facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Παπαντωνίου: Διαψεύδει δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας για τη σύζυγό του

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι «πέρασαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από λογαριασμό της συζύγου του».

Ο πρώην υπουργός επί των... κυβερνλησεων ΠΑΣΟΚ, Γιάννος Παπαντωνίου, διαψεύδει με δήλωσή του δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας ότι «πέρασαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από λογαριασμό της συζύγου του».

«Με οργή και αγανάκτηση διαψεύδω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα απίστευτα ψεύδη και τις κακοήθειες κυριακάτικης εφημερίδας ότι δήθεν πέρασαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από λογαριασμό τάχα της συζύγου μου.

Η εργολαβία λάσπης και χυδαιότητας εναντίον μου και σε βάρος της συζύγου μου συνεχίζεται. Θα απαντήσω στους συκοφάντες μου με όλα τα μέσα που έχω στη διάθεσή μου», αναφέρει στην δήλωσή του ο Γ. Παπαντωνίου.

epikaira

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news