facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

«Δεν έχω να πληρώσω το χαράτσι»...

"Δεν πλήρωσα ούτε έκτακτη εισφορά"
Η Δήμητρα Παπανδρέου δεν πλήρωσε ούτε έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ, όπως δήλωσε σε πρωινή εκπομπή, καθώς τα χρήματα που έπρεπε να πληρώσει ήταν πάρα πολλά και δεν τα διέθετε. Μιλώντας σε πρωϊνή εκπομπή, η σύζυγος του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ αποκάλυψε ακόμα πως είναι μόνη της στην προσωπική της ζωή.


«Δεν πλήρωσα ούτε έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ. Μου ήρθε χαράτσι 20.000 ευρώ για τα σπίτια που έχουν μείνει απούλητα. Νομίζετε ότι έχω τη δυνατότητα να πληρώσω αυτό το νούμερο; Έχω μια σύνταξη που είναι γύρω στα 1.500 ευρώ και το χαράτσι ήταν 20.000 ευρώ» εξήγησε η Δήμητρα Παπανδρέου και αποκάλυψε ότι προσπαθεί να περιορίσει με κάθε τρόπο τα έξοδά της: «Έχω να ψωνίσω ρούχα πάνω από τρία χρόνια»συμπλήρωσε.

Σε ερώτηση για τη μεζονέτα της στην οδό Αγράμπελης που σύμφωνα με πληροφορίες βγήκε σε πλειστηριασμό, η ίδια διευκρίνισε: «Το θέμα τακτοποιήθηκε και δεν νομίζω να το αφήσω το πράγμα να συρθεί άλλο. Βρήκα κάποια χρήματα και το σταμάτησα».

Η Δήμητρα Παπανδρέου πρόσθεσε ακόμα πως νιώθει πικρία γιατί πέρασε δύσκολες στιγμές, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα, χωρίς καμία βοήθεια από κανέναν: «Βοήθησα πολύ κόσμο και ευεργέτησα πολλούς όταν είχα δύναμη στα χέρια μου και μπορούσα. Όταν ο Θεός σου δίνει μια θέση και μια δυνατότητα, νιώθεις υποχρεωμένος να βοηθήσεις τον κόσμο. Με πόνεσε που κανείς δεν με βοήθησε σε μια δύσκολη στιγμή μου. Βρήκα πόρτες κλειστές».

Τέλος αναφερόμενη στο ριάλιτι της 'Αννας Βίσση και στις αρνητικές κριτικές που απέσπασε, η κ.Παπανδρέου είπε: «Δεν καταλαβαίνω γιατί της επιτέθηκαν τόσο. Δεν νομίζω να κάνει κακό στην εικόνα της». Παράλληλα απέκλεισε κάθε περίπτωση να συμμετάσχει σε ένα παρόμοιο πρόγραμμα«δεν μπορώ να χωρέσω σε ένα τέτοιο ντοκιμαντέρ. Δεν είναι lifestyle η ζωή μου, είναι ιστορία».

zougla.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news