες και συνεταιρισμούς
- Δημιουργία νέων χρηματοδοτικών και εγγυοδοτικών μέσων.
- Ίδρυση Ταμείου Ενίσχυσης Αγροτών και αγροτικών επιχειρήσεων.
- Παρεμβάσεις στο κύκλωμα εμπορίας και διακίνησης προϊόντων, με στόχο την προστασία του παραγωγού και του καταναλωτή.
- Λειτουργία Δημοπρατηρίων, συμβατικών και ηλεκτρονικών κατά αυτοδιοικητική περιφέρεια.
- Ενίσχυση της συμβολαιακής γεωργίας
- Θέσπιση του «αγροτικού πετρελαίου» με τη δημιουργία κάρτας αγρότη.
- Εκσυγχρονισμός και εξυγίανση των συνεταιρισμών.
4. Στήριξη της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας με νέα χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων
- Ενεργοποίηση των Κοινοτικών Προγραμμάτων.
- Ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά μετά από την ανακεφαλαιοποιηση των τραπεζών με διάφορους πρόσφορους τρόπους: Ενίσχυση της μικρομεσαίας επιχείρησης μέσω του Ενιαίου Ταμείου Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, του «εργαλείου ρευστότητας», της αποκλιμάκωση επιτοκίων χορηγήσεων κλπ.
- Αναμόρφωση των κανόνων του «Τειρεσία», προκειμένου να διευκολυνθεί η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα σε συνθήκες κρίσης.
Επίσπευση αποπληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου προς τον επιχειρηματικό κόσμο. Εφαρμογή της αρχής συμψηφισμού οφειλών από και προς το Δημόσιο. Αναστολή κάθε προστίμου και διακανονισμός, όταν υπάρχει χρέος του Δημοσίου.
5. Αποκατάσταση του χαρτοφυλακίου των ασφαλιστικών ταμείων με ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και πόρους δημόσιας περιουσίας. Εφαρμογή της χρηματοοικονομικής πρότασης που έχει γίνει δεκτή και από τους ομολογιούχους - φυσικά πρόσωπα και από το Λογιστήριο του κράτους.
6. ’μεση προτεραιότητα έχουν και πρόσθετα μέτρα κοινωνικής προστασίας για πολίτες και νοικοκυριά
- Για όλους καθολική υγειονομική προστασία χωρίς προϋποθέσεις (ένσημα, χρόνος ασφάλισης)
- Για τους ανέργους, ιδιαίτερα τους νέους, αξιοποίηση ειδικών προγραμμάτων κοινωνικής εργασίας (αυτεπιστασία Δήμων, προγράμματα κατάρτισης, θεσμοί κοινωνικής μέριμνας)
-Για τους δανειολήπτες εφαρμογή της ρύθμισης ότι: «η δόση δεν ξεπερνά το 30% του μηνιαίου εισοδήματος», με την εξαίρεση των υψηλών εισοδημάτων. Επέκταση της ρύθμισης σε ατομικές μικρές επιχειρήσεις.
-Για τα νοικοκυριά, καταπολέμηση της ακρίβειας με κάθε πρόσφορο μέτρο: σπάσιμο των καρτέλ, έλεγχος ενδο-ομιλικών συναλλαγών κλπ.
-Για τα ΑΜΕΑ ενίσχυση επιδομάτων από κοινοτικούς πόρους. Ενοποίηση και εξορθολογισμός επιδομάτων – ουσιαστικός έλεγχος.

Γ. Αμεσες οικονομικές προτεραιότητες

1. Νέο Φορολογικό Σύστημα:
-Με ευρεία συναίνεση και σταθερότητα για το επόμενα δέκα χρόνια.
-Με θέσπιση περιουσιολογίου και «πόθεν έσχες».
-Με δίκαιη και αναλογική κατανομή των φόρων
-Με διεύρυνση της φορολογικής βάσης, ταυτόχρονα με τη σταδιακή μείωση φόρων και ασφαλιστικών εισφορών, πάταξη της φοροδιαφυγής και της παρα-οικονομίας.
-Με μείωση των έμμεσων φόρων, συντελεστών ΦΠΑ κλπ.
-Με οριστική κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και αντικατάσταση τους από απλούς κανόνες απεικόνισης συναλλαγών.

2. Αποκρατικοποιήσεις:
-Διαδικασία αποκρατικοποιήσεων – εγγυήσεις διαφάνειας.
-Σύνδεση με την ανάπτυξη και όχι μόνο με εισπρακτικούς στόχους.
-Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τις ρυθμιστικές αρχές
Διατήρηση της κυριότητας του κράτους στα δίκτυα και αξιοποίηση του θεσμού των συμβάσεων παραχώρησης για βασικές υποδομές.
-Επίσπευση με άμεσες ενέργειες, κυρίως των περιπτώσεων όπου η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα συνδέεται με επενδύσεις σε υποδομές και θέσεις εργασίας. Π.χ. λειτουργικό έργο ΟΣΕ

3. Κατάργηση – συγχώνευση δημοσίων οργανισμών και φορέων:
Στόχος να μη γίνουν απολύσεις μόνιμου προσωπικού, αλλά σοβαρές οικονομίες από μη μισθολογικό λειτουργικό κόστος και μείωση γραφειοκρατίας.

4. Δημόσια Υγεία:
Επείγοντα μέτρα για αποκατάσταση ομαλού εφοδιασμού νοσοκομείων και ασθενών σε φάρμακα, αποκατάσταση λειτουργίας ΕΟΠΥΥ. Ενεργοποίηση του θεσμικού πλαισίου. Συνέχιση μείωσης της φαρμακευτικής και νοσοκομειακής δαπάνης.

5. Άμεσα μέτρα καταπολέμησης σπατάλης και διαφθοράς (εθνικό σύστημα ηλεκτρονικών προμηθειών και διαχείρισης υλικού).

Δ1.Συμφωνία για αλλαγές-εξυγίανση στο πολιτικό σύστημα και αναδιοργάνωση του κράτους – δημόσιας διοίκησης.

Η ριζική αλλαγή του πολιτικού συστήματος και η αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την προώθηση ενός προγράμματος αλλαγών στη χώρα . Προτεραιότητες είναι:
α) Εξυγίανση του πολιτικού συστήματος
-Ψήφιση νόμου για αναδρομικό έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων όσων διετέλεσαν αρχηγοί κομμάτων, υπουργοί, υφυπουργοί, Γ.Γ Υπουργείων, ανώτεροι κρατικοί λειτουργοί, οι οποίοι διαχειρίστηκαν δημόσιο χρήμα από το 1974 μέχρι σήμερα. Ο νόμος να προβλέπει και να εξασφαλίζει διοικητικά την επιβολή ποινών και τη δήμευση περιουσιών για όσους τα περιουσιακά τους στοιχεία δεν δικαιολογούνται από τα νόμιμα εισοδήματά τους.
-Αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για ευθύνη υπουργών και υπαγωγή των περιπτώσεων οικονομικών εγκλημάτων υπουργών στις διατάξεις του νόμου για τους καταχραστές του Δημοσίου και της καταπολέμησης του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.
-Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας για τα θέματα που δεν έχουν σχέση με την πολιτική δραστηριότητα.
-Υποστήριξη του έργου του βουλευτή χωρίς προνόμια και ατέλειες. Κατάργηση της αποζημίωσης για συμμετοχή στις επιτροπές της Βουλής.
-Ορισμός πλαφόν στο συνολικό ποσό που λαμβάνουν από συνταξιοδοτικά ταμεία οι βουλευτές. Για τους νεοεισερχόμενους βουλευτές κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης και συνταξιοδότηση μόνον από τον ασφαλιστικό τους φορέα, όπως ο κάθε πολίτης, και εφόσον θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα.
-Επανεξέταση όρων και προϋποθέσεων για τη χρηματοδότηση των κομμάτων. Μείωση της επιχορήγησης των πολιτικών κομμάτων. Πλήρης έλεγχος των οικονομικών των κομμάτων και των βουλευτών από ανεξάρτητο θεσμικό όργανο.
-Δραστικός περιορισμός του αριθμού των ειδικών συμβούλων και συνεργατών των υπουργών, Γενικών Γραμματέων και βουλευτών.
-Δημιουργία θεσμικού πλαισίου που θα ρυθμίζει τα ζητήματα των ΜΜΕ και τις αδειοδοτήσεις. Δημόσια τηλεόραση ανεξάρτητη, που θα ελέγχεται και θα λογοδοτεί στην Επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της Βουλής, η οποία θα διορίζει και τα εκτελεστικά όργανα της διοίκησής της. Διαφανής οικονομική διαχείριση και εξασφάλιση της διάθεσης τυχόν πλεονασμάτων από τις χρήσεις στην παραγωγή ελληνικών προγραμμάτων για την ενίσχυση της οπτικοακουστικής βιομηχανίας.
-Μεταρρύθμιση στη Δικαιοσύνη: Βελτιώσεις για ταχύτερη απονομή. Εξωδικαστική επίλυση των διαφορών. Κωδικοποίηση του δικαίου. Απεμπλοκή της εκτελεστικής εξουσίας από την επιλογή ηγεσίας της Δικαιοσύνης και κατοχύρωση του Αυτοδιοίκητου των δικαστηρίων.
--Συνολική στρατηγική για χτύπημα γραφειοκρατίας
--Συνολική στρατηγική για χτύπημα φοροδιαφυγής.
-- Συνολική στρατηγική για την Ενέργεια και τη διαχείριση Υδάτινων πόρων (ρυθμιστικό πλαίσιο, ρυθμιστικές αρχές και μακροχρόνιος προγραμματισμός)
β) Ανασυγκρότηση της δημόσιας διοίκησης
-Αναμόρφωση του τρόπου λειτουργίας Κυβέρνησης και υπουργείων: Κεντρικός διυπουργικός συντονισμός των καθημερινών οριζόντιων αποφάσεων. Ενίσχυση της επιτελικότητας, του συντονισμού και του ελέγχου της εφαρμογής δημοσίων πολιτικών.
-Ενίσχυση της αυτοτέλειας της δημόσιας διοίκησης από τις πολιτικές αλλαγές: Δραστική μείωση του αριθμού των γενικών διευθύνσεων και ορισμός γενικών διευθυντών με 5ετή θητεία και μισθό ίσο με του Γενικού γραμματέα.
-Περιορισμός της πολυνομίας και εξάλειψη της σύγκρουσης νομοθετημάτων. Πάταξη της διαφθοράς μέσω της ενίσχυσης πρακτικών διαφάνειας και νομοθέτησης νέου αυστηρότερου πειθαρχικού δίκαιου και κυρίως εφαρμογή του στην πράξη.
-Αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες προαγωγής. Διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης υπηρεσιών και προσωπικού. Θεσμοθέτηση της λογοδοσίας και της διαφάνειας. Σύνδεση του προϋπολογισμού που δίδεται σε κάθε δημόσια υπηρεσία με τους στόχους και την απόδοση.
-Οργανωτικός και τεχνολογικός εκσυγχρονισμός.

Δ2. Για Παράνομη μετανάστευση και Ασφάλεια:

1.Αναβάθμιση φύλαξης συνόρων.
2. Αναβάθμιση αρμοδιοτήτων-δικαιοδοσιών FRONTEX
3. Πρωτοβουλία σε Ευρώπη (και με πυρήνα τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου) για:
-- αλλαγή Συμφωνίας Δουβλίνου-ΙΙ
-- και κοινή πολιτική επαναπατρισμού.
4. Διασπορά των παράνομων μεταναστών σε κέντρα φιλοξενίας ως τον επαναπατρισμό τους.
5. Επιτάχυνση εξέτασης των αιτήσεων ασύλου.
6. Προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου για απόδοση Ιθαγένειας σε συνδυασμό με τις σύγχρονες εξελίξεις και σε αντιστοίχηση με τα ισχύοντα σε ευρωπαϊκές χώρες με παρόμοια προβλήματα (Ευρωπαϊκός Νότος).
7. Επιλογή υψίστης κυβερνητικής προτεραιότητας η ασφάλεια του πολίτη. Με τις απαραίτητες προσαρμογές νομικού, επιχειρησιακού και σωφρονιστικού πλαισίου, ώστε να ελεγχθεί η εγκληματικότητα και να σταματήσει η ατιμωρησία. Βασική αρχή η προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών, αλλά και η πεποίθηση ότι η ίδια η Ασφάλεια είναι κι αυτή ουσιώδες δικαίωμα των πολίτη και υποχρέωση της δημοκρατικής πολιτείας. Μόνο έτσι θα ελεγχθούν και τα κρούσματα αυτοδικίας.

Ε. Ζητήματα Εξωτερικής Πολιτικής

1. Συστηματική προετοιμασία για ανακήρυξη ΑΟΖ στα πλαίσια του Διεθνούς Δικαίου και της διεθνούς πρακτικής, ώστε να επισπευσθεί η εκμετάλλευση του ενεργειακού πλούτου.
2. Ενεργός προώθηση κοινής Ευρωπαϊκής Πολιτικής για όλα τα περιφερειακά ζητήματα του Ευρωπαϊκού Νότου.
3. Ενίσχυση όλων των παραδοσιακών συμμαχιών της Ελλάδας και αναζήτηση νέων περιφερειακών ερεισμάτων για την κατοχύρωση-προώθηση εθνικών συμφερόντων. Η ενεργός διπλωματία είναι απαραίτητη εν όψει και των εξελίξεων σε όλη την ευρύτερη περιοχή. Η Ελλάδα παραδοσιακά επιδιώκει σχέσεις καλής γειτονιάς με όλο τον περίγυρό της.
4. Αναβάθμιση του ρόλου της χώρας ως σταθεροποιητικού παράγοντα στην περιοχή της.

Τελική παρατήρηση: Πέρα από την συναίνεση που σημειώθηκε σε όλα τα παραπάνω, υπάρχουν και ζητήματα στα οποία δεν προχώρησε ακόμα ο διάλογος. Στα ζητήματα αυτά και σε άλλα που θα προκύψουν στο μέλλον, θα συνεχιστεί η προσπάθεια συνεννόησης, ώστε η συναινετική βάση της νέας διακυβέρνησης να ενισχύεται συνεχώς.

Διαβάστε Περισσότερα » "Tα σημεία προγραμματικής σύγκλισης ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ"

Έρχονται ενισχύσεις στην αγορά και στον ιδιωτικό τομέα

Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου Ανάπτυξης

Παρεμβάσεις στην κατεύθυνση της στήριξης της επιχειρηματικότητας και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας προανήγγειλε η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης στη γενική συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων.

Την άμεση βελτίωση του αναπτυξιακού νόμου, τη στήριξη και τη συνεργασία του επιχειρηματικού κόσμου με την κυβέρνηση και την ανάγκη η χώρα να κάνει μια καινούρια αρχή, υπογράμμισε η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, που πραγματοποιείται από το πρωί, υπό την προεδρία του επικεφαλής της Ένωσης και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνου Μίχαλου.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης προανήγγειλε άμεσες παρεμβάσεις στην κατεύθυνση της εκταμίευσης κονδυλίων του ΕΣΠΑ, της εξόφλησης των οφειλών της κυβέρνησης προς τις επιχειρήσεις και τους προμηθευτές της, και του περιορισμού της γραφειοκρατίας. Στάθηκε, μάλιστα, ιδιαίτερα στο θέμα της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών, ώστε να ενισχυθεί η ρευστότητα στην αγορά.

«Αν αυτή η κυβέρνηση δεν πετύχει, αυτό θα είναι χτύπημα στον τόπο. Αποκλειεται να αποτύχει αυτή η κυβέρνηση και να πετύχει η Ελλάδα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για θέματα εμπορίου, Θανάσης Σκορδάς, απηύθυνε έκκληση στην επιχειρηματική κοινότητα για συνεργασία, αφού – όπως είπε- το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι συνάρτηση μόνο της προσπάθειας, αλλά και άλλων παραγόντων. «Παρακαλώ να δείξετε όλοι υψηλό αίσθημα πατριωτισμού και κοινωνικής ευθύνης απέναντι στην κατάσταση, που βιώνει ο τόπος. Ή θα βγούμε μαζί νικητές ή θα αποτύχουμε όλοι», δήλωσε.

Ο έτερος υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα ανάπτυξης, Νότης Μηταράκης, μετέφερε τις εντολές του πρωθυπουργού για την ενίσχυση του ιδιωτικού τομέα, καθώς – όπως είπε – η κοινωνία βρίσκεται στα όρια κατάρρευσης. «Θα προχωρήσουμε άμεσα σε βελτιώσεις στον αναπτυξιακό νόμο, ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και να τονωθεί η ρευστότητα στην αγορά», είπε.

newsbeast.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Έρχονται ενισχύσεις στην αγορά και στον ιδιωτικό τομέα"

Καθυστέρησαν να χειρουργήσουν ανασφάλιστο αγοράκι και πέθανε

Ένα αγοράκι 19 μηνών εξέπνευσε κατά τη διάρκεια χειρουργικής επέμβασης στο Ωνάσειο, μια επέμβαση που καθυστέρησε να γίνει όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας Δημήτρης Βαρνάβας και η εκπρόσωπος των γονέων καρδιοπαθών παιδιών Χρυσάνθη Κοκολάκη.

Ο μικρός από την Αλβανία, που δεν είχε ιατροφαρμακευτική ασφάλεια, έπασχε από σύνδρομο Down και συγγενή καρδιοπάθεια και εισήχθη στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Αγία Σοφία» την 1η Ιουνίου.

Η χειρουργική επέμβαση έπρεπε να γίνει άμεσα, όμως επειδή το Παιδοχειρουργικό Κέντρο του νοσοκομείου έχει κλείσει, παραπέμφθηκε στο Ωνάσειο, όπου είχε ήδη εξεταστεί το Νοέμβριο του 2011 και το φετινό Φεβρουάριο και οι γιατροί τότε συνιστούσαν επείγουσα αιμοδυναμική και αγγειογραφική μελέτη και πιθανότατα χειρουργική επέμβαση.

Τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε γιατί οι γονείς του μικρού από την Αλβανία ζουν στη χώρα μας ανασφάλιστοι, όπως καταγγέλλει η κ. Κοκαλάκη. «Την 1η Ιουνίου η δικηγόρος μας έστειλε εξώδικο στο Ωνάσειο και ειδοποιήσαμε και τον Τύπο. Η απάντηση του Ωνασείου ήταν ότι δεν υπήρχε αίτημα από το "Αγία Σοφία" για το παιδί, αν και ήταν στη λίστα αναμονής» προσθέτει.

Το παιδί έχασε τελικά τη ζωή του κατά τη διάρκεια της επέμβασης στις 18 Ιουνίου, ενώ σήμερα αναμένεται η απάντηση του Ωνασείου για το περιστατικό.

onair24.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Καθυστέρησαν να χειρουργήσουν ανασφάλιστο αγοράκι και πέθανε"

Προσλαμβάνεται προσωπικό στο Δήμο Βόλου

Δημιουργούνται 1.237 θέσεις εργασίας

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά 1.237 ατόμων για την υλοποίηση προγράμματος Κοινωφελούς Χαρακτήρα (ΚΟΧ) στο Νομό Μαγνησίας ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Εργασίας Γ.Σ.Ε.Ε ( ΙΝ.Ε / Γ.Σ.Ε.Ε ), στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) για την προγραμματική περίοδο 2007-2013.

Στη διάρκεια του προγράμματος θα απασχοληθεί ανά συμπράττοντα φορέα, ο εξής αριθμός ατόμων: ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΟΛΟΥ: 8, ΔΕΥΑΜΒ: 40, ΔΗΜΟ ΒΟΛΟΥ»: 400, ΔΗΠΕΘΕ ΒΟΛΟΥ: 150, ΚΕΠΚΑ-ΔΙΕΚ: 40, ΔΗΜΟ ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ»: 70, ΔΗΜΟ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ: 70, ΔΗΜΟ ΑΛΜΥΡΟΥ: 86, ΔΗΜΟ ΣΚΙΑΘΟΥ: 50 , ΔΗΜΟ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ: 30, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ»: 15, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΚΟΠΕΛΟΥ- ΔΗΚΕΣ: 10, ΔΗΜΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ»: 26, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ : 242.

Προϋποθέσεις συμμετοχής
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΙΝΕ ΓΣΕΕ Θεσσαλίας Γιώργο Καπράνα, οι ωφελούμενοι της πράξης, πρέπει σωρευτικά να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις συμμετοχής:

• να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε. ή να είναι ομογενείς ή μετανάστες με δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας και
• να είναι άνεργοι με δελτίο ανεργίας σε ισχύ ή αγρότες ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ που δεν διαθέτουν ή δεν δικαιούνται δελτίο ανεργίας και έχουν ατομικό εισόδημα έως και 10.500€ το οικονομικό έτος 2010 (εισοδήματα που αποκτήθηκαν από 1-1-2009 έως 31-12-2009).

Κάθε ωφελούμενος μπορεί να απασχοληθεί σε μία θέση εργασίας έως πέντε μήνες μέσα σε διάστημα 12 μηνών.
Σύμφωνα με το άρθρο 89 του Ν. 3996/2011, η αμοιβή των προσώπων που θα απασχοληθούν στο πρόγραμμα της κοινωφελούς εργασίας ορίζεται σε 25 ευρώ ημερησίως και όχι μεγαλύτερη από 625 ευρώ μηνιαίως, ανεξαρτήτως ειδικότητας και επαγγελματικής εξειδίκευσής τους.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ΚΟΧ.1 και να την υποβάλουν είτε:

1. Αυτοπροσώπως ή με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή: α) Στο Εργατικό κέντρο Βόλου στα γραφεία του Εργατικού κέντρου Βόλου στη διεύθυνση : Μακρυνίτσης 38 ,Τ.Κ 38333 .Βόλος , υπόψη κ. Χρήστου Φανή (τηλ. Επικοινωνίας :2421024735,ή 2421023920 )ώρες από 09:00 π.μ έως 14:00 μ.μ , β) Δήμος Σκιάθου: διεύθυνση Νικοτσάρα 12, υπόψη κ.Μπαλαλά Σοφία τηλέφωνα επικοινωνίας :2427350122, ώρες από 09:00 π.μ έως 14:00 μ.μ , γ)Δήμος Αλοννήσου, Δημαρχείο Αλοννησου τηλέφωνα επικοινωνίας 2424350212 ώρες από 09:00 π.μ έως 14:00 και δ) Δήμος Σκοπέλου στα γραφεία του Δήμου(παραλία Σκοπέλου ) , υπόψη κ .Γκίκα Βασιλική τηλέφωνα επικοινωνίας:2424350131 ώρες από : 10.30 π.μ έως 14:00 μ.μ

2. Ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία του Δικαιούχου στην εξής διεύθυνση: ΙΝ.Ε-Γ.Σ.Ε.Ε , Τζαβέλα 4 ,41222 Λάρισα υπόψη κ. Μπουλομπάση Μαριάνθη ή Σπυριδούλα Παπανδρέου (τηλ. επικοινωνίας: 2410 537489 -90 )Στην περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής, το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση του υποψηφίου.

Κάθε υποψήφιος δύναται να σημειώσει στην αίτησή του έναν ή περισσότερους κωδικούς θέσεων για μία ή περισσότερες ειδικότητες της ίδιας ή διαφορετικής κατηγορίας προσωπικού (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ), εφόσον διαθέτει τα απαιτούμενα από την ανακοίνωση προσόντα.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) από 25/06/2012 μέχρι 04/07/2012.

Πληροφορίες
Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν την πρόσκληση (για αναλυτική περιγραφή θέσεων, ειδικοτήτων, δικαιολογητικών, προϋποθέσεων συμμετοχής, κριτηρίων επιλογής), τα έντυπα των αιτήσεων καθώς και τις «Οδηγίες συμπλήρωσης αίτησης συμμετοχής σε πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα (ΚΟΧ)»: α) στα γραφεία του Δικαιούχου στην ανωτέρω διεύθυνση• β) στην ιστοσελίδα του Δικαιούχου (www.inegsee.gr)•ή www.inegseethes.gr γ) στην ιστοσελίδα του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» (www.epanad.gov.gr)• και δ) στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. (www.asep.gr) ε) στους παραπάνω Δήμους, στην περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας, στα ΚΠΑ ΟΑΕΔ Μαγνησίας και στα ΚΕΠ των Δήμων.

newsbeast.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Προσλαμβάνεται προσωπικό στο Δήμο Βόλου"

Ρέθυμνο: Στα κρατητήρια για υπόθεση πλαστών συνταγογραφήσεων

Στα κρατητήρια της Αστυνομίας Ρεθύμνου οδηγήθηκαν αργά χθες το βράδυ ζεύγος γιατρών και ένας φαρμακοποιός, οι οποίοι κατηγορούνται για πλαστές συνταγογραφήσεις, ύστερα από διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα για το αν έπρεπε να προφυλακισθούν. Την απόφαση καλείται να λάβει το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρεθύμνου.

Η υπόθεση είχε αποκαλυφθεί το 2009, όταν, έπειτα από ελέγχους κλιμακίου του ταμείου διαπιστώθηκε ότι ζεύγος γιατρών και τρεις φαρμακοποιοί εμπλέκονταν σε πλαστές συνταγογραφήσεις που εκτελούνταν από συγκεκριμένα φαρμακεία, χωρίς οι ασφαλισμένοι-κάτοχοι των βιβλιαρίων να έχουν γνώση ή ενημέρωση για τις παράνομες πράξεις γιατρών και φαρμακοποιών.

zougla.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Ρέθυμνο: Στα κρατητήρια για υπόθεση πλαστών συνταγογραφήσεων"

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news