facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Νοσοκόμα δωρίζει το νεφρό της σε ασθενή!

«Έχω μία τρίτη μαμά πλέον», λέει ο νεαρός.

Νέο νόημα στη φράση «δώρο ζωής» έδωσε η νοσοκόμα Άλισον Μπέιτσον που δώρισε το ένα της νεφρό σε έναν ασθενή την περασμένη εβδομάδα. Δέκτης ήταν ο 23χρονος Κλέι Τάμπερ που πάσχει από ένα σπάνιο σύνδρομο και νοσηλευόταν σε νοσοκομείο της Ατλάντα, όπου και γνώρισε τη 48χρονη νοσοκόμα.

«Άρχιζα μόλις τη ζωή μου, άρχιζα την καριέρα μου, ήθελα να κάνω πρόταση γάμου στην αγαπημένη μου και μετά έπρεπε να αντιμετωπίσω όλο αυτό, ήταν σύγχυση», λέει ο Τάμπερ για τη στιγμή που διαγνώστηκε με την ασθένεια αυτή.

«Ένιωσα να με αφορά γιατί έχω παιδιά ανάμεσα στις ηλικίες 16 και 27. Δεν ήταν δίκαιο», λέει η Μπείτσον για τη γνωριμία της με τον Τάμπερ.

Σταδιακά η νοσοκόμα ήρθε κοντά με την οικογένεια του νεαρού, αποτελούσε στήριγμα για τη μητέρα του και βοηθούσε τις ώρες εκτός της βάρδιάς της.

Ένα χρόνο μετά την πρώτη νοσηλεία του, ο Τάμπερ μπήκε στη λίστα αναμονής για μόσχευμα. Ενώ η μητέρα του άρχισε να υποβάλλεται σε εξετάσεις για να δει αν θα μπορούσε ο οργανισμός του να κάνει δεκτό δικό της νεφρό, η Μπέιτσον προσφέρθηκε να δωρίσει εκείνη το μόσχευμα.

«Το συζήτησα με τον άνδρα μου, έχουμε την ίδια ομάδα αίματος, τα παιδιά μας έχουν μεγαλώσει και είναι υγιή, είμαι κι εγώ υγιής, οπότε σκέφθηκα "γιατί όχι;"», δήλωσε η Μπέιτσον.

Η επέμβαση έγινε την περασμένη εβδομάδα και πλέον και οι δύο αναρρώνουν καλά.

«Έχω πλέον μία τρίτη μητέρα, τη δική μου, την πεθερά μου και την Άλισον», λέει ο Κλέι.

newsbeast.gr

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news