facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Σαμαράς: Ο κ. Τσίπρας μου ζητά να δεχθώ την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ

«Οι εταίροι μας με την αποδοχή της επιστολής μου αποδέχθηκαν τις μεταρρυθμίσεις» είπε προσθέτοντας ότι «ο κ. Τσίπρας ζητά να απομονώσει την Ελλάδα από παντού. Ζητά την έξοδο από το ευρώ και τη χρεοκοπία της χώρας».

«Η προσπάθεια της ΝΔ θέλει να οδηγήσει τη χώρα σε πορεία ανάπτυξης» είπε ακόμα ο πρόεδρος της ΝΔ.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας δήλωσε αναλυτικά:

«Εξήγησα στον κ. Τσίπρα ότι οι όροι που έθεσε δεν οδηγούν σε επαναδιαπραγμάτευση της πολιτικής του Μνημονίου, αλλά σε μονομερή καταγγελία της και άμεση πτώχευση της χώρας.

Του επανέλαβα ότι είμαι διατεθειμένος να στηρίξω μια κυβέρνηση Σωτηρίας με τη συμμετοχή όλων, με στόχο την παραμονή της χώρας στο ευρώ και την αλλαγή της πολιτικής του Μνημονίου.

Του είπα ότι είμαι διατεθειμένος να δώσω ανοχή ακόμα και σε μια κυβέρνηση μειοψηφίας, χωρίς τη δική μας συμμετοχή, με απαρέγκλιτο όρο την παραμονή μας στο ευρώ.

Του επεσήμανα, ότι με την επιστολή που έστειλα στους δανειστές μας έθεσα για πρώτη φορά επίσημα αυτό που ως τότε δεν είχε τολμήσει να θέσει κανείς: Την ανάγκη αλλαγών - τροποποιήσεων - στην οικονομική πολιτική, ώστε να υπάρξει ανάκαμψη και να σταματήσει η ανεργία.

Αυτό που ως πρόσφατα πολλοί μας έλεγαν ότι «δεν γίνεται»… Και οι εταίροι μας, με την αποδοχή της επιστολής μου εκείνης, το αποδέχθηκαν! Είναι λοιπόν, ένα «κεκτημένο» για την Ελλάδα, όχι κάτι που θα ’πρεπε να πάρουμε πίσω.

Ο Ελληνικός λαός ψήφισε δύο πράγματα: παραμονή στο ευρώ και αλλαγή πολιτικής. Αυτή τη στιγμή, σε αυτά τα δύο αιτήματα καταφέραμε να έχουμε τη συμπαράταξη και πολλών άλλων ευρωπαϊκών κρατών. Εκεί, λοιπόν, πρέπει να επιμείνει η Ελλάδα.

Ο κ. Τσίπρας με την καταγγελία της σύμβασης ζητά κάτι εντελώς διαφορετικό, που απομονώνει την Ελλάδα από παντού. Δεν μου ζητά ο κ. Τσίπρας να αποσύρω την υπογραφή μου! Μου ζητά να δεχθώ την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και τη χρεοκοπία της χώρας. Κι αυτό δεν πρόκειται να το κάνω.

Αλλά η προσπάθεια της Νέας Δημοκρατίας δεν είναι μόνο να αποφύγουμε τα χειρότερα. Είναι να οδηγήσουμε τη χώρα μέσα από απαραίτητες μεταρρυθμίσεις και αλλαγές, σε πορεία Ανάπτυξης.

Γιατί αυτή είναι η μόνη επιλογή που μπορεί να μας βγάλει από το Μνημόνιο! Και είμαστε η μόνη παράταξη που έχει Σχέδιο για την επιλογή αυτή».

tanea.gr

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news