facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ο βουλευτής Μιχάλης Μπεκίρης ζητεί μείωση στα τέλη κυκλοφορίας

Η αύξηση του ποσού των τελών κυκλοφορίας έχει οδηγήσει στη μείωση των εσόδων, αφού εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες κατέθεσαν πινακίδες (και θα συνεχίσουν έως τις 13 Ιανουαρίου), μην μπορώντας να αντεπεξέλθουν στα δυσβάσταχτα κόστη. Επιπλέον οι έκτακτες εισφορές, τα ασφάλιστρα, οι υψηλές τιμές των καυσίμων και τα νέα τεκμήρια έχουν οδηγήσει του Έλληνες σε... ακινητοποίηση των οχημάτων τους αλλά και απαξίωση της περιουσίας τους, γεγονός που ορισμένοι δεν έχουν ακόμα καταλάβει.

Εξαίρεση φαίνεται πως αποτελεί ο Αχαιός βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υφυπουργός Μιχάλης Μπεκίρης, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή και στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου ρωτά τον υπουργό Οικονομικών εάν υπάρχει πρόθεση να εξεταστεί τυχόν μείωση των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Επίσης ζητεί από τον αρμόδιο υπουργό να κάνει γνωστό με ποιο τρόπο θα καλυφθεί η «μαύρη τρύπα» στην οικονομία μετά τη μαζική κατάθεση πινακίδων.

O Αχαιός βουλευτής Μιχάλης Μπεκίρης


Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
«Δεν έχει προηγούμενο ο αριθμός των πολιτών που σπεύδουν στις κατά τόπους εφορίες τις τελευταίες ημέρες για να παραδώσουν τις πινακίδες από τα αυτοκίνητά τους, καθώς αδυνατούν να πληρώσουν τα εκ νέου αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για το 2012.
Όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καταθέτουν τις πινακίδες τους, αφού το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου τους, ιδίως εάν συνυπολογίσει κανείς και την τιμή της βενζίνης αλλά και την έκτακτη εισφορά για τα οχήματα άνω των 1.928 κυβικών έως το 2014, καθιστά απαγορευτική τη χρήση των οχημάτων τους. Στην πλειοψηφία πρόκειται για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που αδυνατούσαν να πληρώσουν τα υπέρογκα "πράσινα" τέλη, αφού σε αρκετές περιπτώσεις το κόστος ξεπερνούσε κατά πολύ την αξία του αυτοκινήτου.

Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν πως μέχρι τις 30 Νοεμβρίου του 2011 καταγράφηκε συνολική αύξηση των καταθέσεων πινακίδων, στις ανά την Ελλάδα Δ.Ο.Υ, που αγγίζει και το 200% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010, ενώ οι επικεφαλής των Εφοριών εκτιμούν πως μέχρι το τέλος της προθεσμίας θα σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων. Κατόπιν αυτών και με δεδομένο ότι με τη μαζική κατάθεση πινακίδων έχει δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, αφού περίμεναν έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας και τώρα χάνουν όχι μόνο τα έσοδα των τελών, αλλά έσοδα από τα καύσιμα, Φ.Π.Α. από ασφάλιστρα και πολλά ακόμα που μπαίνουν έμμεσα ή άμεσα στα κρατικά ταμεία, ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο αρμόδιος Υπουργός: 1. Από πού και με ποιον θα καλυφθούν τα χρήματα της μαύρης τρύπας που δημιουργείται από τη μαζική κατάθεση πινακίδων; 2. Μήπως πρέπει να επανεξεταστεί το θέμα των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων; 3. Μήπως πρέπει να μειωθούν τα ''πράσινα τέλη''; 4. Έχει υπολογισθεί πόσα χρήματα χάνει το Ελληνικό Δημόσιο από την αλόγιστη πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση στο θέμα των τελών κυκλοφορίας».

zougla.gr

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news