facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Δεκαετής φυλάκιση με αναστολή στους κατηγορούμενους για τις πυρκαγιές του 2007


Δέκα χρόνια με αναστολή επιβλήθηκαν στον πρώην Νομάρχη Ηλείας και νυν αντιπεριφερειάρχη Χαράλαμπο Καφύρα καθώς και στους Σοφία Νικολοπούλου (ηλικιωμένη που φέρεται να προκάλεσε τη φωτιά), Πανταζή Χρονόπουλου (πρώην δήμαρχος Ζαχάρως), Παναγιώτη Τσούρα (πυροφύλακας Μίνθης) για τις φονικές πυρκαγιές στην Ηλεία το καλοκαίρι του 2007 που κόστισαν τη ζωή σε 36 ανθρώπους.

Να σημειωθεί πως επιβλήθηκαν οι ανώτερες ποινές που προβλέπονται για το βαθμό πλημμελήματος.

Στον Νίκο Μιχαλόπουλο, τον διοικητή του πυροσβεστικού κλιμακίου Κρεστένων, επιβλήθηκαν πέντε χρόνια με αναστολή.

Ο Εισαγγελέας πρότεινε τη μη καταδίκη (αθώωση ουσιαστικά) του έκτου κατηγορούμενου, Φώτη Παππά (υπαρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος).

Μετά το τέλος της δίκης ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας, Χαράλαμπος Καφύρας, δήλωσε τα εξής :

«Σέβομαι την απόφαση του δικαστηρίου, αλλά επιμένω ότι είμαι αθώος και αυτή μου η αθωότητα θα αποδειχθεί στο Εφετείο, διότι άλλωστε με την ίδια απόφαση του δικαστηρίου έχουν εκπέσει οι περισσότερες των εναντίον μου κατηγοριών. Εγώ, έχω ήσυχη τη συνείδηση μου, πιστεύω ότι έκανα και κάνω ότι μπορώ για τον Νομό αυτόν που αγαπώ, έκανα το καθήκον μου, πάλεψα όσο μπορούσα με τις δυνάμεις που είχε η τότε Νομαρχία και ότι έκανα το ανθρωπίνως δυνατό για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών του 2007. Οι δικαστικές αποφάσεις είναι σεβαστές είτε μας αρέσουν είτε όχι. Οι αποφάσεις των δικαστηρίων είναι έργο ανθρώπων .

Επειδή "ανθρώπινον το σφάλλειν", στα κράτη δικαίου προβλέπεται επανέλεγχος της πρωτόδικης απόφασης για να διορθώνονται τα ενδεχόμενα δικαστικά σφάλματα και δικαστικές πλάνες. Θα συνεχίσω τον δικαστικό αγώνα και πιστεύω ότι στο Εφετείο θα αποκαλυφθεί ολόκληρη η αλήθεια και θα αποδειχτεί η αθωότητα μου».

Νωρίτερα, η έδρα είχε προτείνει:

Στον Χαράλαμπο Καφύρα και τη Σοφία Νικολοπούλου:
42 μήνες για εμπρησμό δάσους
30 μήνες για εμπρησμό εξ αμελείας
30 μήνες για κάθε θάνατο (30x36=1080 μήνες)

Συνολικά 96 χρόνια

Στον Πανταζή Χρονόπουλο και τον Παναγιώτη Τσούρα:

48 μήνες για εμπρησμό δάσους
36 μήνες για εμπρησμό εξ αμελείας
36 μήνες για κάθε θάνατο (36x36=1296 μήνες)

Συνολικά 115 χρόνια

Στον Νίκο Μιχαλόπουλο:

30 μήνες για κάθε θάνατο τριών πυροσβεστών (30x3= 90 μήνες)

Συνολικά 7,5 χρόνια

Διαβάστε περισσότερα εδώ

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news