facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

Επιστολή του Οικουμενικού Πατριάρχη στο Δήμαρχο Διστόμου για το μνημόσυνο των θυμάτων της "Ναζιστικής παραφροσύνης"

Επιστολή - φωτιά κατά της ''ναζιστικής παραφροσύνης'' που εσφαγίασε στις 10 ιουνιου 1944 την Μαρτυρική κωμόπολη του Διστόμου Βοιωτίας έστειλε στον Δήμαρχο κ. Γιάννη Πατσαντάρα ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος με αφορμη την μαύρη επέτειο της Σφαγής μεθαύριο Κυριακή.

Παράλληλα ο Πατριάρχης επικρίνει το Δικαστήριο της Χάγης για την απόφασή του ''μεταφέρον τήν διαπραγμάτευσιν τής υποθέσεως και την συναφή διεκδίκησα τών άποζημιώσεων εις κρατικόν έπίπεδον'' για τους 218 σγαγιασθέντες,.ενώ καλεί ουσιαστικά την Γερμανία να προχωρήσει εκ των υστέρων σε εμπρακτη επανόρθωση και επίδειξη μεταμέλειας για τα θύματα της ''Ναζιστικής παραφροσύνης'', ''ώστε νά δίευκολύνηται ή συμφιλίωσις και ή προαγωγή τοϋ κλίματος συναδελφώσεως μεταξύ άτόμων και κοινωνικών ομάδων''.

Διαβάστε την επιστολη ΕΔΩ

amen.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Επιστολή του Οικουμενικού Πατριάρχη στο Δήμαρχο Διστόμου για το μνημόσυνο των θυμάτων της "Ναζιστικής παραφροσύνης" "

Πολεμική Αεροπορία προς Τουρκία:"Μαζέψτε τα αεροσκάφη σας ,θα καταρριφθούν...κατά λάθος"

Δυσάρεστη έκπληξη για μία τετράδα F 16 της τουρκικής ΠΑ, η οποία κάνοντας ένα από τους συνηθισμένους "ανατολίτικους τσαμπουκάδες" ,μπήκαν στο πεδίο βολής Άνδρου. Μόνο που εκείνη τη στιγμή πλοία του Ελληνικού Στόλου εκτελούσαν βολές με πραγματικά πυρά!

Τα πληρώματα των πλοίων είχαν εγκαίρως εντοπίσει τους "μουσαφίρηδες" και έλαβαν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ταυτόχρονα όμως η Λάρισα ,επιοινώνησε με τους Τούρκους στο Εσκί Σεχίρ τους οποίους και ενημέρωσαν ότι τα F 16 τους ,μπορεί και να καταρριφθούν έστω και χωρίς να το επιδιώκουμε από τις βολές του Ελληνικού ΠΝ.

Οι Τούρκοι πιλότοι ενημερώθηκαν άμεσα,τα μάζεψαν κι έφυγαν

onalert.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Πολεμική Αεροπορία προς Τουρκία:"Μαζέψτε τα αεροσκάφη σας ,θα καταρριφθούν...κατά λάθος" "

Σύλληψη Γερμανού ρεπόρτερ στον Έβρο

Στη σύλληψη 25χρονου Γερμανού ρεπόρτερ που προσπαθούσε να περάσει παράνομα με βάρκα στον Έβρο μαζί με λαθρομετανάστες, για να κάνει έρευνα για το μεταναστευτικό ζήτημα στην Ελλάδα, προχώρησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης στην παρέβρια περιοχή της Ορεστιάδας. Η συγκεκριμένη περιοχή ελέγχεται από τον Στρατό και την ΕΛ.ΑΣ. και για να εισέλθει κάποιος σε αυτή χρειάζεται ειδική άδεια.

Ο 25χρονος Γερμανός βρισκόταν σε βάρκα μαζί με άλλους 13 λαθρομετανάστες και προσπαθούσαν να περάσουν τα σύνορα από την Τουρκία, διασχίζοντας τον ποταμό Έβρο. Τέσσερις από τους παράνομους μετανάστες που βρίσκονταν στην ίδια βάρκα μαζί του, ήταν υπήκοοι Ακτής Ελεφαντοστού, τρεις υπήκοοι Μπαγκλαντές, δύο υπήκοοι Ερυθραίας, δύο υπήκοοι Νιγηρίας και δύο υπήκοοι Σομαλίας.

Σε πρώτη φάση ο νεαρός ρεπόρτερ είχε μεταβεί στην Κωνσταντινούπολη, προκειμένου να κάνει ρεπορτάζ για τη διακίνηση μη νόμιμων μεταναστών στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Μάλιστα, κατέβαλε το ποσό των 200 ευρώ, ως ...παράβολο για να περάσει τα σύνορα, σε διακινητή του οποίου το όνομα δεν αποκαλύφθηκε.

Ο Γερμανός μεταφέρθηκε στην στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ προανάκριση για την υπόθεση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ορεστιάδας.

protothema.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Σύλληψη Γερμανού ρεπόρτερ στον Έβρο "

Εισαγγελική έρευνα για τις ελλείψεις φαρμάκων-αναλώσιμων υλικών στο ΑΧΕΠΑ

Επείγουσα προκαταρκτική έρευνα παρήγγειλε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, διά της εισαγγελέως Πλημμελειοδικών, Ιωάννας Κατσή, μετά από μηνυτήρια αναφορά της διοίκησης του «ΑΧΕΠΑ», λόγω ελλείψεων που παρατηρούνται στο νοσοκομείο σε φάρμακα και αναλώσιμα υλικά.

Οι ελλείψεις αυτές, που οδηγούν σε αδυναμία αντιμετώπισης ορισμένων περιστατικών, συνδέονται με την απόφαση των εταιρειών να διακόψουν τις προμήθειες προς το νοσηλευτικό ίδρυμα λόγω συσσωρευμένων χρεών.

Στόχος της εισαγγελικής έρευνας είναι να διαπιστωθεί εάν από την αναστολή της προμήθειας φαρμάκων και αναλώσιμων υλικών προκύπτει η διάπραξη του αδικήματος της έκθεσης σε κίνδυνο σε βάρος των ασθενών και της παρεμπόδισης αποτροπής κοινού κινδύνου.

Μηνυτήρια αναφορά στην παραπάνω Εισαγγελία κατέθεσε, επίσης, φαρμακαποθήκη, η οποία εξυπηρετεί δεκάδες φαρμακεία της Θεσσαλονίκης, επειδή η προμηθεύτρια εταιρία ανέστειλε την προμήθεια φαρμάκων λόγω χρεών. Και σ' αυτήν την περίπτωση η κ. Κατσή παρήγγειλε προκαταρκτική εξέταση, πάλι σε Πταισματοδίκη, για να διαπιστωθεί εάν στοιχειοθετείται το αδίκημα της παρεμπόδισης αποτροπής κοινού κινδύνου.

protothema.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Εισαγγελική έρευνα για τις ελλείψεις φαρμάκων-αναλώσιμων υλικών στο ΑΧΕΠΑ "

Υπάλληλοι του Γενικού Λογιστηρίου έδιναν συντάξεις σε... νεκρούς

Πρόκειται για δύο γυναίκες, υπαλλήλους της υπηρεσίας συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

Όπως προκύπτει από την έρευνα που διεξάγει το υπουργείο Οικονομικών, σε συνεργασία με την υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, το κόλπο είχε ξεκινήσει το 2010 με πρωταγωνιστές τις δύο γυναίκες υπαλλήλους της υπηρεσίας συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, οι οποίες εντόπιζαν συνταξιούχους που είχαν αποδημήσει, στους λογαριασμούς των οποίων φέρονταν να πίστωναν αναδρομικά από την καταβολή συντάξεων και άλλα ποσά τα οποία όμως στην πραγματικότητα καταβάλλονταν σε δικούς τους λογαριασμούς.

Με αυτό τον τρόπο φέρονται να υπεξαίρεσαν ένα εκατομμύριο ευρώ από τα ταμεία του δημοσίου.

Μάλιστα, η μία από τις δύο υπαλλήλους, παρότι είχε συνταξιοδοτηθεί από τα τέλη του 2011, είχε ζητήσει να πηγαίνει αμισθί στο γραφείο για να διεκπεραιώνει υποθέσεις και άλλες εκκρεμότητες. Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη από την Ελληνική Αστυνομία και την υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Διαβάστε Περισσότερα » " Υπάλληλοι του Γενικού Λογιστηρίου έδιναν συντάξεις σε... νεκρούς "

Ποιοι ήταν οι "Γερμανοτσολιάδες";

Τώρα με τη Χρυσή Αυγή στο …ρίνγκ της πολιτικής ζωής ακούμε όλο και συχνότερα για “Γερμανοτσολιάδες”. Και μια και διαπιστώνουμε ότι νέοι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ακριβώς τι είναι αυτοί καλό είναι να φρεσκάρουμε όλοι τη μνήμη μας. Ακόμη κι αυτοί που ξέρουν καλά αλλά έχουν λόγους να μην θυμούνται.

Τα Τάγματα Ασφαλείας (ή Γερμανοτσολιάδες ή Ταγματασφαλίτες) ιδρύθηκαν το 1943 από την κυβέρνηση-μαριονέτα του Ιωάννη Ράλλη κατά τη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής.

Δημιουργήθηκαν με σκοπό την υποστήριξη των γερμανικών δυνάμεων κατοχής.
Είχαν την υποστήριξη της ακροδεξιάς και των φιλο-ναζί αλλά και άλλων πολιτικών, οι οποίοι ανησυχούσαν για την κυριαρχία και τις φιλοδοξίες του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ.

Τα μέλη των Ταγμάτων Ασφαλείας περιλάμβαναν πρώην αξιωματικούς του στρατού, επίστρατους στρατιώτες, ακροδεξιούς, κοινωνικά απομονωμένους καθώς και τυχοδιώκτες οι οποίοι πίστευαν οτι ο Άξονας θα κερδίσει τον πόλεμο.

Κύρια αποστολή τους η αντιμετώπιση των δυνάμεων του ΕΛΑΣ.

Η δύναμη τους ήταν 22.000 άνδρες, και περιλάμβανε 22 εθελοντικά και 9 ευζωνικά τάγματα.

Διοικητης τους ο αντιστράτηγος των SS Walter Schimana.

Το σχέδιο προέβλεπε επέκτασή τους σ΄ όλη την Ελλάδα αλλά δεν πρόλαβαν.Έδρασαν στην Στερεά Ελλάδα και τη Πελοπόννησο. 

 Τα μέλη των ταγμάτων έμειναν πιστά στους Γερμανούς, ακόμη και όταν η κατοχή άρχισε να καταρέει. Τελευταία αποστολή τους ήταν να απομακρύνουν τις ομάδες του ΕΛΑΣ από τις κύριες οδούς, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφαλής έξοδος των γερμανικών στρατευμάτων από την Ελλάδα!

Μετά την απελευθέρωση, οι ομάδες διαλύθηκαν. Πολλά από τα μέλη τους, δικάστηκαν και καταδικάστηκαν για συνεργασία με τους Γερμανούς. Ο δημιουργός τους, Ιωάννης Ράλλης, καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη για προδοσία και πέθανε στη φυλακή το 1946 .

onalert.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Ποιοι ήταν οι "Γερμανοτσολιάδες"; "

«Κόκκινος συναγερμός» για το μεταναστευτικό

Οι χώρες της Σένγκεν συμφώνησαν για λήψη μέτρων έκτακτης ανάγκης

Οι χώρες μέλη της ζώνης Σένγκεν συμφώνησαν στο Λουξεμβούργο όσον αφορά τη δυνατότητα να επανέλθουν, έστω και κατά τρόπον προσωρινό, οι έλεγχοι στα εθνικά σύνορα κάθε χώρες σε περιστάσεις μεγάλης και ανεξέλεγκτης μεταναστευτικής πίεσης στην εξωτερική τους μεθόριο, ανακοίνωσε η δανική προεδρία της ΕΕ.

Πρόκειται «για ένα ακραίο μέτρο, του οποίου η εφαρμογή υπόκειται σε πολύ αυστηρές συνθήκες», διαβεβαιώνουν οι γαλλικές και γερμανικές αρχές, που εισηγήθηκαν την πρωτοβουλία αυτή.

«Αποδεχθήκαμε τον συμβιβασμό που κατατέθηκε από την δανική προεδρία, διότι μας επιτρέπει να αντιμετωπίσουμε τις σοβαρές καταστάσεις που μπορεί να ενσκήψουν», εξήγησε ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικός Μανουέλ Βαλς, επικαλούμενος τις δυνητικές επιπτώσεις από την κρίση στη Συρία.

«Η κατάσταση στην ελληνο-τουρκική μεθόριο αποδεικνύει πως έχουμε ανάγκη από έναν σαφή μηχανισμό δράσης στη ζώνη Σένγκεν», τόνισε από την πλευρά της η αυστριακή υπουργός Εσωτερικών Γιοχάνα Μίκι-Λάιτνερ.

Τα κράτη έχουν ήδη την δυνατότητα να επαναφέρουν τους ελέγχους στα σύνορά τους για λόγους ασφάλειας και δημοσίας τάξης. Η Πορτογαλία ήδη το έχει πράξει το 2010 στα πλαίσια της διεξαγωγής του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου.

Μολαταύτα, σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει πρόβλεψη για καταστάσεις ανεξέλεγκτου μεταναστευτικού ρεύματος, που θα προκαλούσε μία κατάρρευση στον μηχανισμό των ελέγχων στα εξωτερικά σύνορα της ζώνης του Σένγκεν.

Η σημερινή συμφωνία δεν προκάλεσε ιδιαίτερη ευφορία στην ευρωπαία επίτροπο Εξωτερικών Υποθέσεων Σεσίλια Μάλμστρεμ: «δεν είναι ένας ευρωπαϊκός μηχανισμός», κατήγγειλε η ίδια. «Αυτή η συμφωνία μας αφήνει στο έλεος των λαϊκιστικών πιέσεων» στο εσωτερικό των κρατών μελών, πρόσθεσε.

Το Ευρωκοινοβούλιο κατήγγειλε επίσης την «μονομερή» απόφαση των υπουργών Εσωτερικών: «η ελεύθερη διακίνηση στον άνευ εσωτερικών συνόρων χώρο αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ΕΕ», τόνισε ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς.

«Απέναντι σε καταστάσεις κρίσεως, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, τα κράτη μέλη του Σέγκεν πρέπει να μπορούν να ξαναβρούν την κυριαρχία τους», απάντησε ο Γάλλος υπουργός, υπογραμμίζοντας πως «σε τέτοιες περιστάσεις τα κράτη θα πρέπει να αποφασίζουν από κοινού και όχι με τρόπο μονομερή».

«Η συμφωνία προσδίδει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον ρόλο που αρμόζει να είναι δικός της και διατηρεί τις δυνατότητες των κρατών σε τομείς που είναι εξόχως ευαίσθητοι», πρόσθεσε.

«Η τελική απόφαση εναπόκειται στα κράτη μέλη, διότι εμείς είμαστε υπεύθυνοι για την ασφάλεια των πολιτών μας. Είναι πολύ σημαντικό για όλους τους υπουργούς Οικονομικών», τόνισε από την πλευρά του ο Γερμανός ομόλογός του Χανς –Πέτερ Φρίντριχ.

newsbeast.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " «Κόκκινος συναγερμός» για το μεταναστευτικό "

Economist: «Η Γερμανία βυθίζει την παγκόσμια οικονομία»

Σύντομα η πολιτική της Γερμανίας θα στραφεί εναντίον της. Τη στάση της Γερμανίδας Καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ και την πολιτική της χώρας της που «βυθίζει» την παγκόσμια οικονομία, σχολιάζει με ένα καυστικό δημοσίευμα ο Economist στο προσεχές τεύχος του.

Το εξώφυλλο της βρετανικής εφημερίδας απεικονίζει το τάνκερ «Παγκόσμια Οικονομία» που βυθίζεται και έναν επιβαίνοντα να παρακαλά τη γερμανίδα καγκελάριο να «βάλει μπρος τις μηχανές».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η παραπαίουσα ανάπτυξη και ο κίνδυνος καταστροφής στην οικονομία έχει βάλει σε δύσκολο δρόμο την παγκόσμια οικονομία. Ακόμα και οι αναδυόμενες οικονομίες «έχουν χτυπήσει στον τοίχο», σημειώνει το «editorial».


Η αποδυνάμωση του ευρώ και το χάος από μία ενδεχόμενη ελληνική έξοδο από το κοινό νόμισμα, οι διαφωνίες των πολιτικών και τα λιγοστά πυρομαχικά που έχουν οι κεντρικές τράπεζες, στήνουν ένα δύσκολο σκηνικό.


«Είναι τώρα στα χέρια των Ευρωπαίων πολιτικών να αντιμετωπίσουν οριστικά και αποφασιστικά το θέμα του ευρώ», τονίζεται και προστίθεται πως η πειστική λύση δεν εγγυάται ομαλότητα στην παγκόσμια οικονομία. «Η αδυναμία εξεύρεσης εγγυάται την οικονομική τραγωδία» επισημαίνεται.


Παράλληλα ο Economist βλέπει ότι αναμφίβολά έγιναν λάθη στην Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ιρλανδία αλλά και από τους πιστωτές τους. «Η εμμονή στην λιτότητα και τα πακέτα διάσωσης που αποδείχτηκαν ημίμετρα, η καθυστέρηση της τραπεζικής ενοποίησης έφεραν το ευρώ κοντά στην καταστροφή με μεγάλες ευθύνες του Βερολίνου» λέει ο Economist.


«Τι μπορεί να γίνει τώρα; Η πεποίθηση της Μέρκελ ότι η λιτότητα και η μη παροχή πακέτων βοήθειας θα φέρει τη μεταρρύθμιση της Ευρώπης αρχίζει να κοστίζει όλο και περισσότερο. Ακόμη όλο και λιγότερο πιθανή φαίνεται η δυνατότητα της Γερμανίας να τη βγάλει καθαρή από την κρίση» αναφέρει ο Economist.


Καταλήγοντας το δημοσίευμα αναφέρεται ότι χρειάζεται πλέον ένα σαφές και συγκεκριμένο σχέδιο πριν από τη Σύνοδο Κορυφής της 28ης Ιουνίου ακόμα και νωρίτερα αν το αποτέλεσμα των εκλογών στην Ελλάδα τρομάξει τις αγορές.


Το κόστος για την ίδια την Μέρκελ μπορεί να είναι η δυσαρέσκεια στο εσωτερικό αλλά τα οφέλη μπορεί να έρθουν και πάλι γιατί θα έχει αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη και «η παγκόσμια οικονομία θα έχει κάνει ένα τεράστιο βήμα μακριά από την καταστροφή». «Κυρία Μέρκελ είναι στο χέρι σας», καταλήγει ο Economist.

defencenet.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Economist: «Η Γερμανία βυθίζει την παγκόσμια οικονομία» "

Spiegel: "Το ευρωπάρτι τελείωσε για την Γερμανία"

"Η γερμανική οικονομία τώρα δείχνει ότι τελικά είναι ευάλωτη στην κρίση του ευρώ και η καγκελάριος Μέρκελ θα χρειαστεί να κάνει θυσίες για να μην στραγγαλίσει κια την γερμανική οικονομία η κρίση» εκτιμά σε άρθρο του το γερμανικό περιοδικό Spiegel. Όπως αναφέρεται, «η ακμάζουσα οικονομία της Γερμανίας και τα χαμηλά ποσοστά ανεργίας προστάτευσαν τη χώρα από την κρίση του ευρώ της ευρωπαϊκής περιφέρειας. Αυτή η περίοδος, όμως, έχει παρέλθει».

Ο δείκτης DAX καταγράφει σημαντικές απώλειες τις τελευταίες δέκα ημέρες, σημειώνοντας πτώση 16%. «Έφτασε η κρίση, που για πολύ καιρό είχε αφήσει τη Γερμανία ανέγγιχτη, και στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης;» αναρωτιέται το Spiegel και συνεχίζει: «Πρόκειται για μόνο ένα προειδοποιητικό σημάδι, όπως ακριβώς συνέβη και το περασμένο καλοκαίρι, όταν ο DAX έπεσε κατά 30% μέσα σε λίγες εβδομάδες, πυροδοτώντας ένα κύμα πολιτικολογίας».

Σύμφωνα με το περιοδικό, οι Γερμανοί πίστευαν ότι η κρίση πάντα αφορούσε τους άλλους: τους Έλληνες, τους Πορτογάλους, τους Ισπανούς και τους Ιταλούς. Περίμεναν ότι όσοι δεν είχαν έλεγχο των οικονομικών τους θα έπρεπε να ακολουθήσουν το γερμανικό οικονομικό μοντέλο. «Σε μία θάλασσα μιζέριας, η Γερμανία ήταν ένα νησί της ευτυχίας» αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, σταδιακά γίνεται εμφανές ότι αυτό δεν πρόκειται να συνεχιστεί. «Το χρηματιστήριο είναι μόλις ένας δείκτης. Τον Μάιο ο δείκτης Ifo σημείωσε πτώση για πρώτη φορά σε μισό χρόνο. Ακόμη και η παραδοσιακά «κακομαθημένη» από την επιτυχία αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας που βασίζεται στις εξαγωγές, κατέγραψε σημαντικές απώλειες τον Μάιο.

Σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα τον περασμένο χρόνο, η εσωτερική παραγωγή έπεσε κατά 17%, ενώ οι εξαγωγές κατά 13%. Αν και το 2011 ήταν ένας πολύ καλός χρόνος για τη βιομηχανία, φαίνεται ότι η ευρωπαϊκή κρίση στις πωλήσεις αυτοκινήτων τελικά έφθασε και στη Γερμανία. Οι γερμανικές εταιρείες φοβούνται ότι η κρίση, που ξεκίνησε από τα προάστια της Ευρώπης θα φθάσει και σε αυτές» γράφει το Spiegel.
Το γεγονός ότι η Γερμανία δεν είχε αισθανθεί μέχρι τώρα τους κλυδωνισμούς από την κρίση στην Ευρώπη οφειλόταν στις αναδυόμενες αγορές, όπως εκείνη της Κίνας, της Ινδίας, της Βραζιλίας και της Ρωσίας. «Αλλά και εκεί τα πράγματα δείχνουν να κατακάθονται. Ο ρυθμός ανάπτυξης της κινεζικής οικονομίας μειώνεται, ενώ η Ρωσία αισθάνεται τα αποτελέσματα της κρίσης με τη μορφή της νομισματικής αστάθειας. Ας μην αναφέρουμε τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Το πάρτι για τη Γερμανία μπορεί να τελειώσει σύντομα» εκτιμά το γερμανικό περιοδικό.

Η λύση; «Η διάσωση του ευρώ απαιτεί οι ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, να απεμπολήσουν περισσότερη κυριαρχία και να δεχθούν περισσότερες κοινές αποφάσεις. Σε τελική ανάλυση, απαιτεί από τις χώρες της ευρωζώνης να είναι συλλογικά υπεύθυνες για τα χρέη τους» καταλήγει το δημοσίευμα.

defencenet.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Spiegel: "Το ευρωπάρτι τελείωσε για την Γερμανία" "

Πώς το Δημόσιο θα "τσιμπήσει" τα ανασφάλιστα Ι.Χ.

Στα 2 εκατομμύρια έφτασαν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με τον αριθμό τους να αυξάνεται καθημερινά και το ελληνικό Δημόσιο να χάνει τουλάχιστον 60 εκατ. ευρώ από το φόρο του 10% στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Και ενώ στο παρελθόν η Ελλάδα είχε ποσοστό 12% στα ανασφάλιστα ΙΧ, που ήταν το μεγαλύτερο μεταξύ των χωρών της ΕΕ -με δεύτερη την Αγγλία και ποσοστό 6,5%- σήμερα με στόλο 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων τα ανασφάλιστα έχουν φτάσει τα 2 εκατομμύρια.

Και όμως λύση υπάρχει να εντοπιστούν άμεσα όλα τα ανασφάλιστα ΙΧ, και η ασφαλιστική αγορά περιμένει μία υπουργική απόφαση για να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Είναι απλά η διασταύρωση των οχημάτων τα οποία πληρώνουν τέλη με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Όπως λέει στο Capital.gr ο κ. Κώστας Μπερτσιάς, πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, η Επιτροπή που συστάθηκε με πρωτοβουλία του υπουργείου Οικονομικών και στην οποία συμμετείχαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς και η Τράπεζα Ελλάδας, κατέληξε σε ένα πλάνο δράσης για να μηδενιστεί ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων.

Το σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία μίας ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων, στην οποία θα καταχωρηθούν όλα τα κυκλοφορούντα οχήματα με βάση τα τέλη κυκλοφορίας που εκδίδουν κάθε χρόνο οι Εφορίες (στοιχεία ΚΕΠΥΟ). Παράλληλα οι ασφαλιστικές εταιρείες θα ενημερώνουν την ηλεκτρονική βάση με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που εκδίδουν.

Η διασταύρωση θα είναι άμεση και έτσι θα μπορούν να εντοπίζονται όσα οχήματα κυκλοφορούν χωρίς ασφάλεια, και αν ο ιδιοκτήτης δεν συμμορφωθεί σε εύλογο διάστημα η ποινή θα είναι η αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα είναι υποχρεωμένες να ενημερώνουν διαρκώς αυτή τη βάση δεδομένων, για κάθε νέο συμβόλαιο που συνάπτουν ή για κάθε συμβόλαιο που καταργείται.

Για να μπει σε εφαρμογή η ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα διασταύρωσης των στοιχείων, θα πρέπει να εκδοθεί υπουργική απόφαση, ή να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση, κάτι που θα γίνει πιθανόν μέσα στο φθινόπωρο, από τη νέα κυβέρνηση.

Ακόμα ο κ. Μπερτσιάς παραδέχεται ότι τον τελευταίο χρόνο υπάρχει σημαντική επιδείνωση στα ποσοστά των ανασφάλιστων, αφού πολλοί οδηγοί -και κυρίως στην επαρχία- δεν έχουν ανανεώσει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια τους για καθαρά οικονομικούς λόγους.

«Δυστυχώς ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι σε περίπτωση δυστυχήματος (θάνατος), η αποζημίωση έχει οριστεί στο 1εκατ. ευρώ, που σημαίνει οικονομική καταστροφή για τον ανασφάλιστο οδηγό. Το ρίσκο που παίρνει κάποιος που κυκλοφορεί μα ανασφάλιστο ΙΧ είναι τεράστιο μπροστά στο κόστος που έχει σήμερα ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο».

capital.gr
Διαβάστε Περισσότερα » " Πώς το Δημόσιο θα "τσιμπήσει" τα ανασφάλιστα Ι.Χ. "

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news