facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

«Αδυνατώ να προπληρώσω τα φάρμακα καρκινοπαθών»

Πρωί Παρασκευής ασφαλισμένος του ΕΟΠΥΥ, γνωστός πελάτης μπαίνει στο φαρμακείο. Ως βαριά πάσχων χρήζει άμεσης θεραπείας από 4 ενέσιμα σκευάσματα mabthera συνολικής αξίας περίπου 5.000€. Η κυρία απευθύνθηκε σε ένα από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, από τα οποία γίνεται πλέον αποκλειστικά η προμήθεια των συγκεκριμένων φαρμάκων υψηλού κόστους. Δεν το είχαν και ούτε μπορούν να το φέρουν της είπαν. Το ίδιο έγινε και στο νοσοκομείο της περιοχής. Της σφράγισαν τη συνταγή με το γνωστό «ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ».

Επόμενη κίνηση είναι να αποτανθεί σε ιδιωτικό φαρμακείο, όπως και έγινε. Ήρθε λοιπον σε μένα. Σε επικοινωνία μου με την εταιρεία που τα προμηθεύει (ROCHE) μου ζητήθηκε να προκαταβάλω (!) τα χρήματα και μετά να μου αποσταλούν τα φάρμακα για να τα δώσω στον βαριά πάσχοντα ασθενή. Δυστυχώς αδυνατώ να βάλω από την τσέπη μου αυτό το μεγάλο ποσό και να πληρωθώ από τον ΕΟΠΥΥ πολλούς μήνες αργότερα. Εξήγησα στην κυρία με πραγματικά βαθειά μου λύπη την κατάσταση. Έδειξε κατανόηση. Το σάπιο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

Οι οφειλές είναι μεγάλες ενώ συσσωρεύονται συνεχώς νέα χρέη. Θυμίζω ότι ήδη μου οφείλονται περσινά χρήματα από ΟΠΑΔ και άλλα ταμεία. Αλλά και για φέτος μου οφείλονται ο Μάιος, ο Ιούνιος καθώς και ο τρέχοντας Ιούλιος. Τα χρήματα όμως για τα φάρμακα που αγόρασα (τα οποία ήδη έχουν παραλάβει οι ασφαλισμένοι) τα έχω πληρώσει με προσωπικά μου έξοδα στους προμηθευτές, αφού πλέον πληρώνω μετρητοίς. Επίσης ήδη ξεκίνησα να πληρώνω φόρο εισοδήματος για το 2011 καθώς και ΦΠΑ για εισοδήματα που δεν έχω ακόμα εισπράξει ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ

Ως φαρμακοποιοί, αδυνατούμε να παίρνουμε στις πλάτες μας το βάρος της φαρμακευτικής περίθαλψης του ελληνικού λαού. Δε γίνεται εξ ονόματός μας να ασκείται κοινωνική πολιτική. Δε γνωρίζω αν και πώς μπορεί να διορθωθεί η παρούσα κατάσταση. Τα σημάδια είναι μάλλον απαισιόδοξα, αφού αντί για επιπλέον χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ που αιμορραγεί, ζητούνται από την τρόικα επιπλέον περικοπές στην υγεία.

Τα ΜΜΕ θα ασχοληθούν με το θέμα μόνο αν ξεκινήσουν οι κινητοποιήσεις μας. Τότε και μόνο τότε θα σκεφτούν και πάλι τον ταλαίπωρο τον ασφαλισμένο που δε θα έχει λεφτά να πάρει τα φάρμακά του... Ως φαρμακοποιοί ζούμε στο πετσί μας αυτή την κατάσταση. Σήμερα δεν ασχολείται κανείς για να μην φτάσουμε στη φάση κινητοποιήσεων. Γνωρίζουμε πολύ καλύτερα τα προβλήματα γι'αυτό και προειδοποιούμε. Εδώ και καιρό κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου.

Δώστε λύση στο πρόβλημα!

farmakopoioi

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news