facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Απειλούν με παραιτήσεις βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.Ανεξέλεγκτες διαστάσεις στην κόντρα βουλευτών-Μόσιαλου.

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις λαμβάνει πλέον η ένταση μεταξύ των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ καθώς αρκετοί απειλούν με παραιτήσεις, μη αντέχοντας τα συνεχόμενα σκληρά μέτρα που πρέπει να υπερψηφίσουν με το πιστόλι στον κρόταφο.
Ένας από αυτούς, ο γνωστός...

ηθοποιός και βουλευτής Β' Αθήνας Γιάννης Βούρος προειδοποίησε και τον κ. Ηλία Μόσιαλο σχολιάζοντας τη φραστική επίθεση εναντίον του από συναδέλφους του βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στο κυλικείο της Βουλής: «Κάποιοι πατρίκιοι δεν σκέφτονται ότι έχουν μπει με ''ριφιφί'' σε αυτήν την ιστορία που λέγεται πολιτική. Θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί και στις δηλώσεις τους και στις ενέργειές τους».
Ο κ. Βούρος μίλησε ανοικτά για το πως αισθάνεται ένας βουλευτής σήμερα: «Η συνείδησή μου έχει καταρρακωθεί. Οι δικοί μου άνθρωποι του άμεσου φιλικού περιβάλλοντος, του οικογενειακού, ό, τι λένε, συμπεριλαμβάνεται σε ένα ρήμα: το πώς αντέχω» είπε (Ράδιο 9) αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να παραιτηθεί. «Είναι πολύ σκληρό το πορνό. Ο Χέμινγουεϊ είχε πει ότι «μπορεί να καταστραφώ αλλά δεν θα ηττηθώ». Θα μεσολαβήσουν συζητήσεις που θα γίνουν μέσα στο Σαββατοκύριακο, θα δω τί από αυτά που συζητήθηκαν στην ΚΤΕ Οικονομικών μπορούν να διατυπωθούν διαφορετικά. Από εκεί και πέρα, βλέποντας και κάνοντας...».
Προχωρώντας ακόμη περισσότερο, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ είπε τα πράγματα με το όνομα τους: «Η κοινοβουλευτική ομάδα έχει καταντήσει να είναι ο αερόσακος σε αποφάσεις που δεν υλοποιούνται. Έχουμε βάλει το στήθος μας μπροστά. Ποιά συνείδηση; Ποιά ιδεολογία; Έχουν πάει στις χωματερές της πολιτικής.
Κάθε φορά καλούμαι να παίξω το τελευταίο χαρτί. Το έχω ακούσει αυτό 6 φορές. Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα. Γιατί πρέπει να μπω στη διαδικασία να σκεφτώ και να δεχτώ ότι αυτό είναι το τελευταίο χαρτί; Ποιός μου λέει ότι μεθαύριο δεν θα έχω πάλι την ίδια ανηφόρα, την ίδια ανάβαση;».
Άφησε δε ανοικτά να εννοηθεί ότι το παιχνίδι είναι «σημαδεμένο» κάνοντας ένα λογοπαίγνιο με προφανή αναφορά στα όσα είχε πει ο Ανδρέας Λοβέρδος στο άτυπο υπουργικό της Θεσσαλονίκης. «Δεν έχω πρόβλημα να παίξω με φύλλα που δεν μου κάνουν, να παίξω την παρτίδα με άσχημα φύλλα. Θα παίξω την παρτίδα όσο καλύτερα μπορώ. Έχω αρχίσει και έχω πρόβλημα όταν η παρτίδα παίζεται με σημαδεμένη τράπουλα».
Υποστήριξε ότι «υπάρχουν πάρα πολλές προτάσεις να βγούμε από αυτό το αδιέξοδο χωρίς να βάλουμε στη διαδικασία το γεροντάκι των 80 ετών, ο οποίος αν δεν έχει να πληρώσει το τέλος θα του κοπεί το ρεύμα». Ενώ έκανε μια γλαφυρή περιγραφή του κλίματος στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ: «Ξέρετε τί είναι να αισθάνεσαι η ''Ελαφρά Ταξιαρχία'' στις Ινδίες; Τραβάς τον δρόμο στην πεδιάδα και πανταχόθεν βάλλεσαι, αποδεκατίζεσαι και προχωράς; Αυτός είναι Ιερός Λόχος, δεν είναι κοινοβουλευτική ομάδα».
Δεν άφησε στο απυρόβλητο ούτε τους υπουργούς: «Αν ήξερα ότι οι επιλογές μου υλοποιούνται, αν ήξερα ότι το όπλο και το εργαλείο που έδωσα στον τάδε υπουργό το χρησιμοποίησε σωστά, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα» είπε ο Γιάννης Βούρος και κατέληξε: «Σαν κυβέρνηση μου θυμίζουν έναν ηγεμόνα την περίοδο της αναταραχής των ευρωπαϊκών επαναπροσδιορισμών και των συνόρων που γίνονταν τεράστιοι πόλεμοι στην Ευρώπη, ο οποίος έλεγε ''σφάξτε τους όλους, ο Θεός θ' αναγνωρίσει τους δικούς του''».

πηγή:iefimerida.gr

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news