facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Αττική: Ανεξαρτητοποίηση συμβούλου με καταγγελίες κατά Σγουρού

Σε σοβαρές καταγγελίες κατά του περιφερειάρχη Γιάννη Σγουρού τον οποίο κατηγορεί ότι διοικεί με την «τακτική της ομαδοποίησης, "της παρέας"» και με έμμισθους... συμβούλους «που έχουν παραπεμφθεί στη Δικαιοσύνη και για ποινικά αδικήματα» προχώρησε ο περιφερειακός σύμβουλος της πλειοψηφούσας παράταξης Κώστας Καψής με δήλωση ανεξαρτητοποίησής του.

Ο κ. Καψής που εκλέγεται για πέμπτη συνεχόμενη φορά στα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (τρεις φορές δημοτικό σύμβουλο Αθήνας, μία Νομαρχιακό και από το 2010 Σύμβουλο Κεντρικού Τομέα Περιφέρειας Αττικής) κάνει λόγο για «έλλειμμα δημοκρατίας αξιοκρατίας και, φυσικά, πολιτικό πρόβλημα, που με ωθεί σ' αυτή την καθαρά πολιτική πράξη της ανεξαρτητοποίησής μου».

Υπενθυμίζεται πριν μερικούς μήνες με αφορμή το σκάνδαλο των 8,5 εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της είχε παραιτηθεί από τη θέση της εντεταλμένης συμβούλου τουρισμού η, επίσης, περιφερειακή σύμβουλος της παράταξης Σγουρού, Άννα Ροκοφύλλου.

Το πλήρες κείμενο της δήλωσης ανεξαρτητοποίησης του κ. Κώστα Καψή είναι το εξής:

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΓΟΥΡΟΥ

Κύριε Πρόεδρε

του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής,

Σεβόμενος τους δημοκρατικούς πολίτες της Αθήνας που για πέμπτη συνεχόμενη φορά με εκλέγουν στα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (τρεις φορές δημοτικό σύμβουλο Αθήνας, μία Νομαρχιακό και από το 2010 Σύμβουλο Κεντρικού Τομέα Περιφέρειας Αττικής, δηλώνω ότι ανεξαρτητοποιούμαι από την πλειοψηφούσα παράταξη "ΑΤΤΙΚΗ", διατηρώντας την ιδιότητα του Περιφερειακού Συμβούλου που μου έχουν δώσει οι πολίτες της Αθήνας.

Δηλώνω ότι δεν ανήκω πλέον στην παράταξη και ότι θα ψηφίζω σύμφωνα με τα υπό του Ν 3852/2010 άρθρ. 68 & 2 οριζόμενα. Φυσικά, δεν μέμφομαι κανένα σύμβουλο της πλειοψηφούσας παράταξης για τη στάση του σε σύγκριση με την επιλογή μου. Είμαστε διαφορετικοί στις αφετηρίες, στις πορείες, στην ιστορία, στην αντοχή, την ανοχή, στα πιθανολογούμενα προσωπικά οφέλη. Φυσικά τους λόγους - που είναι κοινό μυστικό μεταξύ αρκετών συμβούλων - τους γνωρίζετε και δεν έχω δικαίωμα να τους αποκρύπτω και αποσιωπώ.

Κάποιους εξ αυτών των λόγων τους εξέθετα στις τοποθετήσεις μου στα περιφερειακά συμβούλια και στις συνεδριάσεις της παράταξης, τις μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού στα δύο χρόνια λειτουργίας μας.

Η από τον Περιφερειάρχη τακτική της ομαδοποίησης, "της παρέας", οι προσλήψεις συμβούλων εμμίσθων που έχουν παραπεμφθεί στη Δικαιοσύνη και για ποινικά αδικήματα, η πρόσληψη έμμισθου συμβούλου που διαλαλεί ότι μας "διόρισε" στο ψηφοδέλτιο (λίγο ακόμα και ότι μας εξέλεξε) - τη στιγμή που πλήθος εργαζομένων, για μια απλή ένορκη διοικητική εξέταση (Ε.Δ.Ε.) θα βρεθούν στο δρόμο - και άλλα πολλά αποδεικνύουν ότι υπάρχει έλλειμμα δημοκρατίας, αξιοκρατίας και, φυσικά, πολιτικό πρόβλημα, που με ωθεί σ' αυτή την καθαρά πολιτική πράξη της ανεξαρτητοποίησής μου.

Είμαι πεπεισμένος - βοηθούντων σ΄αυτό της πολυετούς πορείας μου στη Δημόσια Διοίκηση και της θητείας μου στα αυτοδιοικητικό της Αθήνας - ότι πράττω αυτό που η συνείδησή μου επιτάσσει.

Με τιμή,

Κωνσταντίνος Καψής

Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικού Τομέα

aftodioikisi

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news